abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144681927
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:57 schreef Jellereppe het volgende:
Marokkanen maken 2% van de bevolking uit. Die hogere standaard kan bijster moeilijk vervallen door zo'n minderheidsgroep. Alleen PVV'ers komen met dat soort onzin aanzetten. Het enige wat die hoge standaard teniet kan doen is de concurrentie van opkomende economische machten als China die bijvoorbeeld hun voedselindustrie naar een stevig niveau en daarmee een gedegen concurrent worden van NL. Niet een groep van 350.000 mensen. Je ziet spoken en blaat onzin.
Ik stel nergens dat de angst reëel is (tov een absoluut verval die de BRICS zouden kunnen bewerkstelligen). En wellicht zal die angst er voor juist zorgen dat het geen 10% wordt. Probleemherkenning (50% v.d 2% zijn randdebielen) -> oplossing: minder importeren.
pi_144681956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat ik, op mijn beurt, jouw gezemel over internethelden niet serieus neem. Dat er onzekere pubers op het internet rondzwerven die alles aangrijpen om zich als 'stoer' te profileren neemt niet weg dat het internet een prima middel is om maatschappelijke problemen te bespreken.
Ik durf te wedden dat u en de meesten fokkers amper zaad produceren, laat staan iets nuttig doen. Ga is een praatje maken met een Marokkaan, als je zulke sterke meningen hebt. :')
Aan je plaatje te zien ben je ook een NAVO aanhanger wat genoeg problemen op dit wereld heeft geleverd. Zegt mij al genoeg over je innerlijk. De groeten, ouwe zak

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 02:02:56 ]
pi_144681967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:02 schreef JaIkbenPro het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat u en de meesten fokkers amper zaad produceren, laat staan iets nuttig doen. Ga is een praatje maken met een Marokkaan, als je zulke sterke meningen hebt. :')
Aan je plaatje te zien ben je ook een NAVO aanhanger wat genoeg problemen op dit wereld heeft geleverd. Zegt mij al genoeg over je innerlijk. De groeten, ouwe zak
pi_144682028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:02 schreef JaIkbenPro het volgende:
Ik durf te wedden dat u en de meesten fokkers amper zaad produceren, laat staan iets nuttig doen. Ga is een praatje maken met een Marokkaan, als je zulke sterke meningen hebt.
Ik spreek regelmatig met Marokkanen. Zoals met Nederlanders; met sommige kan ik het vinden (als in, ik kan er een vriendelijk gesprek mee voeren) (meestal die boven de 20 en wat meer verkaasd zijn), met sommige niet. Echter heeft dat niets van doen met de problematiek die een behoorlijk grote groep binnen die (relatief kleine) groep veroorzaakt. Voor mij persoonlijk is dat straatgeweld overigens niet zo bijster interessant, ondanks dat ik zelf ook fysieke confrontaties heb meegemaakt. Waar ik meer voor waak is de (gedeelde) ideologische en religieuze achtergrond van Marokkanen, Turken en andere Arabieren, omdat deze niets dan nog meer segmentatie zullen veroorzaken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 02:10:10 ]
pi_144682050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik spreek regelmatig met Marokkanen. Zoals met Nederlanders; met sommige kan ik het vinden (als in, ik kan er een vriendelijk gesprek mee voeren) (meestal die boven de 20 en wat meer verkaasd zijn), met sommige niet. Echter heeft dat niets van doen met de problematiek die een behoorlijk grote groep binnen die (relatief kleine) groep veroorzaakt. Voor mij persoonlijk is dat straatgeweld overigens, allemaal niet zo bijster interessant. Waar ik eerder voor waak is de (gedeelde) ideologische en religieuze achtergrond van Marokkanen, Turken en andere Arabieren, omdat deze niets dan nog meer segmentatie zullen veroorzaken.
Sorry ik versta er geen kut van. ben Marokkaans weet je nog.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:11:18 #206
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144682067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat de angst reëel is (tov een absoluut verval die de BRICS zouden kunnen bewerkstelligen). En wellicht zal die angst er voor juist zorgen dat het geen 10% wordt. Probleemherkenning (50% v.d 2% zijn randdebielen) -> oplossing: minder importeren.
Tuurlijk.
pi_144682068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:10 schreef JaIkbenPro het volgende:
Sorry ik versta er geen kut van. ben Marokkaans weet je nog.
Ja, Allah schaamt zich kapot voor je.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:13:46 #208
394226 along
In Hong Kong
pi_144682100
Ik raad iedereen in de randstad, of in de buurt van dit sOort marokaanse kanker een mes of meer op zak te dragen, eerlijk waar, je moet het recht in Eigen hand gaan nemen, want doe je dat niet dan delf je altijd het onderspit in Nederland.

Serieus bewapen je zelf, want het is nodig.
Woont in een Biodome.
pi_144682104
x

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 02:14:01 ]
pi_144682138
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, Allah schaamt zich kapot voor je.
Oh, je wilt een serieuze debat. Kom maar op kees! Ik heb laatst een aanhanger van een nazi partij helemaal kapot geroast. Ik kwam op voor jouw land, mits je een Hollander bent. Meneer de Neo-nazi bleek namelijk anti-Semitisch en Anti-Islam meningen te geven, dat het beter was als Hitler Nederland overnam. Was namelijk een Duitse immigrant. Maar ja, gaat wel hoor, 3 talen spreek ik vloeiend. Mijn geloof is sterk, jouw is zwak. Alcohol en Wiet. kunnen goed mee overweg. al op 16 jarige leeftijd. Gaat goed met de kaaskoppen. Kom maar op zaadloos figuur.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:17:13 #211
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_144682140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:13 schreef along het volgende:
Ik raad iedereen in de randstad, of in de buurt van dit sOort marokaanse kanker een mes of meer op zak te dragen, eerlijk waar, je moet het recht in Eigen hand gaan nemen, want doe je dat niet dan delf je altijd het onderspit in Nederland.

Serieus bewapen je zelf, want het is nodig.
OVER HALVE MAATREGELEN GESPROKEN HEHE
Want het wetboek ken ik ook
pi_144682168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:17 schreef JaIkbenPro het volgende:
Oh, je wilt een serieuze debat. Kom maar op kees! Ik heb laatst een aanhanger van een nazi partij helemaal kapot geroast. Ik kwam op voor jouw land, mits je een Hollander bent. Meneer de Neo-nazi bleek namelijk anti-Semitisch en Anti-Islam meningen te geven, dat het beter was als Hitler Nederland overnam. Was namelijk een Duitse immigrant. Maar ja, gaat wel hoor, 3 talen spreek ik vloeiend. Mijn geloof is sterk, jouw is zwak. Alcohol en Wiet. kunnen goed mee overweg. al op 16 jarige leeftijd. Gaat goed met de kaaskoppen. Kom maar op zaadloos figuur.
Als ik een voorbeeld zou moeten nemen van het niveau van youtube-commentaar zou ik deze post gebruiken
pi_144682187
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als ik een voorbeeld zou moeten nemen van het niveau van youtube-commentaar zou ik deze post gebruiken
Doe is normaal man, zemmel
pi_144682215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zaadloos producerende figuur. :') Ga toch aan je hobby's werken man, je hebt hier niks te zoeken. kut duitser
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:27:55 #215
394226 along
In Hong Kong
pi_144682255
Die marokanen die voor de fransen vochten hebben toch nooit hun erkening gekregen, dus die boeien me niet, daarnaast waren dat geen moslims maar veraders.

Eckte moslims vochten samen zij aan zij met onze arische helden tegen de joden.
Dus in feite ben je een nep moslim, als je niet tegen de joden ben.
Woont in een Biodome.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:39:34 #216
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144682368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:27 schreef along het volgende:
Die marokanen die voor de fransen vochten hebben toch nooit hun erkening gekregen, dus die boeien me niet, daarnaast waren dat geen moslims maar veraders.

Eckte moslims vochten samen zij aan zij met onze arische helden tegen de joden.
Dus in feite ben je een nep moslim, als je niet tegen de joden ben.
Deels. Op de moslimbegraafplaats voor gesneuvelde soldaten van islamitische komaf in Frankrijk hebben ze een replica van een moskee laten bouwen ter ere van die soldaten.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:52:00 #217
394226 along
In Hong Kong
pi_144682458
Dat is alles ;) en een paar borden met namen, meer niet :P
Woont in een Biodome.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:53:34 #218
394226 along
In Hong Kong
pi_144682471
anyway at jalbenpro, ik heb mijn shahadda uitgevoerd onder toezicht van enkele imams dus technisch gezien, ben ik net zoveel moslim als de gemiddelde "geboren" moslim marokaan.
Woont in een Biodome.
  vrijdag 19 september 2014 @ 03:26:20 #219
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_144682676
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:36 schreef agter het volgende:

[..]

Mss te moeilijk voor je?
Wat is dit?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 19 september 2014 @ 04:20:40 #220
394226 along
In Hong Kong
pi_144682783
BTW ik moet wel toegeven dat die chick in dat filmpje er uit ziet als een kamper... En dat zijn ook niet bepaald fijne medelanders..
Woont in een Biodome.
pi_144682930
Afkomst boeit niet, deze jochies mogen ze wat mij betreft een nekschot geven.
pi_144683981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:49 schreef Trebo het volgende:

[..]

Och gut wat hebben ze het toch moeilijk.. echt medelijden mee. Nee volkomen logisch dat het meerendeel van de Marokkaanse jeugd crimineel is.
Hahaha idd wat dom van me om achterliggende oorzaken te zoeken, nee ik denk dat het inderdaad aan de Marokkaan ligt, dat ras is gewoon achtergesteld en is van nature crimineel, allemaal deporteren!!!!!!!!

Sukkel.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:14:05 #223
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_144684675
Als je dit soort dingen ziet, ga je toch bijna verlangen na openbare terechtstellingen zoals vroeger in de middeleeuwen. Hierbij natuurlijk geen onderscheid makend tussen het soort mensen.
Ja ja
pi_144684694
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 04:20 schreef along het volgende:
BTW ik moet wel toegeven dat die chick in dat filmpje er uit ziet als een kamper... En dat zijn ook niet bepaald fijne medelanders..
PVV'rs en hun op lucht gebaseerde conclusies :') zeg meteen dat ze het verdiend heeft
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144685090
Ik probeer dan altijd nog te bedenken ''maar ze zijn niet allemaal zo'', alleen is dit helaas wel het geval :')

Zelfs mijn Marokkaanse medestudenten op de VU zijn arrogant, luidruchtig, houden geen rekening met hun medemens.
pi_144685169
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef Donnis het volgende:

nee ik denk dat het inderdaad aan de Marokkaan ligt, dat ras is gewoon achtergesteld en is van nature crimineel
Ook dat is natuurlijk wel een mogelijkheid die men eens serieus zou moeten onderzoeken. Hoewel het veelgehoorde verhaal dat Marokkanen "vijf keer zo vaak schizofreen zijn als autochtonen" een fabeltje lijkt te zijn betekent dat niet dat er geen andere genetische problemen zouden kunnen zijn.

Maarja. Dat is niet PC.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144685183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef James_R het volgende:
Ik probeer dan altijd nog te bedenken ''maar ze zijn niet allemaal zo'', alleen is dit helaas wel het geval :')

Zelfs mijn Marokkaanse medestudenten op de VU zijn arrogant, luidruchtig, houden geen rekening met hun medemens.
dit ja
pi_144685406
Snap overigens niet waarom men het zo moeilijk vindt de oorzaak van het gedrag van Marokkanen te achterhalen.

Dit komt natuurlijk voort uit het feit dat eer een hele grote rol speelt in het Marokkaanse sociale leven. Dit eergevoel, gecombineerd met het feit dat Marokkanen in Nederland vrijwel altijd in achterstandswijken wonen, in oude auto's rijden, geen goede carrières hebben en over het algemeen weinig eigen vermogen, zorgt ervoor dat er bij Marokkanen een frictie ontstaat tussen dit eergevoel en hun daadwerkelijke sociale status. Die zijn namelijk niet met elkaar in evenwicht, en dus gaan ze zich afzetten tegen ''de Nederlander'', onder het mum van ''wie denken jullie wel niet dat je bent en wij stellen ook heus wel wat voor'', een soort onzekerheid vs. bewijsdrang, wat vervolgens leidt tot kat in het nauw-gedrag.

Vergelijkbaar met de Nederlandse tokkie die zijn hele leven heeft verkloot en dan maar op alles en iedereen gaat zitten zeiken.
pi_144686039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Alleen op internet. Ik heb mij werkelijk waar nog nooit gerealiseerd dat men zich zo druk maakt om Marokkanen voordat ik mij registreerde op dit forum. Ook niemand die mij in het openbaar aanspreekt bij het aanzien van mijn krullen en lichtgetinte huidskleur. Tuurlijk soms een ruwe blik, maar dan krijgen ze die blik gewoon terug, maar verder niks aan het handje. Mensen durven alleen op het net. De zogenaamde internethelden. Of ze krijgen een kick van om mensen te beledigen. Een beetje spanning in hun huis-keuken-tuin leventje.
Niet alleen op dit forum maar ook op facebook komen de tokkies tevoorschijn. Toch raar dat mensen dan gelijk alle Marokkanen over 1 hoop moeten gooien, is dat dan onwetendheid of gewoon domheid? Ik weet het niet...ik word er niet blij van. Als er weer een Nederlander is opgepakt voor zedenmisdrijven, zeg je toch ook niet 'Weer een blanke he, ik wist het! Ze zijn ook allemaal nergens goed voor' :') Ik heb net als jou ook echt geen problemen om in een ander land te gaan wonen, als ik al die reacties zo lees. Of ieder geval op een plek waar het lijkt alsof mensen meer nadenken. En inderdaad, in het echte leven merk je dus niet dat er zoveel mensen eigenlijk xenofoob zijn.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_144686068
Incidentje, kleine rondreizende groep die het verpest voor de rest, ies koeltoer, ze vroeg erom.
pi_144686075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Snap overigens niet waarom men het zo moeilijk vindt de oorzaak van het gedrag van Marokkanen te achterhalen.

Dit komt natuurlijk voort uit het feit dat eer een hele grote rol speelt in het Marokkaanse sociale leven. Dit eergevoel, gecombineerd met het feit dat Marokkanen in Nederland vrijwel altijd in achterstandswijken wonen, in oude auto's rijden, geen goede carrières hebben en over het algemeen weinig eigen vermogen, zorgt ervoor dat er bij Marokkanen een frictie ontstaat tussen dit eergevoel en hun daadwerkelijke sociale status. Die zijn namelijk niet met elkaar in evenwicht, en dus gaan ze zich afzetten tegen ''de Nederlander'', onder het mum van ''wie denken jullie wel niet dat je bent en wij stellen ook heus wel wat voor'', een soort onzekerheid vs. bewijsdrang, wat vervolgens leidt tot kat in het nauw-gedrag.

Vergelijkbaar met de Nederlandse tokkie die zijn hele leven heeft verkloot en dan maar op alles en iedereen gaat zitten zeiken.
Interessant dit, zo heb ik het nog niet bekeken. Zou best goed kunnen ja.
pi_144686142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef James_R het volgende:

Ik moet de eerste Marokkaan nog spreken die niet begint te schelden zodra je kritiek hebt op zijn of haar gedrag.
pi_144686205
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik moet de eerste Marokkaan nog spreken die niet begint te schelden zodra je kritiek hebt op zijn of haar gedrag.
Zelfreflectie is wat moeilijk te vinden, idd.
Ook in dit topic.
Make my day!
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:18:00 #234
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144694703
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef ntm het volgende:

[..]

Niet alleen op dit forum maar ook op facebook komen de tokkies tevoorschijn. Toch raar dat mensen dan gelijk alle Marokkanen over 1 hoop moeten gooien, is dat dan onwetendheid of gewoon domheid? Ik weet het niet...ik word er niet blij van. Als er weer een Nederlander is opgepakt voor zedenmisdrijven, zeg je toch ook niet 'Weer een blanke he, ik wist het! Ze zijn ook allemaal nergens goed voor' :') Ik heb net als jou ook echt geen problemen om in een ander land te gaan wonen, als ik al die reacties zo lees. Of ieder geval op een plek waar het lijkt alsof mensen meer nadenken. En inderdaad, in het echte leven merk je dus niet dat er zoveel mensen eigenlijk xenofoob zijn.
We mogen blij zijn dat we niet in het hoofd van mensen kunnen kijken. Ik hoef niet te weten hoe rot iemand van binnen is. Laat mij maar lekker in de waan dat iemand wel deugt, ook als dat niet zo is.
pi_144697256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

We mogen blij zijn dat we niet in het hoofd van mensen kunnen kijken. Ik hoef niet te weten hoe rot iemand van binnen is. Laat mij maar lekker in de waan dat iemand wel deugt, ook als dat niet zo is.
Ja is misschien wel het beste _O-
pi_144697587
Over het algemeen vind ik het vies tuig. Hier komen is leven naar onze normen en waarden en aanpassen aan onze cultuur. Doe je dat niet, dan sodemieter je lekker op. Graag of niet hoor.
pi_144697612
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja is misschien wel het beste _O-
http://forums.marokko.nl/(...)00d18a21f1b9e7faefc9
pi_144698338
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:48 schreef Dikkejordy het volgende:
Over het algemeen vind ik het vies tuig. Hier komen is leven naar onze normen en waarden en aanpassen aan onze cultuur. Doe je dat niet, dan sodemieter je lekker op. Graag of niet hoor.
Wat is de Nederlandse cultuur dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door doggy112 op 19-09-2014 17:18:55 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:18:19 #239
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144698467
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:12 schreef doggy112 het volgende:

[..]

Wat is het de Nederlandse cultuur dan?
ninja edit :D
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_144698532
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:18 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

ninja edit :D
:D
pi_144698762
quote:
_O- Mooi wel die reacties :D :') Is wel te verwachten van dat forum :P Hoe kom je eraan?
pi_144698956
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:27 schreef ntm het volgende:

[..]

_O- Mooi wel die reacties :D :')
Damn, ik lees dat ik eerloos ben omdat ik het niet erg vind dat mijn zus weleens met haar vriend neukt. Wat nu ?
pi_144699060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:35 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Damn, ik lees dat ik eerloos ben omdat ik het niet erg vind dat mijn zus weleens met haar vriend neukt. Wat nu ?
Ja dat kan natuurlijk niet he _O- Mijn vader weet dat ik een vriend heb, hij zal wel slecht zijn oh oh. Achja die mensen hebben gewoon een bergmentaliteit, typisch berbers :P
pi_144699319
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:12 schreef doggy112 het volgende:

[..]

Wat is de Nederlandse cultuur dan?
Respect hebben voor vrouwen bijvoorbeeld.
pi_144699563
quote:

[..]

_O- Mooi wel die reacties :D :') Is wel te verwachten van dat forum :P Hoe kom je eraan?
Iemand anders had het al hier op FOK! gepost. Samen met nog een paar andere topics waarin ze 'ons' belachelijk maken en uitschelden voor vieze varkens enz.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:39 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk niet he _O- Mijn vader weet dat ik een vriend heb, hij zal wel slecht zijn oh oh. Achja die mensen hebben gewoon een bergmentaliteit, typisch berbers :P
Je bent een xenofobe racist en een PVV-er.
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:05:24 #246
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144699767
quote:

[..]

_O- Mooi wel die reacties :D :')
quote:
iwa ja een volk zonder eer, dochter wordt geneukt vader zet koffie voor die jongen
:') :')
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_144699850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:57 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Iemand anders had het al hier op FOK! gepost. Samen met nog een paar andere topics waarin ze 'ons' belachelijk maken en uitschelden voor vieze varkens enz.

[..]

Je bent een xenofobe racist en een PVV-er.
Doe eens link?
pi_144699868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:05 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

[..]

:') :')
Ja mooi _O-
pi_144700789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:38 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Ook dat is natuurlijk wel een mogelijkheid die men eens serieus zou moeten onderzoeken. Hoewel het veelgehoorde verhaal dat Marokkanen "vijf keer zo vaak schizofreen zijn als autochtonen" een fabeltje lijkt te zijn betekent dat niet dat er geen andere genetische problemen zouden kunnen zijn.

Maarja. Dat is niet PC.
In de Marokkaanse gemeenschap komen relatief veel neef- en nicht-huwelijken voor. Niet voor niets dat er zoveel zwakbegaafde/licht verstandelijk gehandicapte Marokkanen zijn. Dat komt door de inteelt. Dat klootzakje die dat meisje neersloeg is 100% zwakbegaafd.

Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat al die veelplegers ook zwakbegaafd zijn :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 18:39:26 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:49:14 #250
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_144701077
Marokkanen zijn al heel lang een probleem, maar niemand durft er iets aan te doen omdat ze BANG zijn!
pi_144702778
Waarom grijpt er niemand in? Waarom is er niemand die hen uit elkaar haalt?
pi_144703300
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:40 schreef polderturk het volgende:
Ik zou dat ook niet doen. Zou het niet durven.
Make my day!
pi_144703439
Ik zou er tussengesprongen zijn voordat de eerste klap was gevallen. Ik zou hebben getracht de situatie te kalmeren.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:00:00 #254
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144703604
Gewoon niet mee bemoeien. Ik bemoei mij nooit ergens mee. Als Marokkaan heb je al bij voorbaat de schijn tegen. Zelfs als iemand voor mijn ogen een snoeiharde trap voor zijn hoofd krijgt ben ik oost-indisch doof en blind. Ik bedoel waarom zou je? Als je het wel doet, mag je 3 minuten later op het politiebureau tekst en uitleg geven. Dat is pas tijdverspilling.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:54:39 #255
427108 flufffy
totò schillaci
pi_144705742
allemaal grote bek in een groep maar als ze alleen zijn zo snel mogelijk het hazepad opzoeken :')
pi_144706266
Ik zit in een tweestrijd. Ik houd niet van Marokkanen en ik houd niet van feminisme. Daarom laat ik dit even links liggen.
It’s coming home
pi_144711789
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Kijk in de spiegel. Dan zie je triestheid in zijn puurste vorm.
Niet iedereen ziet jouw spiegelbeeld zodra hij in de spiegel kijkt, al snap ik dat zulke dingen lastig te begrijpen zijn met jouw verstandelijke vermogens.
pi_144711868
Is dit een marokkanen probleem :P hahahaha

2 maanden terug was het een nederlands jongetje die door marokkanen er af werd getrokken en toen hoorde je niks
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:18:34 #259
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_144711965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef klawie het volgende:
Is dit een marokkanen probleem :P hahahaha

2 maanden terug was het een nederlands jongetje die door marokkanen er af werd getrokken en toen hoorde je niks
Niks van meegekregen, heb je een link?
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:19:50 #260
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_144711996
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Niet iedereen ziet jouw spiegelbeeld zodra hij in de spiegel kijkt, al snap ik dat zulke dingen lastig te begrijpen zijn met jouw verstandelijke vermogens.
Jij bent echt een kutuser :')
pi_144712072
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:19 schreef john-hert het volgende:

[..]

Jij bent echt een kutuser :')
Zeg jij
pi_144712100
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:18 schreef john-hert het volgende:

[..]

Niks van meegekregen, heb je een link?
pi_144712320
quote:
Dan heb je geen filmpje, snap dat dan.
pi_144712367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

In de Marokkaanse gemeenschap komen relatief veel neef- en nicht-huwelijken voor. Niet voor niets dat er zoveel zwakbegaafde/licht verstandelijk gehandicapte Marokkanen zijn. Dat komt door de inteelt. Dat klootzakje die dat meisje neersloeg is 100% zwakbegaafd.

Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat al die veelplegers ook zwakbegaafd zijn :Y
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jij net zo goed zwakbegaafd bent.
pi_144712391
Echt wel een Marokkanenprobleem.. allemaal verbranden die mensen.
pi_144712731
Moest ze maar niet met haar tampon staan zwaaien naar iedereen. Daar houden Marokkanen niet zo van. Dan krijg je dit soort dingen.
pi_144713063
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jij net zo goed zwakbegaafd bent.
Bel het brandwondencentrum dan maar vast.
pi_144713264
Het tienersletje heeft gewoon een stevige beurt nodig. Dit is het prototype meisje, nadat je haar goed dronken hebt gevoerd met Bacardi, mee lokt naar een hotelkamer om haar alle hoeken van die kamer te laten zien. Het ziet er allemaal niet heel snugger uit.
  zaterdag 20 september 2014 @ 01:58:00 #269
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144714181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
Echt wel een Marokkanenprobleem.. allemaal verbranden die mensen.
Jij snapt het. ^O^
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144715558
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef ntm het volgende:

[..]

Interessant dit, zo heb ik het nog niet bekeken. Zou best goed kunnen ja.
Nah. Als je het aan Marokkanen zelf vraagt (en dan bedoel ik dus mensen die daadwerkelijk in Marokko wonen; niet Nederlanders met Marokkaanse roots) zeggen ze dat het puur is omdat wij hier hun afval hebben gekregen.

En zo bezien valt het dan nog best mee. Als wat wij hier hebben het slechtste is wat Marokko te bieden heeft zijn Marokkanen gemiddeld gezien best cool.
pi_144715851
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef Jellereppe het volgende:
Het tienersletje heeft gewoon een stevige beurt nodig. Dit is het prototype meisje, nadat je haar goed dronken hebt gevoerd met Bacardi, mee lokt naar een hotelkamer om haar alle hoeken van die kamer te laten zien. Het ziet er allemaal niet heel snugger uit.
Jouw ouders zijn zeker ook neef en nicht?
pi_144716233
quote:
Die jongen is een Pool.
pi_144716553
quote:
Mensen zijn bang dat zij anders het slachtoffer worden.
Copthorne 2.0
pi_144716575
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef ntm het volgende:
Zijn er nou serieus zoveel mensen dom? Of lijkt dat alleen maar zo op internet?
:')_!
Irene is bae <3
pi_144716595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik wacht op de aankomst van Somaboy en andere parasieten in dit topic om op de één of andere manier de schuld in dit meisje haar schoenen te schuiven, dit als "incident" weg te zetten, de feiten te ontkennen en de discussie dusdanig troebel te maken dat er niets van het origineel overblijft. :)

Geef het nog een paar maanden Rutte en Nederland lost haar problemen zelf wel op. Je wilde toch zo graag een participatiemaatschappij? Die kun je krijgen.
Hier een somagirl hihi
Maaar dus, niks kan dat gedrag van die jongens goedpraten
Die mochten gelijk de cel in als het aan mij lag
pi_144717445
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:05 schreef GJonline het volgende:

[..]

Jouw ouders zijn zeker ook neef en nicht?
Dan doen mijn zussen en in wat mindere mate ik het wel goed op school voor reproducties bestaande uit neef-en-nicht. Ik wil over 1,5 jaar gaan beginnen met de praktijkopleiding tot AA-accountant en een zus van mij is dit jaar begonnen met geneeskunde aan de Radboud en heeft als doel om medisch specialist te worden. Die neef-en-nicht huwelijken zijn toch wel ergens goed voor.

