abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144665163
En ow ja, TS: stagiaires maken nu eenmaal wel eens een foutje, daarvoor zijn het stagiaires. Als je daar niet tegen kan, moet je ze niet begeleiden.

Als jij voor belangrijke data geen (cloud)-backup hebt, vind ik dat eerlijk gezegd ook nogal onhandig. Hoewel dit nogal dom was kan bij iets als een image maken kan altijd iets een keer iets fout gaan. Zelfs bij professionals.
pi_144665262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:23 schreef Slabber het volgende:

[..]

Ik wil best iemand iets leren of helpen, maar dan moet hij wel aangeven dat hij het wil leren of niet kan.
Als hij mij verteld in volste vertrouwen dat hij dit kan, het veel vaker heeft gedaan en mijn hulp niet nodig heeft geloof ik hem daar in.
Never assume; it makes an ass of u and me.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144665284
Stagiaires verantwoordelijkheden geven. :') Het is de schuld van je baas om lekker goedkoop mensen tewerk te stellen.
Ik heb ook wel 'ns stagiaires, maar die gasten ga ik geen hoogspanning laten schakelen zonder begeleiding.
  donderdag 18 september 2014 @ 19:02:27 #79
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_144666453
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:28 schreef Bassen het volgende:

[..]

En op fok, heb je dus niks aan :-)
:@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: