SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
KUT MN BOT ACCOUNTquote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha Lindgren. die heeft een programma waarmee hij dat weg kan halen dus dan ziet hij je e-mail![]()
Lekker hoor. Kun je mooi start teampje mee maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
Sturridge verkocht voor 36.750 coins.![]()
jij & maver m0neymaker$quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
Ja ja ik zit foutquote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahaha het wordt steeds sneuer zeg. Geef gewoon toe dat je fout zat
nee jij met je kortzichtigheid zit niet fout![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
luckyquote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vertel tenminste geen onzin over dit onderwerp en weet waar ik over praat. Kun jij moeilijk zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ja ik zit fout
nee jij met je kortzichtigheid zit niet fout![]()
Ja en 1 die zo hard met zijn kop op de stoeprand is gevallen dat ie nog steeds loopt te raaskallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
de blikken mongolen gaan weer razendsnel over de toonbank geloof ik![]()
ik hou mijn Reus lekker in de club. Hij is wel erg duur op het moment , staan ook maar 4 stuks van op de markt. Dus ik twijfel toch wel een beetje wat te doen![]()
uhm we hebben het wel over EA hier hè?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef QueZTone het volgende:
die servers worden gewoon door bots geflood, normale users zouden ze toch wel moeten aankunnen![]()
Kunnen jullie alsjeblieft kappen met deze onzinnige discussie of die Cuenca nou wel of niet kan voetballen![]()
![]()
![]()
Oke omdat jij het zegt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft kappen met deze onzinnige discussie of die Cuenca nou wel of niet kan voetballen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vertel tenminste geen onzin over dit onderwerp en weet waar ik over praat. Kun jij moeilijk zeggen.Hhahahah hier geef je zelf toe, jammer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed laten we maar weer op Cuenca gaan geilen want dat hij beter is als Messi dat is sowieso een zekerheidje.
Jammer, goed geprobeerd man.![]()
Gewoon verkopen en je winst spreiden later.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
ik hou mijn Reus lekker in de club. Hij is wel erg duur op het moment , staan ook maar 4 stuks van op de markt. Dus ik twijfel toch wel een beetje wat te doen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Hhahahah hier geef je zelf toe, jammer.
Jammer, goed geprobeerd man.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |