Chapeau! Je bent goed om mensen bepaalde woorden in de mond te leggen die niet zijn uitgesproken noch getypt. Wacht, ik zal het even voor je uitleggen:quote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb geen marokkaanse vrienden en heb er ook slechte ervaringen mee. Maar ik kan genoeg Marokkanen die ik gewoon begroet en een praatje me maak en die top zijn. Alleen volgens TS zijn die ook kut toch?
Nee, ik ben jou nietquote:
alle mollen doen wat jij zegt. Dus ja. Dan heb je een best groot probleem.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Festinger het volgende:
[..]
Chapeau! Je bent goed om mensen bepaalde woorden in de mond te leggen die niet zijn uitgesproken noch getypt. Wacht, ik zal het even voor je uitleggen:
Ik heb allemaal mollen in mijn tuin die het zitten te vernielen. Kan ik dan zeggen dat ik een mollen probleem heb of moet ik specifiek aanduiden dat er een paar mollen tussen zitten die mijn tuin verkloten?
Inderdaad, al zou er sprake zijn van een provocatie, dan is het uitvoeren van een dergelijke aanval op het meisje buiten proportioneel.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nee, ik ben jou niet
Het is een serieuze vraag. Waarom zie je bij dit soort berichten altijd mensen (okok, vooral Marokkanen en hun vriendjes) posten over "provocatie", "uitdagen", "uitlokking" etc. - alsof "ze provoceerde" een excuus is.
ik ga niet in op deze scheve en debiele vergelijking.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Festinger het volgende:
[..]
Chapeau! Je bent goed om mensen bepaalde woorden in de mond te leggen die niet zijn uitgesproken noch getypt. Wacht, ik zal het even voor je uitleggen:
Ik heb allemaal mollen in mijn tuin die het zitten te vernielen. Kan ik dan zeggen dat ik een mollen probleem heb of moet ik specifiek aanduiden dat er een paar mollen tussen zitten die mijn tuin verkloten?
Vooral niet doen. De essentie ligt hem in het *probleem* dat genoemd wordt. I rest my case.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ga niet in op deze scheve en debiele vergelijking.
Nee, ik bespreek mijn politieke voorkeur niet op het internet, dat is iets voor zwakbegaafden zoals Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef Festinger het volgende:
[..]
Morgen weer PvdA roosjes in de rode bakfiets rondbrengen bij Henk en Ingrid? Kneus
Waarom is het bij die mollen niet nodig hun afkomst te vermelden en bij mensen wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Festinger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben niet volledig geweest in mijn uitleg.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom is het bij die mollen niet nodig hun afkomst te vermelden en bij mensen wel?
mollen hebben geen paspoort.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom is het bij die mollen niet nodig hun afkomst te vermelden en bij mensen wel?
en dan zonder normale oplossing komen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Festinger het volgende:
[..]
Vooral niet doen. De essentie ligt hem in het *probleem* dat genoemd wordt. I rest my case.
Het lijkt me vrij duidelijk anders dat zoiets verklaarbaarder is na een grove belediging o.i.d. anders.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nee, ik ben jou niet
Het is een serieuze vraag. Waarom zie je bij dit soort berichten altijd mensen (okok, vooral Marokkanen en hun vriendjes) posten over "provocatie", "uitdagen", "uitlokking" etc. - alsof "ze provoceerde" een excuus is.
Kijk eens knul:quote:Op donderdag 18 september 2014 22:25 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Inhoudelijk kun je die post inderdaad niet weerleggen.
Nope: statistieken zijn relevant voor justitie. Dan weten ze waar ze moeten zijn als ze daders zoeken. Kijk anders eens een keer "Opsporing Verzocht" in plaats van "Ali B en vrienden slurpen belastinggeld op".quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Oh oke, en wat is eigenlijk de relevantie om te weten dat het een Marokkaan is? Altijd die sensatiezucht over de afkomst als er een misdrijf is gepleegd, hopend op een kansje om ze weer allemaal over één kam te scheren.
Het is geen allochtonen bashen, het is het pinpointen van probleemgroeperingen in Nederland:quote:Natuurlijk zitten er wat problemen in de cultuur: religie, ouders die te weinig controle houden en lage inkomens, die problemen moet je aanpakken, klaar. Na 15 jaar allochtonen bashen ben ik wel weer klaar met dat gezeik, problemen benoemen en ze niet oplossen is het.
Dus de oplossing van TS probleem is het invoeren van een paspoort voor mollen zodat alle niet uit Nederland afkomstige mollen het land uit kunnen worden gezet?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:33 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
mollen hebben geen paspoort.
Slechte vrienden die de ruzie toelaten en filmen en dan zelfs nog online gooien!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even puur hypothetisch. Wat als iemand een familielid van jou uitscheld voor kanker dit of dat terwijl hij/zij er net aan overleden is. En jij krijgt een waas voor je ogen.
Deadprez heeft gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:33 schreef Mark031 het volgende:
Volgens deadprez zijn jullie gewoon zielige PVV-fanboys en xenofobe racisten
Die Marokkaan is een verrijking voor onze cultuur. Een parel van de maatschappij. Snap dat dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kijk eens knul:
[..]
Nope: statistieken zijn relevant voor justitie. Dan weten ze waar ze moeten zijn als ze daders zoeken. Kijk anders eens een keer "Opsporing Verzocht" in plaats van "Ali B en vrienden slurpen belastinggeld op".
[..]
Het is geen allochtonen bashen, het is het pinpointen van probleemgroeperingen in Nederland:
- Marokkaans tuig
- Antillianen
- Allochtonen afkomstig uit islamitische contreien
- Allochtonen afkomstig uit Oostblok contreien
- Nederlands tuig uit achterbuurt
- Voetbalhooligans
Na 15 jaar ben ik wel klaar met al dit tuig wat de rest van Nederland aan alle kanten in haar greep houdt middels wangedrag en criminaliteit. Aanpakken, deporteren, afschieten: het interesseert me niet meer. Als het maar opgelost wordt.
Totaal geen problemen met: Aziaten, Noord-Amerikanen, Zuid-Amerikanen, Europeanen, Australiėrs, Engelsen, Ieren, Schotten en de meeste van de overige Afrikanen. Grappig dat die nooit in de picture staan. Kennelijk ook racisme en discriminatie: die krijgen nooit aandacht.
Ik volg je niet; zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef haan33 het volgende:
'Dan vertrek je toch gewoon'
Dus als jij een feestje houdt en je gooit je klanten onder met cola zeg je dat ook?
Integratie moet altijd van twee kanten komen
Geert propagandeert alleen met Mocro's, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef haan33 het volgende:
Grappige is dat antillianen nog steeds hoger in de criminaliteit scoren, maar daar hoor je TS niet over?
Aannemend dat je de essentie van de vergelijking niet wil of kan begrijpen, zal ik verder niet inhoudelijk reageren op je berichten.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus de oplossing van TS probleem is het invoeren van een paspoort voor mollen zodat alle niet uit Nederland afkomstige mollen het land uit kunnen worden gezet?
als je hier geboren bent dan ben je toch geen gast? Als gastheer pas je je toch ook aan aan je gasten?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik volg je niet; zal wel aan mij liggen.
Integratie hoeft niet van beide kanten te komen: de gast schikt zich naar de gastheer en als de gast het fatsoen niet kan opbrengen om de wensen van de gastheer te respecteren dan komt de gast maar niet.
Weleens van "Het Boevennest" gehoord?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geert propagandeert alleen met Mocro's, dan krijg je dat.
Het verschil is dat Antillianen voornamelijk elkaar afschieten en elkaar mishandelen. Het probleem is beperkt tot hun eigen gemeenschap.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef haan33 het volgende:
Grappige is dat antillianen nog steeds hoger in de criminaliteit scoren, maar daar hoor je TS niet over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |