Ja hoor, ik kan mijn hand gewoon opendoen zoals ieder ander?quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:31 schreef spierbal het volgende:
Heeft jouw vriendin net zo wijde gaten, als de tijd tussen OP en FIPO?
De larven van de muggen zijn bijzonder nuttig. Zuiveren het water van slootjes bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:55 schreef Skillstorm het volgende:
Als er ooit een soort van de aardbodem mag verdwijnen dan zijn het muggen.
Daar heb je ook zuivering de bedrijven voor. Jea toach.quote:Op vrijdag 19 september 2014 07:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De larven van de muggen zijn bijzonder nuttig. Zuiveren het water van slootjes bijvoorbeeld.
Precies, en ze brengen malaria over op mensen die toch geen kansen hebben in het leven. Win-win.quote:Op vrijdag 19 september 2014 07:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De larven van de muggen zijn bijzonder nuttig. Zuiveren het water van slootjes bijvoorbeeld.
Heb er ook een maar werkt voor geen meterquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:05 schreef niels0 het volgende:
Ik heb 2 van deze dingen sinds kort. Werkt uit de kunst.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n nachtlampje met blauw licht. Er is nog nooit een insect erdoor aangetrokken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 07:05 schreef niels0 het volgende:
Ik heb 2 van deze dingen sinds kort. Werkt uit de kunst.
[ afbeelding ]
Juiste plaatsing is cruciaal. Vrij laten hangen in een deuropening bijvoorbeeld. Die andere hangt aan de afzuigkap. Ik heb dat proefondervindelijk getest. Tegen een muur aan werkt niet goed. Ze moeten echt vrij hangen aan een koord.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:28 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Heb er ook een maar werkt voor geen meter
Ik ook en dat is best bijzonder als je zoals ik dicht aan de kust woont. Week later kreeg ik nachtvlinders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt extreem veel last gehad van muggen deze zomer. Normaliter had ik er incidenteel last van gedurende de zomer, maar nu echt iedere dag wel weer een nieuwe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |