abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:38:40 #259
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145669745
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:58 schreef relativity het volgende:

[..]

Hopelijk is er voor die prijs wel een werkend gps signaal:P Anders toch liever snapdragon :)
En een goed werkende BT 4.0 s.v.p. Ben er achter dat Mediatek niet goed werkt voor wat betreft Bluetooth 4.0 LE. (smartwatch, health bracelets en zo werken niet goed)
Zoals m'n Tommy WeLoop smartwatch. Is nu al met 5 verschillende mediatek phones (wel allen 6582 en 6592) getest zonder succes, maar werkte wel perfect op een Moto E.
Dus hoewel ik nooit issues heb gehad, moet ik toch afscheid nemen van Mediatek ben ik bang. :W

:'(
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_145719776
Kut toestel... Binnen 2 min was de moederbord doorgebrand. Nu moet ik opeens ¤100 dokken. Je kan beter een jiayu G5 nemen
pi_145789816
Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn telefoon.

Mijn Jiayu G4 (gekocht bij pandawill) beweert sinds kort dat elk Wfi-netwerk waarmee ik probeer te verbinden een slechte verbinding oplevert en dus vermeden wordt. Het zou natuurlijk kunnen komen omdat ik mijn telefoon wel eens laat vallen, maar 3 dagen voordat de problemen begonnen heb ik AVG Antivirus op mijn telefoon gedownload en dat programma zeurt steeds over de bijgeleverde software (het ding is volgens mij geroot).

Als ik mijn telefoon terug breng naar de fabrieksinstellingen is hij dan nog wel bruikbaar in Nederland. En moet ik dan door een onbegrijpelijk Chinees menu doorploegen?

En ook wil ik mijn Jiayu aansluiten op mijn Fitbit, stappenteller. Het zou volgens mij in principe moeten kunnen het zou dan via Bluetooth Low Energy moeten gaan, maar ik denk dat het gewoon niet ingesteld is terwijl elke telefoon met Bluetooth 4.0 daar de capaciteit voor zou moeten hebben.

Iemand ideeën?
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')