abonnement Unibet Coolblue
pi_144809688
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 23:47 schreef wyccie het volgende:
Gedraag je hier dan. Soms ben je zo vermoeiend.
Soms?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144809692
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 23:47 schreef wyccie het volgende:
Gedraag je hier dan. Soms ben je zo vermoeiend.
Ik vermoeiend? Ga toch breien mens.
pi_144809737
Haken zul je bedoelen. Maar dat is zoooo 2010.
pi_144809916
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik maak daaruit op dat ze gewoon niet wanhopig is.
Met jouw redenering is iemand die niet kieskeurig is dan waarschijnlijk wanhopig? :P

Robby, je bent geobsedeerd door seks of eigenlijk het gebrek aan seks. Volgens mij is een datingsite niks voor jou en moet je gewoon aan de Tindr. Je kunt je helemaal niet eens serieus bezighouden met die profielen zonder er gelijk een seksueel oordeel aan te hangen. Ga desnoods naar een prostituee, want de frustratie druipt er vanaf. (Mijn excuses voor de mental images die ik jullie bezorg. :7 )
Denk je niet dat de meeste mensen (ook vrouwen dus) op datingsites uit zijn op seks? Een relatie en seks gaan natuurlijk hand-in-hand. Denk dat de meeste vrouwen zich ook wel indenken hoe het zou zijn om het bed in te duiken met een leuke man als ze zijn profiel bekijken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144809951
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Denk je niet dat de meeste mensen (ook vrouwen dus) op datingsites uit zijn op seks? Een relatie en seks gaan natuurlijk hand-in-hand. Denk dat de meeste vrouwen zich ook wel indenken hoe het zou zijn om het bed in te duiken met een leuke man als ze zijn profiel bekijken.
Ga Robby nou niet voeden met zijn rare gedachten...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144809954
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef Sands het volgende:

[..]

De eerste 20 min waren niet eens zo heel slecht, maar (bijna) alles wat daarna kwam. :')
De eerste 20 minuten vielen inderdaad wel mee. Net als Dark of the Moon. Daarna is het flut :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 22 september 2014 @ 23:57:27 #282
370431 drakin
vurig typje
pi_144809987
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik maak daaruit op dat ze gewoon niet wanhopig is.
Met jouw redenering is iemand die niet kieskeurig is dan waarschijnlijk wanhopig? :P

Dan zou ik dus heel erg wanhopig zijn omdat ik de kieskeurigheid gewoon heb laten vallen.
Alleen zoek ik helemaal niet, dus dat zou helemaal niet kloppen.

Maar ben je zelf kieskeurig Wyccie? Of juist niet zodat je denkt dat ik nu denk dat je wanhopig bent?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_144810206
Zij had het duidelijk over een relatie en niet wanhopig zijn (dat seks bij een relatie hoort is logisch, maar dat is niet haar insteek), dus ze lijkt mij op zoek naar een serieuze relatie. Robby leest daar gelijk in dat ze geil is. Dat zie ik er niet in.

En beetje afhankelijk van de soort datingsite denk ik toch wel dat de meeste mensen uit zijn op een relatie en niet alleen seks.
pi_144810241
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:57 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan zou ik dus heel erg wanhopig zijn omdat ik de kieskeurigheid gewoon heb laten vallen.
Alleen zoek ik helemaal niet, dus dat zou helemaal niet kloppen.

Maar ben je zelf kieskeurig Wyccie? Of juist niet zodat je denkt dat ik nu denk dat je wanhopig bent?
Jezus drakin, wat een zinsopbouw op dit tijdstip. Daar kan ik geen chocola van maken. :D
pi_144810266
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Zij had het duidelijk over een relatie en niet wanhopig zijn (dat seks bij een relatie hoort is logisch, maar dat is niet haar insteek), dus ze lijkt mij op zoek naar een serieuze relatie. Robby leest daar gelijk in dat ze geil is. Dat zie ik er niet in.

En beetje afhankelijk van de soort datingsite denk ik toch wel dat de meeste mensen uit zijn op een relatie en niet alleen seks.
Haha, nee niet echt. Het was een vraag, geen constatering.
pi_144810317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:07 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Haha, nee niet echt. Het was een vraag, geen constatering.
Ok, dan is mijn antwoord op de vraag nee. ^O^
Maar misschien moet je het haar zelf vragen. Alhoewel ik denk dat je haar daarmee afschrikt. :P
pi_144810323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:07 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Haha, nee niet echt. Het was een vraag, geen constatering.
Jij leest het erin en wil het van ons bevestigd hebben. Of tenminste van de vrouwen van Fok!
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144810405
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ok, dan is mijn antwoord op de vraag nee. ^O^
Maar misschien moet je het haar zelf vragen. Alhoewel ik denk dat je haar daarmee afschrikt. :P
Nee, ik was afgehaakt toen ze een zelfbewuste opmerking in haar profiel meldde dat getuigde van haar burgerlijkheid. Ehhhh! Next :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Jij leest het erin en wil het van ons bevestigd hebben. Of tenminste van de vrouwen van Fok!
Nee, ik lees dat ze zegt dat ze niet wanhopig is, maar merkt dat ze behoefte heeft aan een relatie. Dat kan zoveel betekenen, en ik vraag me meteen af waar dat vandaan komt. Ziet ze haar vriendinnen met vriendjes en vindt ze van zichzelf nu dat ze ook maar een vriendje moet hebben, heeft ze een nieuwe baan of hobby en kan ze het leven relativeren en vindt ze dat een man daar ook onderdeel van moet zijn, is ze in het weekend naar het café geweest en wil ze haar afwijzing-spree hoog houden? Ik vond het eig. typisch mannelijk klinken, nogal dubbelzinnig, maar misschien zit ik er naast hoor.
Ik wil niet bevestigd hebben dat ik de go heb om haar te versieren, haha. Was gewoon benieuwd hoe andere vrouwen dat kunnen interpreteren :)
pi_144810408
Ik heb je vraag ontleed, drakin.
Het tweede deel:
ik denk in ieder geval sowieso niet dat jij denkt dat ik wanhopig ben.
Het eerste deel: ik ben niet juist niet kieskeurig. Maar ook niet kieskeurig.
8)7
pi_144810447
Probeer nog maar een keer, dit snapt niemand wyc (laatste zin).
pi_144810449
Wat een datingjargon, Robby. Afwijzingspree?
pi_144810454
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Zij had het duidelijk over een relatie en niet wanhopig zijn (dat seks bij een relatie hoort is logisch, maar dat is niet haar insteek), dus ze lijkt mij op zoek naar een serieuze relatie. Robby leest daar gelijk in dat ze geil is. Dat zie ik er niet in.

En beetje afhankelijk van de soort datingsite denk ik toch wel dat de meeste mensen uit zijn op een relatie en niet alleen seks.
Maar ze gebruikt wel de woorden 'zin' en 'behoefte', dat doet mij meer aan seks denken dan aan een relatie :P maar misschien zoekt ze inderdaad gewoon een relatie, zoals ze zegt.
Ik denk dat veel mensen op datingsites in de eerste plaats seks zoeken, wat dan kan uitgroeien tot meer. Net als de meeste mensen die in de kroeg iemand versieren. Maar dat is maar mijn idee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144810464
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:15 schreef wyccie het volgende:
Wat een datingjargon, Robby. Afwijzingspree?
Robbyjargon, je mot wat. En nee, niet ergens gelezen.
pi_144810466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:14 schreef Robby87 het volgende:
Probeer nog maar een keer, dit snapt niemand wyc (laatste zin).
Het is al middernacht geweest. Ik laat het zo.
Kost mij ook veel moeite. :')
pi_144810475
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar ze gebruikt wel de woorden 'zin' en 'behoefte', dat doet mij meer aan seks denken dan aan een relatie :P maar misschien zoekt ze inderdaad gewoon een relatie, zoals ze zegt.
Ik denk dat veel mensen op datingsites in de eerste plaats seks zoeken, wat dan kan uitgroeien tot meer. Net als de meeste mensen die in de kroeg iemand versieren. Maar dat is maar mijn idee.
Idd, dat triggerde dus ook bij mij dat gevoel.
pi_144810499
Het was leuk je net niet gekend te hebben wyccie, het ga je goed in het volgend leven.
pi_144810574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mensen op datingsites in de eerste plaats seks zoeken, wat dan kan uitgroeien tot meer. Net als de meeste mensen die in de kroeg iemand versieren.
Ik zou dan juist denken dat zij zich dan inderdaad in de kroeg ophouden omdat een datingsite toch meer moeite is als je seks zoekt, vooral als het een betaalde site is (je betaalt dan ook nog eens indirect voor seks :+ ).
Maar dat is ook maar mijn idee ervan, puur theoretisch gesteld.
pi_144810603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Het was leuk je net niet gekend te hebben wyccie, het ga je goed in het volgend leven.
Is dit een doodsverwensing? :(
pi_144810607
Ja zo kan je alles relativeren.
pi_144810644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Idd, dat triggerde dus ook bij mij dat gevoel.
Als je het zo bekijkt heb ik het gevoel dat ze eigenlijk wanhopiger op zoek is (naar een relatie) dan ze wil toegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')