abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144685169
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef Donnis het volgende:

nee ik denk dat het inderdaad aan de Marokkaan ligt, dat ras is gewoon achtergesteld en is van nature crimineel
Ook dat is natuurlijk wel een mogelijkheid die men eens serieus zou moeten onderzoeken. Hoewel het veelgehoorde verhaal dat Marokkanen "vijf keer zo vaak schizofreen zijn als autochtonen" een fabeltje lijkt te zijn betekent dat niet dat er geen andere genetische problemen zouden kunnen zijn.

Maarja. Dat is niet PC.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144685183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef James_R het volgende:
Ik probeer dan altijd nog te bedenken ''maar ze zijn niet allemaal zo'', alleen is dit helaas wel het geval :')

Zelfs mijn Marokkaanse medestudenten op de VU zijn arrogant, luidruchtig, houden geen rekening met hun medemens.
dit ja
pi_144685406
Snap overigens niet waarom men het zo moeilijk vindt de oorzaak van het gedrag van Marokkanen te achterhalen.

Dit komt natuurlijk voort uit het feit dat eer een hele grote rol speelt in het Marokkaanse sociale leven. Dit eergevoel, gecombineerd met het feit dat Marokkanen in Nederland vrijwel altijd in achterstandswijken wonen, in oude auto's rijden, geen goede carrières hebben en over het algemeen weinig eigen vermogen, zorgt ervoor dat er bij Marokkanen een frictie ontstaat tussen dit eergevoel en hun daadwerkelijke sociale status. Die zijn namelijk niet met elkaar in evenwicht, en dus gaan ze zich afzetten tegen ''de Nederlander'', onder het mum van ''wie denken jullie wel niet dat je bent en wij stellen ook heus wel wat voor'', een soort onzekerheid vs. bewijsdrang, wat vervolgens leidt tot kat in het nauw-gedrag.

Vergelijkbaar met de Nederlandse tokkie die zijn hele leven heeft verkloot en dan maar op alles en iedereen gaat zitten zeiken.
pi_144686039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Alleen op internet. Ik heb mij werkelijk waar nog nooit gerealiseerd dat men zich zo druk maakt om Marokkanen voordat ik mij registreerde op dit forum. Ook niemand die mij in het openbaar aanspreekt bij het aanzien van mijn krullen en lichtgetinte huidskleur. Tuurlijk soms een ruwe blik, maar dan krijgen ze die blik gewoon terug, maar verder niks aan het handje. Mensen durven alleen op het net. De zogenaamde internethelden. Of ze krijgen een kick van om mensen te beledigen. Een beetje spanning in hun huis-keuken-tuin leventje.
Niet alleen op dit forum maar ook op facebook komen de tokkies tevoorschijn. Toch raar dat mensen dan gelijk alle Marokkanen over 1 hoop moeten gooien, is dat dan onwetendheid of gewoon domheid? Ik weet het niet...ik word er niet blij van. Als er weer een Nederlander is opgepakt voor zedenmisdrijven, zeg je toch ook niet 'Weer een blanke he, ik wist het! Ze zijn ook allemaal nergens goed voor' :') Ik heb net als jou ook echt geen problemen om in een ander land te gaan wonen, als ik al die reacties zo lees. Of ieder geval op een plek waar het lijkt alsof mensen meer nadenken. En inderdaad, in het echte leven merk je dus niet dat er zoveel mensen eigenlijk xenofoob zijn.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_144686068
Incidentje, kleine rondreizende groep die het verpest voor de rest, ies koeltoer, ze vroeg erom.
pi_144686075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Snap overigens niet waarom men het zo moeilijk vindt de oorzaak van het gedrag van Marokkanen te achterhalen.

Dit komt natuurlijk voort uit het feit dat eer een hele grote rol speelt in het Marokkaanse sociale leven. Dit eergevoel, gecombineerd met het feit dat Marokkanen in Nederland vrijwel altijd in achterstandswijken wonen, in oude auto's rijden, geen goede carrières hebben en over het algemeen weinig eigen vermogen, zorgt ervoor dat er bij Marokkanen een frictie ontstaat tussen dit eergevoel en hun daadwerkelijke sociale status. Die zijn namelijk niet met elkaar in evenwicht, en dus gaan ze zich afzetten tegen ''de Nederlander'', onder het mum van ''wie denken jullie wel niet dat je bent en wij stellen ook heus wel wat voor'', een soort onzekerheid vs. bewijsdrang, wat vervolgens leidt tot kat in het nauw-gedrag.

Vergelijkbaar met de Nederlandse tokkie die zijn hele leven heeft verkloot en dan maar op alles en iedereen gaat zitten zeiken.
Interessant dit, zo heb ik het nog niet bekeken. Zou best goed kunnen ja.
pi_144686142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef James_R het volgende:
Ik probeer dan altijd nog te bedenken ''maar ze zijn niet allemaal zo'', alleen is dit helaas wel het geval :')

Zelfs mijn Marokkaanse medestudenten op de VU zijn arrogant, luidruchtig, houden geen rekening met hun medemens.
Ik moet de eerste Marokkaan nog spreken die niet begint te schelden zodra je kritiek hebt op zijn of haar gedrag.
pi_144686205
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik moet de eerste Marokkaan nog spreken die niet begint te schelden zodra je kritiek hebt op zijn of haar gedrag.
Zelfreflectie is wat moeilijk te vinden, idd.
Ook in dit topic.
Make my day!
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:18:00 #234
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_144694703
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef ntm het volgende:

[..]

Niet alleen op dit forum maar ook op facebook komen de tokkies tevoorschijn. Toch raar dat mensen dan gelijk alle Marokkanen over 1 hoop moeten gooien, is dat dan onwetendheid of gewoon domheid? Ik weet het niet...ik word er niet blij van. Als er weer een Nederlander is opgepakt voor zedenmisdrijven, zeg je toch ook niet 'Weer een blanke he, ik wist het! Ze zijn ook allemaal nergens goed voor' :') Ik heb net als jou ook echt geen problemen om in een ander land te gaan wonen, als ik al die reacties zo lees. Of ieder geval op een plek waar het lijkt alsof mensen meer nadenken. En inderdaad, in het echte leven merk je dus niet dat er zoveel mensen eigenlijk xenofoob zijn.
We mogen blij zijn dat we niet in het hoofd van mensen kunnen kijken. Ik hoef niet te weten hoe rot iemand van binnen is. Laat mij maar lekker in de waan dat iemand wel deugt, ook als dat niet zo is.
pi_144697256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

We mogen blij zijn dat we niet in het hoofd van mensen kunnen kijken. Ik hoef niet te weten hoe rot iemand van binnen is. Laat mij maar lekker in de waan dat iemand wel deugt, ook als dat niet zo is.
Ja is misschien wel het beste _O-
pi_144697587
Over het algemeen vind ik het vies tuig. Hier komen is leven naar onze normen en waarden en aanpassen aan onze cultuur. Doe je dat niet, dan sodemieter je lekker op. Graag of niet hoor.
pi_144697612
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja is misschien wel het beste _O-
http://forums.marokko.nl/(...)00d18a21f1b9e7faefc9
pi_144698338
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:48 schreef Dikkejordy het volgende:
Over het algemeen vind ik het vies tuig. Hier komen is leven naar onze normen en waarden en aanpassen aan onze cultuur. Doe je dat niet, dan sodemieter je lekker op. Graag of niet hoor.
Wat is de Nederlandse cultuur dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door doggy112 op 19-09-2014 17:18:55 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:18:19 #239
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144698467
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:12 schreef doggy112 het volgende:

[..]

Wat is het de Nederlandse cultuur dan?
ninja edit :D
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_144698532
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:18 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

ninja edit :D
:D
pi_144698762
quote:
_O- Mooi wel die reacties :D :') Is wel te verwachten van dat forum :P Hoe kom je eraan?
pi_144698956
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:27 schreef ntm het volgende:

[..]

_O- Mooi wel die reacties :D :')
Damn, ik lees dat ik eerloos ben omdat ik het niet erg vind dat mijn zus weleens met haar vriend neukt. Wat nu ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144699060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:35 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Damn, ik lees dat ik eerloos ben omdat ik het niet erg vind dat mijn zus weleens met haar vriend neukt. Wat nu ?
Ja dat kan natuurlijk niet he _O- Mijn vader weet dat ik een vriend heb, hij zal wel slecht zijn oh oh. Achja die mensen hebben gewoon een bergmentaliteit, typisch berbers :P
pi_144699319
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:12 schreef doggy112 het volgende:

[..]

Wat is de Nederlandse cultuur dan?
Respect hebben voor vrouwen bijvoorbeeld.
pi_144699563
quote:

[..]

_O- Mooi wel die reacties :D :') Is wel te verwachten van dat forum :P Hoe kom je eraan?
Iemand anders had het al hier op FOK! gepost. Samen met nog een paar andere topics waarin ze 'ons' belachelijk maken en uitschelden voor vieze varkens enz.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:39 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk niet he _O- Mijn vader weet dat ik een vriend heb, hij zal wel slecht zijn oh oh. Achja die mensen hebben gewoon een bergmentaliteit, typisch berbers :P
Je bent een xenofobe racist en een PVV-er.
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:05:24 #246
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144699767
quote:

[..]

_O- Mooi wel die reacties :D :')
quote:
iwa ja een volk zonder eer, dochter wordt geneukt vader zet koffie voor die jongen
:') :')
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_144699850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:57 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Iemand anders had het al hier op FOK! gepost. Samen met nog een paar andere topics waarin ze 'ons' belachelijk maken en uitschelden voor vieze varkens enz.

[..]

Je bent een xenofobe racist en een PVV-er.
Doe eens link?
pi_144699868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:05 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

[..]

:') :')
Ja mooi _O-
pi_144700789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:38 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Ook dat is natuurlijk wel een mogelijkheid die men eens serieus zou moeten onderzoeken. Hoewel het veelgehoorde verhaal dat Marokkanen "vijf keer zo vaak schizofreen zijn als autochtonen" een fabeltje lijkt te zijn betekent dat niet dat er geen andere genetische problemen zouden kunnen zijn.

Maarja. Dat is niet PC.
In de Marokkaanse gemeenschap komen relatief veel neef- en nicht-huwelijken voor. Niet voor niets dat er zoveel zwakbegaafde/licht verstandelijk gehandicapte Marokkanen zijn. Dat komt door de inteelt. Dat klootzakje die dat meisje neersloeg is 100% zwakbegaafd.

Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat al die veelplegers ook zwakbegaafd zijn :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 18:39:26 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:49:14 #250
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_144701077
Marokkanen zijn al heel lang een probleem, maar niemand durft er iets aan te doen omdat ze BANG zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')