Hij laat gewoon kabinetten vallen om zijn medefascistjes in bedwang te houdenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
net wilders. Debatten uit de weg gaan en ben je het even niet met hem eens? Dan word je uit zijn fascistische groepje geflikkerd
hij woekert haat aan en maakt gebruik van het feit dat een groot deel van Nederland bestaat uit omlulbare tokkiesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij laat gewoon kabinetten vallen om zijn medefascistjes in bedwang te houden
Als je uit andere cultuur komt, ouders hebt die weinig verdienen en je opvoeden met conservatieve religie, in een troosteloze wijk woont, overal subtiel racisme voelt (vb: keurige Marokkaanse vriend van me komt bepaalde discotheken niet in), vrienden om je heen hebt die er niks van maken etc, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om je niet te laten beïnvloeden. Ik praat het niet goed, maar dit zijn wel de problemen die dat gedrag veroorzaken. En de allochtonen die dit veroorzaken zijn meestal al tweede/derde generatie dus onze verantwoordelijkheid, alleen bij eerste generatie kan je verlangen dat ze opkrassen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen vrijbrief om te terroriseren en onschuldigen lastig te vallen.
Het spel is heel simpel. Ons land, onze regels, Kun je er je niet aan houden? Dan heb je weinig in het land te zoeken.
De comments daaropquote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef BozeHaas het volgende:
Voor nog meer leuke reacties check
https://www.facebook.com/nlvaderland?fref=nf
Zo. Ik hoop maar dat het idd de daders zijn die daar zo neergezet worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef BozeHaas het volgende:
Die reactiesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef BozeHaas het volgende:
En natuurlijk weer geen laffe kutnederlander die een poot uitsteekt om te helpen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Festinger het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441
Bewijst het maar weer eens?
Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
Ik ben geen PVV'er en zal het ook nooit worden.quote:
deadprez en Jellereppe zijn opvallend stil. Normaal zitten ze 24/7 in KLB te reageren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Klachten over het broertje van deadprez plaatsen.
Vind je deze obsessie zelf ook niet een beetje triest?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
deadprez en Jellereppe zijn opvallend stil. Normaal zitten ze 24/7 in KLB te reageren.
Hé Guus ik vroeg me al af waar je wasquote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind je deze obsessie zelf ook niet een beetje triest?
Jij ook, en ik hoop dat als ze het bij jouw flikken ze ook nog eens over je heen gaan staan zeiken.quote:
Welke feiten? Dat alle marrokanen crimineel zijn en allemaal maar moeten oprotten? Ha ha. Ken er genoeg die 3x modaal verdienen op legale wijze en gewoon een serieuze carriere maken in Nederland. Netjes VWO gedaan in 6 jaar, door naar de Uni... Zie ik Henk en Ingrid niet doen. Die janken dat ze er in de bijstand 10 euro per maand op achteruit gaan. Gratis geld ftw.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er en zal het ook nooit worden.
Gewoon zwaar labiel ook dat als je de feiten gewoon benoemd je gelijk tot het kamp van Wilders word gerekend.
Wat Wilders zegt en benoemt (buiten zijn achterlijke voorstellen) heeft ie trouwens van critici onder het volk gejat en niet andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |