SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
cheat engine gebruiken lijkt mij gewoon niet de bedoeling
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee precies. even TR maken bij EA.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
cheat engine gebruiken lijkt mij gewoon niet de bedoelingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee oke. Maar als je echt niks te doen hebt kan je ook gewoon zelf naar de 59e min gaan. Ben je alleen een tijdje aan het klikken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
cheat engine gebruiken lijkt mij gewoon niet de bedoelingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee doe het nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee precies. even TR maken bij EA.![]()
![]()
Ga gewoon een goedkoop teampje bouwen met allemaal 75-77 rated spelers die een beetje stats hebben en dan ga ik volgende week lekker toernooitjes winnen.
Traden is zo FUT 13![]()
Doe je snelquote:of gewoon een goed starterpack?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of het echt de strenge beveiliging is of gewoon de versie van inet explorer 0.2 en niks kunnen downloaden weet ik niet. En of ze echt vragen gaan stellen over dat proxy gedoe betwijfel ik ook als ik kijk naar onze ict afdeling.![]()
Gewoon inloggen op 7 accounts, packs openen, discarden en coins overhevelen naar de hoofd account. Heb eigenlijk vandaag alleen nog maar wat schoongemaakt en piano gespeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe je snelof gewoon een goed starterpack?
![]()
wacht gewoon tot 5 uur joh zo interessant is het nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:46 schreef m25 het volgende:
Of het echt de strenge beveiliging is of gewoon de versie van inet explorer 0.2 en niks kunnen downloaden weet ik niet. En of ze echt vragen gaan stellen over dat proxy gedoe betwijfel ik ook als ik kijk naar onze ict afdeling.![]()
![]()
ah dacht dat dit main account wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op 7 accounts, packs openen, discarden en coins overhevelen naar de hoofd account. Heb eigenlijk vandaag alleen nog maar wat schoongemaakt en piano gespeeld.![]()
ik ga vnvnd ook overhevelen denk ik zit nu met 3-9K per account te kutten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Denk je dat Lamela nog wat omhoog gaat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Dit. + Mangala (4,5k) en Shikabala, gekocht voor 7k, hoop dat 'ie nog wat stijgt. Net onder de 30k dus.
Had 'm voor 2k maar weet niet of die echt omhoog gaat..![]()
Lamela gaat denk ik alleen nog dalen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:48 schreef Aerioz het volgende:
[..]
[..]
Denk je dat Lamela nog wat omhoog gaat?
Had 'm voor 2k maar weet niet of die echt omhoog gaat..Waardeloze kaart dit jaar...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |