Dat is helaas niet genoeg, maar stem jij maar PVV, net als het andere simpele stemvee wat zich laat beïnvloeden door de spreekbeurtjes van Geertje.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Minder geld voor asielzoekers en ontwikkelingshulp.
HOPLAAA!!!!!! Geld voor alles
Morgen weer PvdA roosjes in de rode bakfiets rondbrengen bij Henk en Ingrid? Kneusquote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Dat is helaas niet genoeg, maar stem jij maar PVV, net als het andere simpele stemvee wat zich laat beïnvloeden door de spreekbeurtjes van Geertje.
Ja, ik zie dat je op het andere linkje niet reageert. Jammer, maar ik had niets anders verwacht.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Festinger het volgende:
[..]
Incidenten? Iets met een bord voor je kop hebben.
Oh oke, en wat is eigenlijk de relevantie om te weten dat het een Marokkaan is? Altijd die sensatiezucht over de afkomst als er een misdrijf is gepleegd, hopend op een kansje om ze weer allemaal over één kam te scheren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Festinger het volgende:
[..]
Incidenten? Iets met een bord voor je kop hebben.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef haan33 het volgende:
Het enige probleem is die haatzaaierije van die tyfusfascist
Duidelijk.quote:Afgestorven Hersencel.
Dan vertrek je toch gewoon,quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Oh oke, en wat is eigenlijk de relevantie om te weten dat het een Marokkaan is? Altijd die sensatiezucht over de afkomst als er een misdrijf is gepleegd, hopend op een kansje om ze weer allemaal over één kam te scheren.![]()
Natuurlijk zitten er wat problemen in de cultuur: religie, ouders die te weinig controle houden en lage inkomens, die problemen moet je aanpakken, klaar. Na 15 jaar allochtonen bashen ben ik wel weer klaar met dat gezeik, problemen benoemen en ze niet oplossen is het.
...quote:Swaggerboi
door onjuiste feiten, populistisch gelul en inspelen op de onderbuik krijg je een tweedeling in Nederland.quote:
De relevantie met betrekking tot de afkomst van een dergelijke flapdrol is eenvoudig: dit soort tuig komt nou eenmaal vaak in aanraking met justitie en de misdaadcijfers wijzen uit dat deze groep van Marokkaanse achtergrond vaak betrokken is bij dergelijke misdrijven.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Oh oke, en wat is eigenlijk de relevantie om te weten dat het een Marokkaan is? Altijd die sensatiezucht over de afkomst als er een misdrijf is gepleegd, hopend op een kansje om ze weer allemaal over één kam te scheren.![]()
Natuurlijk zitten er wat problemen in de cultuur: religie, ouders die te weinig controle houden en lage inkomens, die problemen moet je aanpakken, klaar. Na 15 jaar allochtonen bashen ben ik wel weer klaar met dat gezeik, problemen benoemen en ze niet oplossen is het.
Dat is nog steeds geen vrijbrief om te terroriseren en onschuldigen lastig te vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Donnis het volgende:
zitten er wat problemen in de cultuur: religie, ouders die te weinig controle houden
quote:
Dat is inderdaad een stuk beter ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef haan33 het volgende:
Het enige probleem is die haatzaaierije van die tyfusfascist
mocrovriend gespot.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef haan33 het volgende:
'Dan vertrek je toch gewoon'
Dus als jij een feestje houdt en je gooit je klanten onder met cola zeg je dat ook?
Integratie moet altijd van twee kanten komen
De jongens werden vast geprovoceerd idd. En dus.. eehm.. eeehm...quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef XSbig het volgende:
Jammer dat niemand weet wat er vooraf aan ging.
ik heb geen marokkaanse vrienden en heb er ook slechte ervaringen mee. Maar ik kan genoeg Marokkanen die ik gewoon begroet en een praatje me maak en die top zijn. Alleen volgens TS zijn die ook kut toch?quote:
Er komt wel meer bij kijken dan alleen het paspoort van je voorouders. Misschien niet in jouw benepen kadertje, maar het is toch goed om eens over je eigen xenofobe drempel te stappen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:23 schreef Festinger het volgende:
[..]
De relevantie met betrekking tot de afkomst van een dergelijke flapdrol is eenvoudig: dit soort tuig komt nou eenmaal vaak in aanraking met justitie en de misdaadcijfers wijzen uit dat deze groep van Marokkaanse achtergrond vaak betrokken is bij dergelijke misdrijven.
Je bent achterlijk?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De jongens werden vast geprovoceerd idd. En dus.. eehm.. eeehm...
Hmmm. Wacht even. Waarom denken mensen dat dat relevant is en het allemaal minder erg maakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |