Nah, ik vroeg m of hij HDD's kon klonen en zijn antwoord was een pronkende JA!, toen ik vroeg of hij hulp nodig had was t echt niet nodig want hij had t al zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tsja, had je beter moeten aansturen. Die stagiair doet wat jij zegt, jouw onkunde afschuiven op een ander![]()
Terechte straf.
Argh, bekend probleem. Durf je 'm nog wel koffie te laten zettenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef Slabber het volgende:
[..]
Nah, ik vroeg m of hij HDD's kon klonen en zijn antwoord was een pronkende JA!, toen ik vroeg of hij hulp nodig had was t echt niet nodig want hij had t al zo vaak gedaan.
Die klootzak mag t hier iig niet meer doen.
Vrouwen op ICTquote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef antfukker het volgende:
Hebben ze een kutje.. Zo ja volspuiten dat gleufje
Heb je hem niet verteld welke hij moest clonenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef Slabber het volgende:
[..]
Nah, ik vroeg m of hij HDD's kon klonen en zijn antwoord was een pronkende JA!, toen ik vroeg of hij hulp nodig had was t echt niet nodig want hij had t al zo vaak gedaan.
Dit dus ...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:13 schreef n00b13 het volgende:
TS kent de basis IT regels niet.
Voordat een stagiair er aan zit: Eerst een back-up.
tuurlijk wel, alleen omdat hij zo vluchtig heeft gewerkt is het hem niet opgevallen dat de source was ingesteld op de lege hddquote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Heb je hem niet verteld welke hij moest clonen?
Ik denk dat hij gewoon dacht dat je de lege HDD wou clonen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:14 schreef Slabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen omdat hij zo vluchtig heeft gewerkt is het hem niet opgevallen dat de source was ingesteld op de lege hdd
Hoe gemotiveerd zou jij zijn als je geen geld zou krijgen voor 40 uur werk per week?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Stagiaires zijn sowieso kut.
Komen te laat en soms ongeïnteresseerd. Maar dan mochten ze fijn om 06.00 in de ochtend ontbijtdienst doen.
Het was een pc van een klant, en die heeft wel back-ups, maar daar heb ik nu niets aan aangezien de pc op het bedrijf staatquote:Op donderdag 18 september 2014 16:13 schreef n00b13 het volgende:
TS kent de basis IT regels niet.
Voordat een stagiair er aan zit: Eerst een back-up.
Sure.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:14 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon dacht dat je de lege HDD wou clonen.
Die kneus krijgt gewoon netjes 250 per maand aangeboden van ons ( niet mijn beslissing jammer genoeg) dus daar zou het niet aan mogen liggenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe gemotiveerd zou jij zijn als je geen geld zou krijgen voor 40 uur werk per week?
Dan moet je niet aan het eind van elke zin UND SCHNELL zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:14 schreef Slabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen omdat hij zo vluchtig heeft gewerkt is het hem niet opgevallen dat de source was ingesteld op de lege hdd
Nooit ervan uit gaan dat een stagiair iets wel even kan al beweren ze het van wel, maar altijd de eerste keer even erbij blijven staan om er zeker van te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef Slabber het volgende:
[..]
Haha datzelfde heb ik ookquote:Op donderdag 18 september 2014 16:11 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Vrouwen op ICT
Ik ken er in totaal 3, 2 waren de mannetjes in een lesbische relatie.
Hij is dus best competent.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:16 schreef Slabber het volgende:
[..]
Die kneus krijgt gewoon netjes 250 per maand aangeboden van ons ( niet mijn beslissing jammer genoeg) dus daar zou het niet aan mogen liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |