quote:
Groeit wel vanzelf weer aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klap net een mug uit de lucht, wil ik hem dmv een pootje van m'n hand weghalen, trek ik dat pootje eruit
zwaar levenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klap net een mug uit de lucht, wil ik hem dmv een pootje van m'n hand weghalen, trek ik dat pootje eruit
Ik 1906 dus niet piepen mbo'er.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef wickedmen het volgende:
1.118 euro aan lesgeld.
Hoe kom je erop na vorig jaar maar 1000 te hebben moeten betalen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik 1906 dus niet piepen mbo'er.
hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:21 schreef wickedmen het volgende:
Vriendin van BT gespot.
KLB / Mijn vriend kijkt naar andere vrouwen
shit dWcquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinesin (a motor protein) pulling a vesicle along cytoskeletal filament
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er bedoeld wordt, maar het ziet er interessant uit.
jij wel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:
Nog mensen naar Awakenings vanavond / morgen? Nee? Dacht ik wel
Haha ik ook niet hoor, ook geen idee wat daar precies staat. Iets met eiwitten en trekken iigquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had E&M-profiel oké, geen N&T/N&G.
Morgen. Weet nog niet zeker of ik er zin in hebquote:
i know that feel ; (quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Morgen. Weet nog niet zeker of ik er zin in hebHad er wel zin in, maar nacht doorhalen valt me zo zwaar tegenwoordig.
#pussy
Gvd, shit Roboquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha ik ook niet hoor, ook geen idee wat daar precies staat.
quote:Iets met eiwitten en trekken iig![]()
Nope, ik sta wel op Drumcode de 16equote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:
Nog mensen naar Awakenings vanavond / morgen? Nee? Dacht ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |