Had je je maar beter moeten verdiepen in de studie. Onterechte klachtquote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Pond het volgende:
na een maandje studeren aan de universiteit blijkt het dat bestuurskunde me echt totaal geen fuck kan schelen.
doe liever iets in de praktijk. Maarja, dat vind je nergens op de uni.
Klacht: studiefinanciering kwijt als ik stop, zit vast aan een huurcontract van kamer en studie is saai.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef Pond het volgende:
Ik vond niks écht interessant, en dit leek me het makkelijkst met prima baankansen. En het meest interessant van alle andere studies.
Maar blijkbaar niet.
Wat hij zegt dusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
Ik doe een wo studie met veel practica hoor, prima mogelijk.
Ja maar dat zijn de zware studies, techniek, dan moet je wat kunnen...quote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
Ik doe een wo studie met veel practica hoor, prima mogelijk.
Ik zeg ook niet dat het een optie is voor TS. Maar hij zegt dat het niet te vinden is op de uni, dat klopt niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de zware studies, techniek, dan moet je wat kunnen...
Dus in het geval van TS een non-advies
Aha, ik bedoelde zonder wiskunde B op VWO te hebben gehad.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een optie is voor TS. Maar hij zegt dat het niet te vinden is op de uni, dat klopt niet.
Dan had je net zo goed mavo kunnen doenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Pond het volgende:
[..]
Aha, ik bedoelde zonder wiskunde B op VWO te hebben gehad.
Beter dat je daar nu achter komt dan na 4 jaarquote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Pond het volgende:
na een maandje studeren aan de universiteit blijkt het dat bestuurskunde me echt totaal geen fuck kan schelen.
-Onderverhurenquote:Klacht: studiefinanciering kwijt als ik stop, zit vast aan een huurcontract van kamer en studie is saai.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed mavo kunnen doen
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
Of wilde je lerares Frans worden?
*Proest*quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
Of wilde je lerares Frans worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |