Maakt niet uit wat er aan vooraf ging. Niks rechtvaardigt om op deze manier een meisje toe te takelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef XSbig het volgende:
Jammer dat niemand weet wat er vooraf aan ging.
Even puur hypothetisch. Wat als iemand een familielid van jou uitscheld voor kanker dit of dat terwijl hij/zij er net aan overleden is. En jij krijgt een waas voor je ogen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef Festinger het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat er aan vooraf ging. Niks rechtvaardigt om op deze manier een meisje toe te takelen.
Idioot.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef XSbig het volgende:
Jammer dat niemand weet wat er vooraf aan ging.
Dan ben je niet goed bij je hoofd als je het zo doet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even puur hypothetisch. Wat als iemand een familielid van jou uitscheld voor kanker dit of dat terwijl hij/zij er net aan overleden is. En jij krijgt een waas voor je ogen.
Ja, dan is het natuurlijk erg voor de hand liggend dat je iemand helemaal de tering in slaat en vervolgens nog een aantal laffe trappen nageeft? Grow up.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even puur hypothetisch. Wat als iemand een familielid van jou uitscheld voor kanker dit of dat terwijl hij/zij er net aan overleden is. En jij krijgt een waas voor je ogen.
KKhommo, loop hier niet je links te dumpen, we kunnen zelf wel achter nieuws aan. Vieze stemmingmakerte, ga eens deaudquote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Festinger het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441
Bewijst het maar weer eens?
Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
Die laffe trappen na ben ik het mee eens. Maar komop, gelijk een oordeel vellen terwijl je niet het hele verhaal kent. En nogmaals ik wil het niet rechtpraten maar het is ook weer zo makkelijk om het op een 'mocroprobleem' te gooien.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Festinger het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk erg voor de hand liggend dat je iemand helemaal de tering in slaat en vervolgens nog een aantal laffe trappen nageeft? Grow up.
Goed zo jochie. Heel knap geformuleerd!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
KKhommo, loop hier niet je links te dumpen, we kunnen zelf wel achter nieuws aan. Vieze stemmingmakerte, ga eens deaud
Als je het land helemaal kapot wil zien gaan zou ik het doen ja. Hij heeft geen enkel plan. Alleen minder marrokanen en meer gratis geld voor henk & ingrid, hogere pensioenen, betere zorg.. Maar waar moet het geld vandaan komen? Ha ha, wat een grap.quote:
Minder geld voor asielzoekers en ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Als je het land helemaal kapot wil zien gaan zou ik het doen ja. Hij heeft geen enkel plan. Alleen minder marrokanen en meer gratis geld voor henk & ingrid, hogere pensioenen, betere zorg.. Maar waar moet het geld vandaan komen? Ha ha, wat een grap.
Incidenten? Iets met een bord voor je kop hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Donnis het volgende:
Incidenten eruit pikken om een hele groep weg te zetten!!!! Hoop dat je trots bent op je populistische redenaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |