Ja ja, wij moeten onszelf openstellen als 'gastheer' terwijl dergelijke 'gasten' op deze manier zich kunnen gedragen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je hier geboren bent dan ben je toch geen gast? Als gastheer pas je je toch ook aan aan je gasten?
ga eens in op de eerste zinquote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef Festinger het volgende:
[..]
Ja ja, wij moeten onszelf openstellen als 'gastheer' terwijl dergelijke 'gasten' op deze manier zich kunnen gedragen?
Als je ouders het fatsoen niet hebben gehad om zich aan te passen aan de gastheer dan heb je het slechte voorbeeld gekregen. Dus ga je je ouders het goede voorbeeld geven door dit zelf wel te doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je hier geboren bent dan ben je toch geen gast? Als gastheer pas je je toch ook aan aan je gasten?
En wapens en drugs verhandelen; klein detail.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Antillianen voornamelijk elkaar afschieten en elkaar mishandelen. Het probleem is beperkt tot hun eigen gemeenschap.
Niets "al zou". Provocatie is simpelweg geen verzachtende omstandigheid, tenzij de uitgedaagde 8 is.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Festinger het volgende:
[..]
Inderdaad, al zou er sprake zijn van een provocatie, dan is het uitvoeren van een dergelijke aanval op het meisje buiten proportioneel.
Nou ja, eerlijk is eerlijk. Ik ken weinig filmpjes met NL jongens die een Moslima in elkaar trappen. Jij wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die laffe trappen na ben ik het mee eens. Maar komop, gelijk een oordeel vellen terwijl je niet het hele verhaal kent. En nogmaals ik wil het niet rechtpraten maar het is ook weer zo makkelijk om het op een 'mocroprobleem' te gooien.
Zijn ze bang voor, al die broers enzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk. Ik ken weinig filmpjes met NL jongens die een Moslima in elkaar trappen. Jij wel?
Mijn hart sloeg even over...aan de muur van tekst te zien dacht ik even dat je met argumenten zou komen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kijk eens knul:
[..]
Nope: statistieken zijn relevant voor justitie. Dan weten ze waar ze moeten zijn als ze daders zoeken. Kijk anders eens een keer "Opsporing Verzocht" in plaats van "Ali B en vrienden slurpen belastinggeld op".
[..]
Het is geen allochtonen bashen, het is het pinpointen van probleemgroeperingen in Nederland:
- Marokkaans tuig
- Antillianen
- Allochtonen afkomstig uit islamitische contreien
- Allochtonen afkomstig uit Oostblok contreien
- Nederlands tuig uit achterbuurt
- Voetbalhooligans
Na 15 jaar ben ik wel klaar met al dit tuig wat de rest van Nederland aan alle kanten in haar greep houdt middels wangedrag en criminaliteit. Aanpakken, deporteren, afschieten: het interesseert me niet meer. Als het maar opgelost wordt.
Totaal geen problemen met: Aziaten, Noord-Amerikanen, Zuid-Amerikanen, Europeanen, Australiėrs, Engelsen, Ieren, Schotten en de meeste van de overige Afrikanen. Grappig dat die nooit in de picture staan. Kennelijk ook racisme en discriminatie: die krijgen nooit aandacht.
Je vergelijking toont je ongelijk aan en vervolgens loop je weg?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Festinger het volgende:
[..]
Aannemend dat je de essentie van de vergelijking niet wil of kan begrijpen, zal ik verder niet inhoudelijk reageren op je berichten.
Kortzichtig persoon. Generaliseren onder het motto 'van binnen zijn we allemaal hetzelfde'. Rechtvaardig je onder dit motto ook andere voorvallen waarin mensen worden mishandeld? Ik mag hopen van niet!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef doggy112 het volgende:
Waarom denk je gelijk dat het Marokkanen zijn? Misschien zijn het wel Turken of Egyptenaren. Niet dat het minder erg is als het geen Marokkaan is, maar het zijn niet altijd Marokkanen die dit soort dingen doen. Ik kan daar echt niet tegen.We zijn allemaal mensen en van binnen zien we er allemaal hetzelfde uit.
Nah, is een kwestie van tegenstrijdige argumenten. Wij gaan het niet eens worden met elkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je vergelijking toont je ongelijk aan en vervolgens loop je weg?
Emo.gif
Ik ken weinig filmpjes waar het vrouwen zijn die trappen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk. Ik ken weinig filmpjes met NL jongens die een Moslima in elkaar trappen. Jij wel?
het kind kan zijn ouders niet kiezen en wordt vanaf zijn geboorte door xenofobe kneusjes als jij gelijk benadeldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Als je ouders het fatsoen niet hebben gehad om zich aan te passen aan de gastheer dan heb je het slechte voorbeeld gekregen. Dus ga je je ouders het goede voorbeeld geven door dit zelf wel te doen.
Sowieso, die kopschoppers uit Belgiė ook, waren gewoon blanke Belgen. Dat kut tuig uit waalwijk met de klote bondkraagjes....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken weinig filmpjes waar het vrouwen zijn die trappen.
Hebben we nu een 'mannenprobleem'?
Jaja. Gewoon domme dingen roeptoeteren en dan weglopen dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Festinger het volgende:
[..]
Nah, is een kwestie van tegenstrijdige argumenten. Wij gaan het niet eens worden met elkaar.
antillianen plegen vaker overvallen dan marokkanen, we hebben een antillianenprobleem!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken weinig filmpjes waar het vrouwen zijn die trappen.
Hebben we nu een 'mannenprobleem'?
I rest my casequote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja. Gewoon domme dingen roeptoeteren en dan weglopen dus.
Lafbek.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat je het onnodig is om te zeggen dat het een Marokkaan is.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Festinger het volgende:
[..]
Kortzichtig persoon. Generaliseren onder het motto 'van binnen zijn we allemaal hetzelfde'. Rechtvaardig je onder dit motto ook andere voorvallen waarin mensen worden mishandeld? Ik mag hopen van niet!
net wilders. Debatten uit de weg gaan en ben je het even niet met hem eens? Dan word je uit zijn fascistische groepje geflikkerdquote:
gepest door een groepje Marokkanen ; (quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee te zeggen dat je het onnodig is om te zeggen dat het een Marokkaan is.
Waarom wordt je eigenlijk boos als iemand voor Marokkanen opkomt? Ben je bang voor ze?
Honden bijten vaker dan katten.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
antillianen plegen vaker overvallen dan marokkanen, we hebben een antillianenprobleem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |