Yep, kreeg net al een sms'je van mijn man dat ze weer gedekt is, en het duurde opnieuw vrij kort dus ze gunnen Bowie even pauze en dan mag hij nog een keerquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef LadyS het volgende:
Nieuw topic
En as we speak zijn Nori en Bowie weer aan het daten geloof ik![]()
Red je het straks wel 4 weken?
Had ik al gevraagd, en is inmiddels geregeld als het goed isquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:42 schreef Valerie. het volgende:
Nog even in het feedbacktopic vragen of ze deze topics wil linken.
Zondag nog een keer? (of woont Bowie in the Bible belt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Yep, kreeg net al een sms'je van mijn man dat ze weer gedekt is, en het duurde opnieuw vrij kort dus ze gunnen Bowie even pauze en dan mag hij nog een keer![]()
En die vier weken gaat wel moeilijk worden jaMaar het scheelt dat ze vandaag opnieuw gedekt is, dan heb ik goede hoop dat er ook daadwerkelijk bevrucht wordt
[..]
Had ik al gevraagd, en is inmiddels geregeld als het goed is
Hahaha, nee, ik geloof dat Bowie er geen probleem mee zou hebben op zondagquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:03 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Zondag nog een keer? (of woont Bowie in the Bible belt?)
Kan, denk ik, nog wel. Maar in principe een beetje overdreven na 2 x geslaagde dekkingen (3 1/2 eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:06 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik geloof dat Bowie er geen probleem mee zou hebben op zondag![]()
Maar weet niet of het dan nog zin heeft, dan zitten we toch al op dag *telt* dag 17. Da's best behoorlijk laat toch, zeker aangezien haar progesteron woensdag al 10 was?
2 en halfquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Kan, denk ik, nog wel. Maar in principe een beetje overdreven na 2 x geslaagde dekkingen (3 1/2 eigenlijk)
Thanks!quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef mikoxx het volgende:
Mooie site hoor!! Heel overzichtelijk en duidelijk beschreven allemaal. Een heel karwei, maar, complimenten!
Ik ga daar eens even goed voor zitten, heb nu nog niet eens alles gelezen ;-).quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:51 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zijn er nog dingen die je er graag op zou willen zien of die je belangrijk vindt? In het geval dat je eventueel een pup van ons zou willen, bedoel ik?
Je hebt DM, is dat ook goed? (edit: Zo-is-dat heeft ook DM)quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:14 schreef LadyS het volgende:
Mag ik ook een pm? Ben erg nieuwgierig naar de site.
Hoe is het met Nori vandaag? Ochtendmisselijkheid? Moodswings? Gevoelige borsten? Haring met slagroom? Afkeer van de geur van gebraden vlees? Vreetkicks? :p
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ter afleiding kan je natuurlijk altijd je beestenboerderijtopic updaten met schattige foto's
Nou ja, ik zou als je een pup neemt toch sowieso de eerste week maar liefst langer vrij nemen. En een pup alleen laten moet je echt met minuten opbouwen. Link heb ik elke dag een minuut langer alleen gelaten. Een pup moet wennen, en is niet zindelijk dus moet je op letten.quote:Op zondag 21 september 2014 19:22 schreef mikoxx het volgende:
Ik vraag me af hoe je t beste start met een pup, neem je bv vrij de eerste .... dagen? Hoe lang laat je een pup de eerste ..... weken max alleen achter elkaar? Heeft iemand hier ervaring?
We hebben het over Link he, hou je dat even in gedachten?quote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef Valerie. het volgende:
Ik vind pet minuut zo overdreven. Als de pups een beetje degelijk zijn zou ik gewoon lekker boodschappen gaan doen ofzo. Ik heb nog nooit een pup gehad waar ik dat echt zo overdreven moest opbouwen. Zou wel twee weken vrij nemen.
haha ja okay. Maar een hond van een degelijke fokker, en zoals ik ook bij isis verwacht, zijn gewoon vrolijke en zekere huishonden die best tegen een stootje kunnen mi.quote:Op zondag 21 september 2014 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben het over Link he, hou je dat even in gedachten?
Je gaat Link toch niet als de doorsnee pup bestempelen?quote:Op zondag 21 september 2014 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben het over Link he, hou je dat even in gedachten?
Link komt van een goeie fokker. Heeft vrij weinig met fokken te maken imho. Aard van het beestje meer.quote:Op zondag 21 september 2014 20:06 schreef Valerie. het volgende:
[..]
haha ja okay. Maar een hond van een degelijke fokker, en zoals ik ook bij isis verwacht, zijn gewoon vrolijke en zekere huishonden die best tegen een stootje kunnen mi.
dat weet ik, maar -en zeker retroevers- die degelijk gefokt zijn, zijn relatief makkelijke en zekere pups. Als je daar zelf moeilijk over gaat doen wordt het mi moeilijk. Als je gewoon een uurtje boodschappen gaat doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is loopt dat meestal wel los. Ik heb met de retrievers serieus nooit problemen gehad qua alleen laten. Hell, de eerste dag zijn ze opgehaald en ging iedereen meteen weg, hahaquote:Op zondag 21 september 2014 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Link komt van een goeie fokker. Heeft vrij weinig met fokken te maken imho. Aard van het beestje meer.
Is inderdaad lastig, het zou natuurlijk perfect zijn als je gewoon 6 weken vrij hebt. Maar als je kijkt naar wat echt nodig is, dan zou ik zelf een week of 2 aanraden (zie ook op de site in het menu onder 'informatie voor pupkopers', kopje 'onze pups', laatste allineaquote:Op maandag 22 september 2014 08:04 schreef mikoxx het volgende:
Dank voor jullie ervaring! Natuurlijk zou de zomervakantie ideaal zijn, maar, dat duurt ook nog zo lang ;-). Een week of twee vrij regelen is te doen.... tja, keuzes..!
Primaquote:Op maandag 22 september 2014 14:38 schreef mikoxx het volgende:
Dank! Ik had t inderdaad gelezen op je site. Je hoort ff van ons iig. Hoe gaat t vandaag met nori??
Ha, wat een timing! Weet MM al wat hij jou gaat geven als cadeautje?quote:Op maandag 22 september 2014 14:39 schreef Qwea het volgende:
Ik ben 19-01 jarig (you see what I did there?) en idd, geen actieve werker nemen als de hond wat vaker alleen moet blijven of als je zelf geen zin hebt om telkens dingen te doen met de hond.
Link word echt schijtirritant als je die niet laat werken / bezig houdt elke dag.
Tuurlijk! Je krijgt DMquote:Op maandag 22 september 2014 14:56 schreef Candaasje het volgende:
Mag ik ook een linkje?
(Ook al heb ik dan nog absoluut geen ruimte voor een hond. Maar ik ben gewoon heel benieuwd, vind het leuk om te volgen)
quote:Op maandag 22 september 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow, dan wil ik ook wel
Zat net wat sites te kijken en ik stoor me er soms gewoon aan
Geen geboortedata, laatste nest niet op de logische plek (niet bij pups, alleen bij foto's) eentje zou n fokker zijn, maar er stond helemaal geen info over toekomstige / geplande nestjes, was meer n site over haar hondfoto's die t niet doen, kopjes waar geen info onder staat. Gewoonweg ontiegelijk lélijke sites (
)
Bij een fokker telde ik 28 volwassen honden van 3 verschillende rassen![]()
Rassen waar ik naar op zoek was, zijn niet zo gemakkelijk te vinden, dus weinig keus dan..
Waar ben je naar op zoek dan?quote:Op maandag 22 september 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow, dan wil ik ook wel
Zat net wat sites te kijken en ik stoor me er soms gewoon aan
Geen geboortedata, laatste nest niet op de logische plek (niet bij pups, alleen bij foto's) eentje zou n fokker zijn, maar er stond helemaal geen info over toekomstige / geplande nestjes, was meer n site over haar hondfoto's die t niet doen, kopjes waar geen info onder staat. Gewoonweg ontiegelijk lélijke sites (
)
Bij een fokker telde ik 28 volwassen honden van 3 verschillende rassen![]()
Rassen waar ik naar op zoek was, zijn niet zo gemakkelijk te vinden, dus weinig keus dan..
ik ben niet echt op zoek, was aan het kijken naar fokkers van bepaalde rassen. (Kortharige Schotse herder, Duitse brak, Cirneco Dell Etna)quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je naar op zoek dan?
DM komt er aan!quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben niet echt op zoek, was aan het kijken naar fokkers van bepaalde rassen. (Kortharige Schotse herder, Duitse brak, Cirneco Dell Etna)
Maar ik wil t topic niet vervuilen
Ook irritant: geen pagina met 'onze honden' ofzo.
nee, maar ik had t ook nog niet gevraagdquote:Op maandag 22 september 2014 16:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
DM komt er aan!
edit: ik had ik jou toch niet al eerder een DM gestuurd...? weet iemand of/waar je je DM's kunt inzien?![]()
Misschien iemand anders met een soortgelijke nick dan, ik wist het even niet meer zekerquote:Op maandag 22 september 2014 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ik had t ook nog niet gevraagd
Zwarte balk bovenin, tussen zoeken en pm-enveloppe.quote:Op maandag 22 september 2014 16:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
DM komt er aan!
edit: ik had ik jou toch niet al eerder een DM gestuurd...? weet iemand of/waar je je DM's kunt inzien?![]()
Dat was me dus echt nog nooit opgevallen..quote:Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Zwarte balk bovenin, tussen zoeken en pm-enveloppe.
http://dm.fok.nl/
Tja, ik denk van alles te merken... Mijn innerlijke hypochonder, meestal toch goed onder de duim gehouden, kan zich helemaal uitlevenquote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef Valerie. het volgende:
Stil hier, merk je al iets aan haar?
Tijdens mijn eigen zwangerschap had ik daar echt totaal geen last van (toen de gyn begon over pre-eclampsie en dat ik misschien ingeleid moest worden, en toch wel zeker één dag extra moest blijven vond ik dat totaal overbodig) maar nu...quote:Op maandag 29 september 2014 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het me zo goed voorstellen. Natuurlijk ben je nu nog scherper op veranderingen.
Wanneer hebben jullie de echo?
Dan is mijn zus jarig, dus gewoon doen, brengt vast gelukquote:Op maandag 29 september 2014 17:06 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
De echo wil ik op 17 oktober laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |