Brengt saffraan dan veel op?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Eyip het volgende:
Stoppen met de studie en ik zou naar spanje gaan om daar saffraan te plukken. Hier verder verkopen voor grof geld. Altijd beter dan in de Mac staan.
In de underground scene Noord Zuid zeker.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Brengt saffraan dan veel op?
Ik had een keer saffraan gerookt man... helemaal wappiequote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef Eyip het volgende:
[..]
In de underground scene Noord Zuid zeker.
alle studies zijn kut.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Pond het volgende:
na een maandje studeren aan de universiteit blijkt het dat bestuurskunde me echt totaal geen fuck kan schelen.
doe liever iets in de praktijk. Maarja, dat vind je nergens op de uni.
Klacht: studiefinanciering kwijt als ik stop, zit vast aan een huurcontract van kamer en studie is saai.
Beter dan een jaar verneukenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dan doorstromen naar het hbo.
Wacht ik ben er vrij zeker van dat hier dingen zijn omgedraaid.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hbo....slb onzin, samenwerken met niet gemotiveerde mensen, mensen die van het mbo afkomstig zijn komen in jequote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hbo....slb onzin, samenwerken met niet gemotiveerde mensen, mensen die van het mbo afkomstig zijn komen in jeklas
terecht. Nog erger dan de uni dus.
Studeren![]()
95% van de rijke mensen op aarde hebben nooit gestudeerd.
Doorstromen. Juust.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wat je aan een P op een universiteit hebt? Niks, noppes, nada. Daarbij, als hij zijn studie nu al saai vind wordt dat nog lastig ook. Kan hij nog beter gaan werken.quote:
Nee, jouw mentaliteit van jezelf rijk neuken is kut.quote:
Staat beter op cv dan heel de jaar niks doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wat je aan een P op een universiteit hebt? Niks, noppes, nada. Daarbij, als hij zijn studie nu al saai vind wordt dat nog lastig ook. Kan hij nog beter gaan werken.
Bestuurskunde is wel te pruimen hoor. Tot ze een heerlijk TOM Model gaan invoerenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Pond het volgende:
na een maandje studeren aan de universiteit blijkt het dat bestuurskunde me echt totaal geen fuck kan schelen.
doe liever iets in de praktijk. Maarja, dat vind je nergens op de uni.
Klacht: studiefinanciering kwijt als ik stop, zit vast aan een huurcontract van kamer en studie is saai.
Een jaar werken staat ook prima op het cv en gaat waarschijnlijk makkelijker voor TS dan studeren in dit geval.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Staat beter op cv dan heel de jaar niks doen
Vrijwel elke technische studie is nog saaier, lijkt me.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef Hamster. het volgende:
Bestuurskunde.kan het nog saaier.
Truequote:Op donderdag 18 september 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een jaar werken staat ook prima op het cv en gaat waarschijnlijk makkelijker voor TS dan studeren in dit geval.
Knappe meiden ookquote:Op donderdag 18 september 2014 23:02 schreef Hamster. het volgende:
Ga fysiotherapie doen! Aanrader. Hele dag aan je klasgenoten zitten friemelen. En geen Marokkanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |