Ik zou dat ook niet doen. Zou het niet durven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:40 schreef polderturk het volgende:
Waarom grijpt er niemand in? Waarom is er niemand die hen uit elkaar haalt?
Niet iedereen ziet jouw spiegelbeeld zodra hij in de spiegel kijkt, al snap ik dat zulke dingen lastig te begrijpen zijn met jouw verstandelijke vermogens.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel. Dan zie je triestheid in zijn puurste vorm.
Niks van meegekregen, heb je een link?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef klawie het volgende:
Is dit een marokkanen probleemhahahaha
2 maanden terug was het een nederlands jongetje die door marokkanen er af werd getrokken en toen hoorde je niks
Jij bent echt een kutuserquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet jouw spiegelbeeld zodra hij in de spiegel kijkt, al snap ik dat zulke dingen lastig te begrijpen zijn met jouw verstandelijke vermogens.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, heb je een link?
Dan heb je geen filmpje, snap dat dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:40 schreef polderturk het volgende:
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jij net zo goed zwakbegaafd bent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de Marokkaanse gemeenschap komen relatief veel neef- en nicht-huwelijken voor. Niet voor niets dat er zoveel zwakbegaafde/licht verstandelijk gehandicapte Marokkanen zijn. Dat komt door de inteelt. Dat klootzakje die dat meisje neersloeg is 100% zwakbegaafd.
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat al die veelplegers ook zwakbegaafd zijn
Bel het brandwondencentrum dan maar vast.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat jij net zo goed zwakbegaafd bent.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
Echt wel een Marokkanenprobleem.. allemaal verbranden die mensen.
Nah. Als je het aan Marokkanen zelf vraagt (en dan bedoel ik dus mensen die daadwerkelijk in Marokko wonen; niet Nederlanders met Marokkaanse roots) zeggen ze dat het puur is omdat wij hier hun afval hebben gekregen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Interessant dit, zo heb ik het nog niet bekeken. Zou best goed kunnen ja.
Jouw ouders zijn zeker ook neef en nicht?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef Jellereppe het volgende:
Het tienersletje heeft gewoon een stevige beurt nodig. Dit is het prototype meisje, nadat je haar goed dronken hebt gevoerd met Bacardi, mee lokt naar een hotelkamer om haar alle hoeken van die kamer te laten zien. Het ziet er allemaal niet heel snugger uit.
Mensen zijn bang dat zij anders het slachtoffer worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:40 schreef polderturk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef ntm het volgende:
Zijn er nou serieus zoveel mensen dom? Of lijkt dat alleen maar zo op internet?
Hier een somagirl hihiquote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik wacht op de aankomst van Somaboy en andere parasieten in dit topic om op de één of andere manier de schuld in dit meisje haar schoenen te schuiven, dit als "incident" weg te zetten, de feiten te ontkennen en de discussie dusdanig troebel te maken dat er niets van het origineel overblijft.
Geef het nog een paar maanden Rutte en Nederland lost haar problemen zelf wel op. Je wilde toch zo graag een participatiemaatschappij? Die kun je krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |