Ik ken weinig filmpjes waar het vrouwen zijn die trappen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk. Ik ken weinig filmpjes met NL jongens die een Moslima in elkaar trappen. Jij wel?
het kind kan zijn ouders niet kiezen en wordt vanaf zijn geboorte door xenofobe kneusjes als jij gelijk benadeldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Als je ouders het fatsoen niet hebben gehad om zich aan te passen aan de gastheer dan heb je het slechte voorbeeld gekregen. Dus ga je je ouders het goede voorbeeld geven door dit zelf wel te doen.
Sowieso, die kopschoppers uit België ook, waren gewoon blanke Belgen. Dat kut tuig uit waalwijk met de klote bondkraagjes....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken weinig filmpjes waar het vrouwen zijn die trappen.
Hebben we nu een 'mannenprobleem'?
Jaja. Gewoon domme dingen roeptoeteren en dan weglopen dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Festinger het volgende:
[..]
Nah, is een kwestie van tegenstrijdige argumenten. Wij gaan het niet eens worden met elkaar.
antillianen plegen vaker overvallen dan marokkanen, we hebben een antillianenprobleem!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken weinig filmpjes waar het vrouwen zijn die trappen.
Hebben we nu een 'mannenprobleem'?
I rest my casequote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja. Gewoon domme dingen roeptoeteren en dan weglopen dus.
Lafbek.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat je het onnodig is om te zeggen dat het een Marokkaan is.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Festinger het volgende:
[..]
Kortzichtig persoon. Generaliseren onder het motto 'van binnen zijn we allemaal hetzelfde'. Rechtvaardig je onder dit motto ook andere voorvallen waarin mensen worden mishandeld? Ik mag hopen van niet!
net wilders. Debatten uit de weg gaan en ben je het even niet met hem eens? Dan word je uit zijn fascistische groepje geflikkerdquote:
gepest door een groepje Marokkanen ; (quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee te zeggen dat je het onnodig is om te zeggen dat het een Marokkaan is.
Waarom wordt je eigenlijk boos als iemand voor Marokkanen opkomt? Ben je bang voor ze?
Honden bijten vaker dan katten.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
antillianen plegen vaker overvallen dan marokkanen, we hebben een antillianenprobleem!
Hij laat gewoon kabinetten vallen om zijn medefascistjes in bedwang te houdenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
net wilders. Debatten uit de weg gaan en ben je het even niet met hem eens? Dan word je uit zijn fascistische groepje geflikkerd
hij woekert haat aan en maakt gebruik van het feit dat een groot deel van Nederland bestaat uit omlulbare tokkiesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij laat gewoon kabinetten vallen om zijn medefascistjes in bedwang te houden
Als je uit andere cultuur komt, ouders hebt die weinig verdienen en je opvoeden met conservatieve religie, in een troosteloze wijk woont, overal subtiel racisme voelt (vb: keurige Marokkaanse vriend van me komt bepaalde discotheken niet in), vrienden om je heen hebt die er niks van maken etc, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om je niet te laten beïnvloeden. Ik praat het niet goed, maar dit zijn wel de problemen die dat gedrag veroorzaken. En de allochtonen die dit veroorzaken zijn meestal al tweede/derde generatie dus onze verantwoordelijkheid, alleen bij eerste generatie kan je verlangen dat ze opkrassen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen vrijbrief om te terroriseren en onschuldigen lastig te vallen.
Het spel is heel simpel. Ons land, onze regels, Kun je er je niet aan houden? Dan heb je weinig in het land te zoeken.
De comments daaropquote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef BozeHaas het volgende:
Voor nog meer leuke reacties check
https://www.facebook.com/nlvaderland?fref=nf
Zo. Ik hoop maar dat het idd de daders zijn die daar zo neergezet worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef BozeHaas het volgende:
Die reactiesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef BozeHaas het volgende:
En natuurlijk weer geen laffe kutnederlander die een poot uitsteekt om te helpen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Festinger het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441
Bewijst het maar weer eens?
Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
Ik ben geen PVV'er en zal het ook nooit worden.quote:
deadprez en Jellereppe zijn opvallend stil. Normaal zitten ze 24/7 in KLB te reageren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Klachten over het broertje van deadprez plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |