Heb daar net gelezen. Wat een baggerlui zit daar. Als dat een afspiegeling is van de maatschappijquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lekker figuur, die gast van die MDL.
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Heb daar net gelezen. Wat een baggerlui zit daar. Als dat een afspiegeling is van de maatschappij
Zijn ze in het echt nog schaamtelozer dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Volgens mij komen zij ook niet uit Den Haag.
Nee was een reactie op de afspiegeling....quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:33 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Zijn ze in het echt nog schaamtelozer dan?
En dan huilie huilie doen als daar weer op gereageerd gaat worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee was een reactie op de afspiegeling....
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:34 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
En dan huilie huilie doen als daar weer op gereageerd gaat worden.
Waar is daar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Heb daar net gelezen. Wat een baggerlui zit daar. Als dat een afspiegeling is van de maatschappij
Waar ze vandaan komen maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Volgens mij komen zij ook niet uit Den Haag.
Nou zij doelde specifiek op de Schilderswijk. Als in afspiegeling van de maatschappij. Als deze mensen dus niet uit de Schilderswijk komen is die plek ook geen afspiegelingquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar ze vandaan komen maakt toch niet uit?
Ik denk dat hij eerder bedoelt afspiegeling van Moslimgemeenschappen. Dan maakt het wat dat betreft dus niet uit waar ze wonenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zij doelde specifiek op de Schilderswijk. Als in afspiegeling van de maatschappij. Als deze mensen dus niet uit de Schilderswijk komen is die plek ook geen afspiegeling
Ik lees het anders.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder bedoelt afspiegeling van Moslimgemeenschappen. Dan maakt het wat dat betreft dus niet uit waar ze wonen
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
uit het leed van de franse slachtoffers proberen een eitje te slaanquote:
Schandalig, ils ne sont pas Charlie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
uit het leed van de franse slachtoffers proberen een eitje te slaan
Welke Franse slachtoffers waren er 10 augustus dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
kom je uit een ei of doe je alsof?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Welke Franse slachtoffers waren er 10 augustus dan?
Dus je mag slachtoffers van de islam niet gebruiken om aan te duiden dat er iets mis is met de islam?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je mag slachtoffers van de islam niet gebruiken om aan te duiden dat er iets mis is met de islam?
Wat waren het dan? Incidentjes?quote:
een moordpartij door criminelenquote:
In de naam van? *tromgeroffel*quote:
ik drink nu in naam van de islam een kopje thee (geen gein), wat zegt dat over de islam?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |