Dat doe ik met jouquote:
Het is compleet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef hoink581 het volgende:
Man wat een treurnis hier toch altijd.
Vond het net gezellig worden anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef hoink581 het volgende:
Man wat een treurnis hier toch altijd.
> implying dat je snelheid niet kan trainenquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Veel massa en je bent sterker natuurlijk maar je komt snelheid te kort en hoe ik erover denk, wat vele eens zijn en van wat ik heb gezien is snelheid gewoon belangrijk. Zeker bij je zwakke punten.
Kijk bijv naar het zwaargewicht boksen. Buffed as fuck die gasten maar die maken weinig kans tegen de atleten van UFC of het kickboksen.
Nu helemaal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het net gezellig worden anders.
Ghehehhehe.quote:
Sterke argumenten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:35 schreef krioro het volgende:
> implying dat je snelheid niet kan trainen
> appels met peren gaan vergelijken
> implying dat zwaargewichten in dezelfde sport lichtgewichten niet zouden verslaan
> implying
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Succes met het verslaan van de zwaargewichtkampioen in je sport. Moet een eitje zijn met je lichtgewichtsnelheid.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sterke argumenten.
Oh en genoeg lichtgewichten die zwaargewichten op techniek en snelheid verslaan.
Maar je zal het vast beter weten dan de kenners en trainers.
Niet zo'n grote mond hè, ik zou echt hard winnen als we gingen vechten hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom heeft iedere zin die jij typt een contradictie?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:53 schreef wickedmen het volgende:
Sterke argumenten.
Oh en genoeg lichtgewichten die zwaargewichten op techniek en snelheid verslaan.
Maar je zal het vast beter weten dan de kenners en trainers.
?quote:
Oh oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
?
Het enige wat ik doe is zeggen waar wickedmen's stellingen fout zijn.
Ik ben niet degene die zo nodig "beter" moet zijn dan anderen hoor.
Vond het meer tekenend dat hij en jij gelijk moesten reageren op Veer's post met "liever ripped", terwijl dat elkaar niet uitsluit wat ik dus aangaf, en dat jullie daarmee impliceerden dat ik vet ben, wat je niet weet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke dan is het goed.
Zo leek het wel.
Jullie?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Vond het meer tekenend dat hij en jij gelijk moesten reageren op Veer's post met "liever ripped", terwijl dat elkaar niet uitsluit wat ik dus aangaf, en dat jullie daarmee impliceerden dat ik vet ben, wat je niet weet.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik gaf alleen aan liever ripped dan bulky te zijn. Voor de rest heb ik mij er geloof ik buiten gelaten?
Akkoordquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:40 schreef krioro het volgende:
Iedereen z'n eigen voorkeur.
Ik zeg dus dat dat elkaar niet uitsluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |