Als ze vragen of je ook bijbaantjes heb gehad, vertel je ook dat het irrelevant is? Wat een egoquote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het onzin en doe er niet aan mee. Enkel relevante informatie, niet allemaal onnodige bijzaken.
Ditquote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het onzin en doe er niet aan mee. Enkel relevante informatie, niet allemaal onnodige bijzaken.
Goede conclusie hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ze vragen of je ook bijbaantjes heb gehad, vertel je ook dat het irrelevant is? Wat een ego
Het was een vraagquote:
Hij heeft geloof ik geen enkele studie gedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:18 schreef Regilio_ het volgende:
Het is wel te merken dat onze kwaliteitsuser voederbietel een technische studie heeft gedaan.
Dat is geloofwaardiger ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik geen enkele studie gedaan.
Eindelijk een plek gevonden om te zeiken over het TOM model? Voor jou geldt hetzelfde als voor TS. Als je je ergens niet in verdiept is het prima, maar ga dan niet als een hormonale potvis elke aanleiding aangrijpen danwel creëren om erover te huilen..quote:Op donderdag 18 september 2014 23:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bestuurskunde is wel te pruimen hoor. Tot ze een heerlijk TOM Model gaan invoeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |