SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
De webapp is wel echt brak nu.Pik nog af en toe wat op, maar is wel echt heel onnauwkeurig qua zoekresultaten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel bizar hoeveel geld die youtubers en streamers aan fifa point uitgeven. Verdienen ze er ook weer mee terug maar toch. Streamer die ik nu kijk heeft al 1000 dollar aan fifa points uitgegeven.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Steek ff een hand op als het je ook maar een vliegende neuk boeit wat de bekende youtubertjes allemaal uit hun 1000en fifa-points packs kopen.![]()
Investering voor weer 100 videosquote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef over_hedge het volgende:
Wel bizar hoeveel geld die youtubers en streamers aan fifa point uitgeven. Verdienen ze er ook weer mee terug maar toch. Streamer die ik nu kijk heeft al 1000 dollar aan fifa points uitgegeven.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Zhano het volgende:
Steek ff een hand op als het je ook maar een vliegende neuk boeit wat de bekende youtubertjes allemaal uit hun 1000en fifa-points packs kopen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zocht erop na je plaatje, stonden er 0 opquote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor hoeveel gaat Zuniga op de PS?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Steek ff een hand op als het je ook maar een vliegende neuk boeit wat de bekende youtubertjes allemaal uit hun 1000en fifa-points packs kopen.![]()
![]()
Het boeit me echt geen ene tering wat die YouTubers uit hun packs halen. Zover ik ze heb ontmoet zijn het allemaal paupers![]()
![]()
Dat boeit mij inderdaad net zo weinig als de vliegende kut van tante Sjaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Zhano het volgende:
Steek ff een hand op als het je ook maar een vliegende neuk boeit wat de bekende youtubertjes allemaal uit hun 1000en fifa-points packs kopen.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik probeer het te negeren maar als het hier wordt gepost is dat moeilijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Zhano het volgende:
Steek ff een hand op als het je ook maar een vliegende neuk boeit wat de bekende youtubertjes allemaal uit hun 1000en fifa-points packs kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |