No wefut is no goquote:
dat is nondeju een mooi SG NLW 2L6N team zeg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn beginteam.Speciaal voor DS2.
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/player/5137quote:
Een cam met 86 pace op discardvalue en 5 sterren skilliesquote:
Ziggo had dat afgelopen nacht. Was ik ineens verdwenen middenin onze clubs sessiequote:Op vrijdag 19 september 2014 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
GODVERDOMME HEB IK NET MIJN PS4 GAAT DAT KUT UPC WEER ZITTEN KUTTEN
[ afbeelding ]
DAAG EERSTE NACHTSESSIE
Gelukkig niet tijdens een potjequote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziggo had dat afgelopen nacht. Was ik ineens verdwenen middenin onze clubs sessie
Nee, dat was nog echt luckyquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelukkig niet tijdens een potje
Dat vond ik de leukste jaquote:
Bohhh jaaaaquote:
Maar niet aangekondigd?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziggo had dat afgelopen nacht. Was ik ineens verdwenen middenin onze clubs sessie
43 pees manquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
IF Senderos is ook gewoon nu al betaalbaar.
Wat kost ie op PS?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Agbonlahor zal halen.
20k.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat kost ie op PS?
Op xbox 45k, is best een acceptabele gok
denk ook dat 1st week IF's dit jaar niet bizar duur zullen worden. (op de kaarten die zelf al bizar duur zijn na dan.) zitten een hele week gewoon in packs. was vorig jaar niet zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
IF Senderos is ook gewoon nu al betaalbaar.
Jawel, maar ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar niet aangekondigd?
Ach UPC laat het iig op tijd weten dan heb ik er niet zo'n moeite meeAl is het wel jammer, wel goed voor mijn slaap dan wss
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop