Jouw definitie van ripped komt misschien ook niet overeen met die van de anderen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik gaf alleen aan liever ripped dan bulky te zijn. Voor de rest heb ik mij er geloof ik buiten gelaten?
Kom jij weer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw definitie van ripped komt misschien ook niet overeen met die van de anderen.
Heb jij ook een e-penis om mee te schermen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het net gezellig worden anders.
Wat doe jij met ontbloot bovenlijf in een fotostudio?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed. Ter verduidelijking voor onze geliefde Chai.
[ afbeelding ]
Ripped achtig ietsimo.
Goed fysiekquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Ripped achtig ietsimo.
Echt hé, dat mensen dat doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #134 Mijne dames & heren Die broekspijpen!!
Thnxquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Ripped achtig ietsimo.
Nah, da's hoogstens lean.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Ripped achtig ietsimo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Je rug was leuker ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Eerste keer dat ik met mijn face op FOK sta trouwens
Niet vervelend.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vond je dat een leuke foto ja?
Dit is me precies hoe ik me voorstel hoe een brabo klinkt als hij Engels spreektquote:
Weet niet ik ben wel een stuk lichter dus sneller hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond hè, ik zou echt hard winnen als we gingen vechten hoor.
Je vind dat ik kleine benen heb ten opzichte van mijn bovenlichaam?quote:
Is toch een vereiste voor FOK!?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij ook een e-penis om mee te schermen dan?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, da's hoogstens lean.
Dit is ripped/shredded/geil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de eerste keer dat ik met ontbloot bovenlijf op FOK! sta trouwens.Die derde fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je vind dat ik kleine benen heb ten opzichte van mijn bovenlichaam?
Mjah, kut, daar heb je me idd. =$quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet ik ben wel een stuk lichter dus sneller hoor
soon.jpgquote:
Hee hallo,quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb wel een foto van mijn full body maar die is alleen bestemd voor in DmDus wie interesse heeft hihi.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee hallo,
en dit vind psycho chick leuk?
BT PLZ.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb wel een foto van mijn full body maar die is alleen bestemd voor in DmDus wie interesse heeft hihi.
Maak het uit dan. Je zeurt alleen maar over haar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Sstt! Niet te hard, zometeen hoort/ziet/ruikt/voelt ze dit.
Hou je kop.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het uit dan. Je zeurt alleen maar over haar.
Kans is groot ja, heb je al op dr pony gezeten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Sstt! Niet te hard, zometeen hoort/ziet/ruikt/voelt ze dit.
Nee maar we hebben al wel de teugels gebruikt heueuhuhaaquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kans is groot ja, heb je al op dr pony gezeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee maar we hebben al wel de teugels gebruikt heueuhuhaaPadamtsjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je weet dat dit zwaar overdreven is om zogenaamd een mening te ontkrachten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Succes met het verslaan van de zwaargewichtkampioen in je sport. Moet een eitje zijn met je lichtgewichtsnelheid.
Dat interpreteer jij en dat is schattig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
?
Het enige wat ik doe is zeggen waar wickedmen's stellingen fout zijn.
Ik ben niet degene die zo nodig "beter" moet zijn dan anderen hoor.
Wat is dit nou weer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Vond het meer tekenend dat hij en jij gelijk moesten reageren op Veer's post met "liever ripped", terwijl dat elkaar niet uitsluit wat ik dus aangaf, en dat jullie daarmee impliceerden dat ik vet ben, wat je niet weet.
Vind dat nog niet echt ripped. Meer vetpercentage en breder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Ripped achtig ietsimo.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, da's hoogstens lean.
Dit is ripped/shredded/geil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de eerste keer dat ik met ontbloot bovenlijf op FOK! sta trouwens.Dit is wat ik ripped bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zat net te denken. Hele tijd lurken en af en toe een post maken dat je op ons neerkijkt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je zal goddomme eens normale input geven he takke embryo.
Oké.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik zat net te denken. Hele tijd lurken en af en toe een post maken dat je op ons neerkijkt.
Only op FOK!
Ik ben pas net thuis, heb kappertje gepakt, boodschappen gedaan, gekookt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Pas reageren nadat Krio zegt wat ripped is en net doen alsof je die mening deelt.jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wickedmen ripped as fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mocro belasting.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef wickedmen het volgende:
1.118 euro aan lesgeld.
Hoe kom je erop na vorig jaar maar 1000 te hebben moeten betalen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: