abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6499339
Nou bij mij voor de deur is wat meer omgetieft dan een paasboompje.

Before:

After:

pi_6499352
---> R&P.

Sterkte Raven .

maandag 28 oktober 2002 @ 09:55:41 #53
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_6499436
Onze denneboom in de voortuin heeft niet eens de kans gehad om door de Brandweer fatsoenlijk omvergeholpen te worden.

Hij stond eigenlijk altijd al een beetje scheef, maar die wind van gisteren was zijn definitieve einde.

Eerst nog even de buurtjes gewaarschuwd dat het toch maar beter was om hun auto weg te halen (god zij dank). En vervolgens de brandweer gebeld.

Vervolgens is de boom vlak boven de wortel afgebroken en netjes over de parkeerplaats heen gevallen.

Heb hem maar even in stukken gezaagd zodat de parkeerplaats weer toegankelijk werd. Tevens de brandweer gebeld dat ze niet meer hoefde te komen. Staan ze 5 minuten later alsnog voor de deur.

Iig wel nog meer licht in mijn tuin!

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_6501728
Ik ben er vandaag achter gekomen: het was een Japanse acacia. Met de nadruk op 'was'.
Hij is niet meer.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2002 @ 14:32:14 #55
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6503502
Mijn lijsterbes.. nog een paar dagen heb ik de kans afscheid van je te nemen. Het is wachten op een telefoontje dat jij definitief verwijderd gaat worden. Ook jij hebt de storm niet overleefd; ik zal je missen behalve die kutbesjes waar je zo rijkelijk mee strooide.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_6529020
En dit is het slagveld....

(Hij stond overigens links achterin de hoek.)

pi_6531746
Nouw zeg, iedereen roepen om een foto, plaats ik er - oké toegegeven, een beetje laat - één, reageert niemand!

Ik ga eens vaker een digicam kopen om een fotootje te kunnen plaatsen!

* Nausicaa is een beetje verontwaardigd.
Maar dat gaat wel weer over hoor

Jubileum moderator woensdag 30 oktober 2002 @ 19:25:29 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6544397
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:29 schreef Nausicaa het volgende:
En dit is het slagveld....

[afbeelding]

(Hij stond overigens links achterin de hoek.)

Oh my god!! Wat een zooitje!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_6545850
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 19:25 schreef Lois het volgende:

[..]

Oh my god!! Wat een zooitje!

Tja, en de rotzooi is nog lang niet opgeruimd dus. Nog met de gemeente gebeld, of ze - a la grofvuil - ook bomen komen ophalen. Nee dus. Moeten we zelf maar zien hoe dat ding naar de milieustraat komt. Dank u zeer

Iemand nog wat openhaardhout nodig? Gratis af te halen! Wel een kettingzaagje meebrengen graag!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')