abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144679089
quote:
8s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef Remqo het volgende:
Alle Marokkanen terug naar Istanbul!!
Deze man weet waar dat ligt:

Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144679171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Racistisch? In tegenstelling tot Germanen hebben wij geen volkerenmoord gepleegd in de afgelopen 100 jaar. Nu jij weer, vriend. De geschiedenis wijst maar al te goed uit hoe 'ziek' jullie in de kop zijn. Het enige wat nodig is een economische depressie en een geslepen politicus. En maar elk jaar herdenken. Poppenkast.
:')
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2014 @ 00:06:47 #153
88815 The_Emotion
98.3
pi_144679252
quote:
Wat een topper! :D
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_144679268
Ik discrimineer niet, van mij mag iedereen de pleuris krijgen.
pi_144679291
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wat een topper! :D
Het is sowieso knap als iemand op TV een land/stad juist kan aanwijzen op de kaart.
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2014 @ 00:11:07 #156
88815 The_Emotion
98.3
pi_144679414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Het is sowieso knap als iemand op TV een land/stad juist kan aanwijzen op de kaart.
Dat heeft mij ook altijd verbaasd, net zoals bij de Vakantieman vroeger :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_144679472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Racistisch? In tegenstelling tot Germanen hebben wij geen volkerenmoord gepleegd in de afgelopen 100 jaar.
Wie zijn wij ? Ik herinner mij vaagjes iets met Turken en iets wat men krampachtig geen genocide wil noemen...
Wmb Marokkanen heb je gelijk.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:13:10 #158
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_144679487
quote:
Wow, bedankt voor deze eindbaas!
pi_144679612
Alsof er nog bewijs nodig is :') tenzij er 50 vliegtuigen op 50 doelwitten worden geramd zullen Pechtold en Diederik wegkijken
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144679715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef XSbig het volgende:

[..]

Even puur hypothetisch. Wat als iemand een familielid van jou uitscheld voor kanker dit of dat terwijl hij/zij er net aan overleden is. En jij krijgt een waas voor je ogen.
De ziekte kanker is zooooo 2012... Kanker is tegenwoordig een woord dat je zin versterkt ;)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_144679761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef Werkman het volgende:
Ik discrimineer niet, van mij mag iedereen de pleuris krijgen.
wallah racist jij bent!!! wil je stoot hebben?

Gr gr mohammed.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:21:54 #162
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144679827
wel ziek shirtje dat die mocro draagt, weet iemand waar ik die kan kopen?

gr gr
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_144679854
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Fapsalon het volgende:
wel ziek shirtje dat die mocro draagt, weet iemand waar ik die kan kopen?

gr gr
Lol fapsalon +1 voor de naam
pi_144679888
Moet je die reacties is zien man allemaal gelijk weer zo praten en het globaliseren helemaal flippa misschioen heeft die meid in kwestie het wel uitgedaagdt door iets dom te doen en ewa ja dan krijg je af en toe een tik word je alleen maar hard van! denk je dit is neuws in landen waar mensen niet als: pus: s: y opgroeien :')
Ne mutlu Türküm diyene
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:24:00 #165
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144679917
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef Mark031 het volgende:

[..]

En toch wil je hier wonen en profiteren van het welvaartsniveau van Nederland. Elk 'Germaans' land is welvarend en zit in de top 10 van beste landen om in te wonen.

Hypocriet gelul van je. Marokko is bovendien nooit welvarend geweest en Berbers zijn een van de meest onderontwikkelde volkeren ter wereld.
Tering. Als eerste trek je mij bij de haren bij en dan begin je te lullen over Nederland, welvaartsniveau en Berbers. Ik ben niet gebonden aan Nederland omdat mijn moeder mij in dit land heeft uitgepoept. Mensen die waarde hechten aan grenzen die sinds een paar jaar door mensen zijn getekend om volkeren een huis te geven. Ik verhuis moeiteloos naar andere landen als de tijd daar is, dat weet ik van mij zelf, in tegenstelling tot jij die denkt dat dit kleine stukje aarde alles wat deze wereld te bieden heeft. Als mijn vader zonder inkomen zou komen, zonder socialezekerheid, dan zou hij zich weten te redden, omdat hij opgegroeid is met die overlevingsmentaliteit, in tegenstelling tot veel Nederlanders die, als ze überhaupt zonder inkomen komen, het gelijk een financiële doodsvonnis is, en niet zonder staatsinfuus kunnen. Dat is in mijn ogen intelligentie.

Uiteraard zitten ze in de top sinds de industriële revolutie, maar dat is ook behoorlijk recent, en zoals we weten is alles maar tijdelijk. Als het stokje overgaat naar Azië reken er maar op dat veel Germanen immigreren naar dat deel van de wereld. Het aard van het beestje. Als we het gaan hebben over onderontwikkeldheid, dan is 95% van deze wereld onderontwikkeld. Want zeg eens hoeveel mensen hebben toegang tot onderwijs? Afrika, bijzonder weinig, Europa, al beter, VS, basisonderwijs iedereen maar goed onderwijs is alleen voor de rijken weggelegd, Azië, bijzonder weinig. Onderontwikkeldheid zegt niks over de intelligentie, alleen maar dat er een tekort is aan scholing, en als jij je daar op aftrekt, moet je dat vooral doen, maar ook in NL is een groot deel 'maar' mbo'er. Maar goed, ik ken mbo'ers met een kebabzaak die rijker zijn dan menig hogeropgeleiden. En ook dat een extreemrechtse partij zo bijzonder veel invloed op mensen kan hebben zegt veel over die zogenaamde intelligentie.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:26:30 #166
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144680009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef amenth het volgende:
Moet je die reacties is zien man allemaal gelijk weer zo praten en het globaliseren helemaal flippa misschioen heeft die meid in kwestie het wel uitgedaagdt door iets dom te doen en ewa ja dan krijg je af en toe een tik word je alleen maar hard van! denk je dit is neuws in landen waar mensen niet als: pus: s: y opgroeien :')
nee.
pi_144680032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tering. Als eerste trek je mij bij de haren bij en dan begin je te lullen over Nederland, welvaartsniveau en Berbers. Ik ben niet gebonden aan Nederland omdat mijn moeder mij in dit land heeft uitgepoept. Mensen die waarde hechten aan grenzen die sinds een paar jaar door mensen zijn getekend om volkeren een huis te geven. Ik verhuis moeiteloos naar andere landen als de tijd daar is, dat weet ik van mij zelf, in tegenstelling tot jij die denkt dat dit kleine stukje aarde alles wat deze wereld te bieden heeft. Als mijn vader zonder inkomen zou komen, zonder socialezekerheid, dan zou hij zich weten te redden, omdat hij opgegroeid is met die overlevingsmentaliteit, in tegenstelling tot veel Nederlanders die, als ze überhaupt zonder inkomen komen, het gelijk een financiële doodsvonnis is, en niet zonder staatsinfuus kunnen. Dat is in mijn ogen intelligentie.

Uiteraard zitten ze in de top sinds de industriële revolutie, maar dat is ook behoorlijk recent, en zoals we weten is alles maar tijdelijk. Als het stokje overgaat naar Azië reken er maar op dat veel Germanen immigreren naar dat deel van de wereld. Het aard van het beestje. Als we het gaan hebben over onderontwikkeldheid, dan is 95% van deze wereld onderontwikkeld. Want zeg eens hoeveel mensen hebben toegang tot onderwijs? Afrika, bijzonder weinig, Europa, al beter, VS, basisonderwijs iedereen maar goed onderwijs is alleen voor de rijken weggelegd, Azië, bijzonder weinig. Onderontwikkeldheid zegt niks over de intelligentie, alleen maar dat er een tekort is aan scholing, en als jij je daar op aftrekt, moet je dat vooral doen, maar ook in NL is een groot deel 'maar' mbo'er. Maar goed, ik ken mbo'ers met een kebabzaak die rijker zijn dan menig hogeropgeleiden. En ook dat een extreemrechtse partij zo bijzonder veel invloed op mensen kan hebben zegt veel over die zogenaamde intelligentie.
jij s:napt het leven man die menen denke hier is: paradijs: i maar tijdelijk allemaal fuck dat veel haat hier enzo tetl ook mee denken allemaal s: lim te zijn maar maak meer doekoe dan 98% van de intellectueel intypende hier
Ne mutlu Türküm diyene
pi_144680114
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef amenth het volgende:

[..]

jij s:napt het leven man die menen denke hier is: paradijs: i maar tijdelijk allemaal fuck dat veel haat hier enzo tetl ook mee denken allemaal s: lim te zijn maar maak meer doekoe dan 98% van de intellectueel intypende hier
Wat heb jij met random ": " tussen woordjes plaatjes?
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:29:29 #169
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144680121
quote:

[..]

oke :')
pi_144680134
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Wat heb jij met random ": " tussen woordjes plaatjes?
paar letter van toetenbord zijn kapot man
Ne mutlu Türküm diyene
pi_144680147
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:29 schreef amenth het volgende:

[..]

paar letter van toetenbord zijn kapot man
Aah, zodoende.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:57 #172
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144680297
quote:

[..]

Amenth, kerel. Ik houd van jouw topics. _O_ _O_ _O_
pi_144680395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef KoeInDeKont het volgende:
Het is wel het type vrouw wat van de badboys houdt natuurlijk.
Grote kans dat ze morgen alweer liggen te batsen terwijl reaguurders zich kwaad maken
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:40:49 #174
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144680526
pi_144681377
Zijn er nou serieus zoveel mensen dom? Of lijkt dat alleen maar zo op internet?
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')