Maar even serieus. Dit is gewoon wekelijkse praktijk bij die kinders. Ik zou eens van die zolder vandaan komen.
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:07:53 #277
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_144717635
Geef die "prachtjongeren" een rapcursusje bij de eerste de beste kansloze buurthuis.
pi_144717835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef Jellereppe het volgende:
Maar even serieus. Dit is gewoon wekelijkse praktijk bij die kinders.
Klopt. Maar waarom is dat relevant ? Is het op een of andere manier een verzachtende omstandigheid voor het gedrag van de jongens in jouw hoofd ?
pi_144717863
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Klopt. Maar waarom is dat relevant ? Is het op een of andere manier een verzachtende omstandigheid voor het gedrag van de jongens in jouw hoofd ?
Het is internet, kerel. Ik ben een tikkeltje brutaler dan ik echt ben. Laat mij. Ook ik heb af en toe een verzetje nodig om mijn e-stoerheid over een topic te doen uitstralen.
pi_144718018
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Nee, het is geen verzachtende omstandigheid voor het gedrag van schorriemorrie. Hier, nu heb je mijn verklaring. Alleen het heeft 0,0 waarde. Print het uit en hang het door het hele huis als je daar zoveel waarde aan hecht. Daarom geef ik het liefst niet toe aan dit soort vragen. Ik bedoel en dan zeg je dat het slecht is. Wat is next?
pi_144718056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:18 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is internet, kerel. Ik ben een tikkeltje brutaler dan ik echt ben. Laat mij. Ook ik heb af en toe een verzetje nodig om mijn e-stoerheid over een topic te doen uitstralen.
Tuurlijk, overdrijven is normaal op het internet.
Niettemin voer je het aan. Als hoger opgeleide uit blijkbaar een redelijk succesvol gezin; terwijl de "ze verdient het" mentaliteit toch eerder bij tokkies hoort.

Is dat echt puur internetbravoure, of zit er ergens toch een cultuurverschilletje hier ?

Edit gezien je vervolgpost: nu, dit dus :P
pi_144718082
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:28 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Tuurlijk, overdrijven is normaal op het internet.
Niettemin voer je het aan. Als hoger opgeleide uit blijkbaar een redelijk succesvol gezin; terwijl de "ze verdient het" mentaliteit toch eerder bij tokkies hoort.

Is dat echt puur internetbravoure, of zit er ergens toch een cultuurverschilletje hier ?
Nee. Ik ben in real life waarschijnlijk te zacht, zelfs te bescheiden naar de smaak van mijn docenten, maar op internet kan het.
pi_144718179
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee. Ik ben in real life waarschijnlijk te zacht, zelfs te bescheiden naar de smaak van mijn docenten, maar op internet kan het.
Kudos voor jou dan. Maar ik hoop dat je beseft hoe dergelijke uitspraken tegen jou en moslims in het algemeen gebruikt worden ?

"Kijk - doen ze het weer. Schuld afschuiven naar ander".
"Ja hoor. Het is natuuuuurlijk weer allemaal de schuld van de ander, niet van de jochies zelf"
Etc.

Voorzichtig ermee dus. Tenzij dat je geen drol interesseert - ga in dat geval lekker door. Als iemand met de naam "Aanstootgevend" kan ik moeilijk anders zeggen ;)
pi_144718223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:35 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Kudos voor jou dan. Maar ik hoop dat je beseft hoe dergelijke uitspraken tegen jou en moslims in het algemeen gebruikt worden ?

"Kijk - doen ze het weer. Schuld afschuiven naar ander".
"Ja hoor. Het is natuuuuurlijk weer allemaal de schuld van de ander, niet van de jochies zelf"
Etc.

Voorzichtig ermee dus. Tenzij dat je geen drol interesseert - ga in dat geval lekker door. Als iemand met de naam "Aanstootgevend" kan ik moeilijk anders zeggen ;)
Ja, misschien in het vervolg beter nadenken. Die uitspraak was er al uit voordat ik er erg in had.
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:40:38 #285
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144718307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:17 schreef JaIkbenPro het volgende:

[..]

wat heb jij zitten snuiven mafkees? :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144718325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef Festinger het volgende:

[..]

Maakt niet uit wat er aan vooraf ging. Niks rechtvaardigt om op deze manier een meisje toe te takelen.
Wel als ze moslim is.
pi_144718328
En het dan raar vinden dat niemand ze mag als hele bevolkingsgroep.
Het is elke keer weer hetzelfde liedje. Dader(s): Noord-afrikaanse types.
Van mij mogen ze liever nog gisteren dan vandaag uitgeroeid worden. Dat ze niets toevoegen aan de maatschappij is nog tot daaraan toe, maar dat geweldadige en asociale gedrag is ronduit onacceptabel.

Uiteindelijk hebben ze zichzelf ermee. Hoe dom kun je zijn?
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:01:50 #288
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144718827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:41 schreef niels0 het volgende:
--En het dan raar vinden dat niemand ze mag als hele bevolkingsgroep.
spreek voor jezelf

--Het is elke keer weer hetzelfde liedje
elke keer ja?

--Van mij mogen ze liever nog gisteren dan vandaag uitgeroeid worden
heb je een beetje issues jongen?

-- Dat ze niets toevoegen aan de maatschappij is nog tot daaraan toe
generaliserende mafkees ben je
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144718869
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:

[..]

? :')
alles verder goed adolf?
Ja. Hier hebben we ze niet. Als ik hier in de tram stap zie ik vrijwel alleen blanken. :)
pi_144718870
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:

[..]

? :')
alles verder goed adolf?
Meer het neefje van :p
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:05:10 #291
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144718919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:03 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja. Hier hebben we ze niet. Als ik hier in de tram stap zie ik vrijwel alleen blanken. :)
o nu is het opeens de kleur
'The Don Mega'
pi_144718964
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:05 schreef haan33 het volgende:

[..]

o nu is het opeens de kleur
Ja en? Overal waren getinte en/of donkere mensen aan de macht zijn is het een Janboel. Duidelijk genoeg voor me.
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:09:16 #293
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:06 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja en? Overal waren getinte en/of donkere mensen aan de macht zijn is het een Janboel. Duidelijk genoeg voor me.
wat heeft dat te maken met lichtgetinte mensen in de tram?
'The Don Mega'
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:13:26 #294
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719133
Ik snap dat het als xenofobe racist moeilijk is om je hersens te gebruiken, maar doe tenminste je best
'The Don Mega'
pi_144719234
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:09 schreef haan33 het volgende:

[..]

wat heeft dat te maken met lichtgetinte mensen in de tram?
Dat ik zeer te spreken ben over het feit dat ik op een plek woon waar ze vrijwel niet zitten.
Ik kom nog wel 'ns in R'dam en als ik dan de metro neem waan ik me in het buitenland.
In R'dam wonen meer allochtonen dan autochtonen. Ben 'r maar vertrokken.
Begrijp me niet verkeerd. Aziaten en turken werken tenminste gewoon. Totaal geen probleem met die mensen. Echter, antillianen en noord-afrikanen... Sorry hoor, maar ik moet ze niet. Joden ook niet trouwens.
Dat mag ik vinden. Ik heb al genoeg ellende met die lui meegemaakt. Ik kom van downtown R'dam, nou, dan weet je het wel.
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:19:30 #296
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719272
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:17 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dat ik zeer te spreken ben over het feit dat ik op een plek woon waar ze vrijwel niet zitten.
Ik kom nog wel 'ns in R'dam en als ik dan de metro neem waan ik me in het buitenland.
In R'dam wonen meer allochtonen dan autochtonen. Ben 'r maar vertrokken.
Begrijp me niet verkeerd. Aziaten en turken werken tenminste gewoon. Totaal geen probleem met die mensen. Echter, antillianen en noord-afrikanen... Sorry hoor, maar ik moet ze niet. Joden ook niet trouwens.
Dat mag ik vinden. Ik heb al genoeg ellende met die lui meegemaakt. Ik kom van downtown R'dam, nou, dan weet je het wel.
dus omdat je wat mindere incidenten hebt gehad mag je gelijk een hele bevolkingsgroep niet.
Zionistenhaat snap ik nog wel, maar Joden in het algemeen niet mogen komt een beetje dom over
'The Don Mega'
pi_144719341
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:19 schreef haan33 het volgende:

[..]

dus omdat je wat mindere incidenten hebt gehad mag je gelijk een hele bevolkingsgroep niet.
Zionistenhaat snap ik nog wel, maar Joden in het algemeen niet mogen komt een beetje dom over
Op zee komen we ze nauwelijks tegen trouwens. Af en toe glipt er wel 'ns eentje door, maar dat is dan eenmalig. Die gasten hebben geen manieren: 'Geef me die zout' ipv 'Mag ik alsjeblieft het zout even?' en ze eten ook allerlei dingen niet. Heb je ook nog die ramadan. Ik moet wel op ze kunnen rekenen bij calamiteiten en niet dat ze omvallen omdat ze niet hebben gegeten.

Laat me even duidelijk zijn: Overal waar moslims zitten is er gezeur en nee, ik stem geen PVV.
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:24:56 #298
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_144719383
Hey TS, wat een kuttopic zeg!

Ja jij ja.

Nee geintje, best een goed topic wel.

:D

Hey TS, nee het is toch echt een kuttopic.

-O-

Alleen de besten kunnen goede topics maken hé.

zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:25:27 #299
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_144719400
1
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:25:38 #300
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_144719408
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')