quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef Mark031 het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)00d18a21f1b9e7faefc9
Damn, ik lees dat ik eerloos ben omdat ik het niet erg vind dat mijn zus weleens met haar vriend neukt. Wat nu ?quote:
Ja dat kan natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 19 september 2014 17:35 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Damn, ik lees dat ik eerloos ben omdat ik het niet erg vind dat mijn zus weleens met haar vriend neukt. Wat nu ?
Respect hebben voor vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:12 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wat is de Nederlandse cultuur dan?
Iemand anders had het al hier op FOK! gepost. Samen met nog een paar andere topics waarin ze 'ons' belachelijk maken en uitschelden voor vieze varkens enz.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:27 schreef ntm het volgende:
[..]Mooi wel die reacties
![]()
Is wel te verwachten van dat forum
Hoe kom je eraan?
Je bent een xenofobe racist en een PVV-er.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet heMijn vader weet dat ik een vriend heb, hij zal wel slecht zijn oh oh. Achja die mensen hebben gewoon een bergmentaliteit, typisch berbers
quote:
quote:iwa ja een volk zonder eer, dochter wordt geneukt vader zet koffie voor die jongen
Doe eens link?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Iemand anders had het al hier op FOK! gepost. Samen met nog een paar andere topics waarin ze 'ons' belachelijk maken en uitschelden voor vieze varkens enz.
[..]
Je bent een xenofobe racist en een PVV-er.
In de Marokkaanse gemeenschap komen relatief veel neef- en nicht-huwelijken voor. Niet voor niets dat er zoveel zwakbegaafde/licht verstandelijk gehandicapte Marokkanen zijn. Dat komt door de inteelt. Dat klootzakje die dat meisje neersloeg is 100% zwakbegaafd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk wel een mogelijkheid die men eens serieus zou moeten onderzoeken. Hoewel het veelgehoorde verhaal dat Marokkanen "vijf keer zo vaak schizofreen zijn als autochtonen" een fabeltje lijkt te zijn betekent dat niet dat er geen andere genetische problemen zouden kunnen zijn.
Maarja. Dat is niet PC.
Ik zou dat ook niet doen. Zou het niet durven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:40 schreef polderturk het volgende:
Waarom grijpt er niemand in? Waarom is er niemand die hen uit elkaar haalt?
Niet iedereen ziet jouw spiegelbeeld zodra hij in de spiegel kijkt, al snap ik dat zulke dingen lastig te begrijpen zijn met jouw verstandelijke vermogens.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel. Dan zie je triestheid in zijn puurste vorm.
Niks van meegekregen, heb je een link?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef klawie het volgende:
Is dit een marokkanen probleemhahahaha
2 maanden terug was het een nederlands jongetje die door marokkanen er af werd getrokken en toen hoorde je niks
Jij bent echt een kutuserquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet jouw spiegelbeeld zodra hij in de spiegel kijkt, al snap ik dat zulke dingen lastig te begrijpen zijn met jouw verstandelijke vermogens.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, heb je een link?
Dan heb je geen filmpje, snap dat dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:40 schreef polderturk het volgende:
Waarom grijpt er niemand in? Waarom is er niemand die hen uit elkaar haalt?
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jij net zo goed zwakbegaafd bent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de Marokkaanse gemeenschap komen relatief veel neef- en nicht-huwelijken voor. Niet voor niets dat er zoveel zwakbegaafde/licht verstandelijk gehandicapte Marokkanen zijn. Dat komt door de inteelt. Dat klootzakje die dat meisje neersloeg is 100% zwakbegaafd.
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat al die veelplegers ook zwakbegaafd zijn
Bel het brandwondencentrum dan maar vast.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jij net zo goed zwakbegaafd bent.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
Echt wel een Marokkanenprobleem.. allemaal verbranden die mensen.
Nah. Als je het aan Marokkanen zelf vraagt (en dan bedoel ik dus mensen die daadwerkelijk in Marokko wonen; niet Nederlanders met Marokkaanse roots) zeggen ze dat het puur is omdat wij hier hun afval hebben gekregen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Interessant dit, zo heb ik het nog niet bekeken. Zou best goed kunnen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |