Ook nice! Gashouder geloof ik of niet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nope, ik sta wel op Drumcode de 16e
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:00 schreef Modus het volgende:
Joris wie? Ook zo'n plaatjesopzettert?
#pyjamabovenstukmettekstwolkje #lekkergekdoen #opplaydrukkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een hipsterbakvis. huahauhwhua bakvis, voorn xD
hahahaha goeien garpjen dWc xDquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een hipsterbakvis. huahauhwhua bakvis, voorn xD
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
Ook nice! Gashouder geloof ik of niet?
Magisch.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinesin (a motor protein) pulling a vesicle along cytoskeletal filament
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er bedoeld wordt, maar het ziet er interessant uit.
kquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze heeft weer pluspunten gekregen.
Nigga got that gangsta lean too.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinesin (a motor protein) pulling a vesicle along cytoskeletal filament
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er bedoeld wordt, maar het ziet er interessant uit.
Ah die cursus van gister heeft effect gehad. Leukquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze heeft weer pluspunten gekregen.
Nee vanavond is klokgebouw Eindhoven. 18e is inderdaad wel Gashouder, maar weet nog niet zeker of ik daar naartoe ga. Vlak daarna is weer I love Technoquote:
FOK! is mijn psycholoog jjeweettttochhh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 04:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah die cursus van gister heeft effect gehad. Leuk
Ja klopt, paar maten van mij gaan er heen! Leuk! Ik ben meer van de hardere styles, maar had een belofte gemaakt een keer naar een techno feest te gaan. En drumcode hoort volgens mij wel tot de wat hardere techno feestjesquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee vanavond is klokgebouw Eindhoven. 18e is inderdaad wel Gashouder, maar weet nog niet zeker of ik daar naartoe ga. Vlak daarna is weer I love Techno
Awakenings over het algemeen sowieso wel hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
FOK! is mijn psycholoog jjeweettttochhh.
[..]
Ja klopt, paar maten van mij gaan er heen! Leuk! Ik ben meer van de hardere styles, maar had een belofte gemaakt een keer naar een techno feest te gaan. En drumcode hoort volgens mij wel tot de wat hardere techno feestjes
De thee is echt nice btwquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Awakenings over het algemeen sowieso wel hoor.
Waarom denk je dat Veer niet meer online is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:48 schreef Salatrel het volgende:
Veer lees je mee?
http://www.apparata.nl/ni(...)-toch-niet-zijn-9361
kweenie maar veer kun je voor dit soort dingen niet vaak genoeg waarschuwenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Veer niet meer online is?
Haha.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:48 schreef Salatrel het volgende:
Veer lees je mee?
http://www.apparata.nl/ni(...)-toch-niet-zijn-9361
Bedankt voor je mededelingquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De thee is echt nice btw
Dus dat wou ik even melden
Oké.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je mededeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |