Er is geen samenzwering, jigoz en ik kwamen onafhankelijk tot dezelfde conclusie.quote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
[..]
De zaak loopt op één of andere manier raar, steeds van die vreemde reacties over ''begrijpen''. Volgens mij is het een kloon en controle sekte achtig probleem. _atheist en jogzoz hoeven eigenlijk helemaal niet meer te reageren, sprak hen al eerder. gerapporteerd -anders kan ik gaan zitten velammen?
Zeg nu eens in duidelijke bewoordingen wat je probleem is.quote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
[..]
De zaak loopt op één of andere manier raar, steeds van die vreemde reacties over ''begrijpen''. Volgens mij is het een kloon en controle sekte achtig probleem. _atheist en jogzoz hoeven eigenlijk helemaal niet meer te reageren, sprak hen al eerder. gerapporteerd -anders kan ik gaan zitten velammen?
Dus graag een iets inhoudelijkere reactie. Ik heb nu geen probleem met een een reactie over ''begrijpen'' op wat voor manier dan ook.
Mij valt op: veel reacties als doof, zaken al eens eerder gezegd. Het ligt zeker niet zoals jij zegt. Het maakt andere mensen ook vervelend misschien.quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Er is geen samenzwering, jigoz en ik kwamen onafhankelijk tot dezelfde conclusie.
Heb je al overwogen dat het misschien aan je schrijfstijl zou kunnen liggen?
quote:Op zondag 21 september 2014 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg nu eens in duidelijke bewoordingen wat je probleem is.
Niet dat hoogdravende maar in gewone duidelijke taal wat je wilt weten en waarover je wilt discussieren.
Het spijt me, maar dit is geen Nederlands. Nu kun je wel blijven roepen dat de mensen on topic moeten reageren, maar dat dus niet mogelijk omdat niemand weet waar dit topic over gaat.quote:Op zondag 21 september 2014 14:41 schreef 01110010 het volgende:
[..]
Mij valt op: veel reacties als doof, zaken al eens eerder gezegd. Het ligt zeker niet zoals jij zegt. Het maakt andere mensen ook vervelend misschien.
De oplossing, waarvan géén ideequote:Op zondag 21 september 2014 15:32 schreef Jigzoz het volgende:
Oké. Waar gaat dit topic over?
Antwoord in korte zinnen.
Oplossing niet, maar wel een probleem. (*).quote:
Kun je een poging doen om de woorden voor de vraagtekens concreet te maken?quote:Op maandag 22 september 2014 00:45 schreef 01110010 het volgende:
Het is een onderwerp? om eens rustig te bekijken. En wat voor onprettige of minder smaakvolle dingen? dan ook te vermijden. Of van die doodslaande minder functionerende onrust?. Dit? heeft vaak wel een rol bij dit soort dingen?.
Maar ik denk dat als iemand het? noemt, iemand anders in principe iets zou moeten noemen om het er? verder over te hebben.
Ok, ik reageer binnenkort.quote:Op maandag 22 september 2014 01:16 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Kun je een poging doen om de woorden voor de vraagtekens concreet te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |