SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
'Paas me de popcorn'
'Hee weet je wat ook een goeie paas was, die van El Ghazi'
'Mag ik gewoon de popcorn'
'Nee die pass van El ghazi was hartstikke goed maar jij met je psv bril ziet dat weer niet'
enz enz enzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij paste wel mooi bij die van Maver...quote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Roypsv het volgende:
haha meteen in je signature gezet haha faggetino![]()
![]()
Wat probeer je te zeggen knul?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
'Paas me de popcorn'
'Nee die pass van El ghazi was hartstikke goed maar jij met je psv bril ziet dat weer niet'
enz enz enz![]()
ja alles voor de internetfame he. kom je kamer is af stinkjongquote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij paste wel mooi bij die van Maver...![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
'Paas me de popcorn'
enz enz enz![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben beide waarschijnlijk ook een WAJONG uitkeringquote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij paste wel mooi bij die van Maver...![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja alles voor de internetfame he. kom je kamer is af stinkjong![]()
![]()
Ga je vnv naar PSV?![]()
Dat jij discussies maakt die er niet zijn. Ik heb geen enkel idee van de Ajax jeugd en het boeit me ook helemaal niets. Veel plezier ermeequote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen knul?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inderdaad. De jeugd van Feyenoord is gewoon het beste, al 5 jaar langquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we dit niet gewoon afsluiten?![]()
![]()
Als je ergens geen verstand dan hebt dan moet je er ook niet op reageren he. Is maar een kleine tip voor je want zo zet je jezelf aardig voor schut.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij discussies maakt die er niet zijn. Ik heb geen enkel idee van de Ajax jeugd en het boeit me ook helemaal niets. Veel plezier ermee
Jij ook veel plezier ermee snap niet waarom je meteen persoonlijk moet worden.![]()
Ja ik had al moeten stoppen met reageren, my badquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we dit niet gewoon afsluiten?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze hebben beide waarschijnlijk ook een WAJONG uitkering![]()
![]()
Snap niet waarom je in het begin wel gewoon normaal kan doen en daarna niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik had al moeten stoppen met reageren, my bad![]()
I agree dat Lulhannes niet nodig was. Verder wat ik al 20x gezegd heb inmiddelsquote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom je in het begin wel gewoon normaal kan doen en daarna niet meer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
'Paas me de popcorn'
enz enz enz
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Prima dan is het goed tochquote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I agree dat Lulhannes niet nodig was. Verder wat ik al 20x gezegd heb inmiddelsWaarom je weer moet gaan dreigen is ook vrij kansloos maar goed dat vergeef ik je wel.
![]()
dat maakt niet uit, hij stond er dus was doorgebroken. dan ofzo toch..quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was nog eens invalbeurt
Hij komt erin en Atletico krijgt gelijk 4 tegendoelpunten
ach laat die klote app maar komen voor de FOK vrede
#FOKpeacePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zijn mensen zo ongeduldig voor de app? een paar gratis packs en tot de release kan je toch nog niks![]()
Ik slinger gewoon mijn autobuyer aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn mensen zo ongeduldig voor de app? een paar gratis packs en tot de release kan je toch nog niks![]()
Ach daar hebbie die Dramaqueen ook weerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, hij stond er dus was doorgebroken. dan ofzo toch..
ach laat die klote app maar komen voor de FOK vrede
#FOKpeaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je kan wel proberen wat te traden en dergelijke maar daar moet je ook maar zin in hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Henrys het volgende:
Kan dat nog met die verification?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik slinger gewoon mijn autobuyer aan.![]()
Nee, je kan helemaal niks.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Henrys het volgende:
![]()
Ja zijn wel weggetjes omheen hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan dat nog met die verification?![]()
DS ik zou als ik jou was de Mountain Dew vanavond laten staan want denk niet dat Pjotr anders veilig is vanavondquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach daar hebbie die Dramaqueen ook weerlas dat litmanen me weggepest had, dus moest wel terug komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarnaast natuurlijk gewoon leuk om al die stress mee te maken voor de launch
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat jij niet echt standvastig bent wisten we natuurlijk alquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
las dat litmanen me weggepest had, dus moest wel terug komen![]()
daarnaast natuurlijk gewoon leuk om al die stress mee te maken voor de launch![]()
![]()
![]()
Wordt pas leuk als de eerste aankoopbewijzen worden gepostquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
las dat litmanen me weggepest had, dus moest wel terug komen![]()
daarnaast natuurlijk gewoon leuk om al die stress mee te maken voor de launch![]()
Die reacties daaronder ook weerquote:Marketingtechnisch weer super slim om nu te sturen natuurlijk
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oke deze durf ik nog wel aan. ga maar vast onder tafel zitten.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat jij niet echt standvastig bent wisten we natuurlijk al![]()
Punt 1 waarom ben ik niet standvastig
Punt 2 waarom wist je dat al.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je die link opent btw
EA
Elke dag![]()
Je ging met heel veel drama weg en zou minder gaan posten en na een halve dag ben je alweer terug dat noem ik niet standvastig. Maakt ook niet uit hoor maar zeg het dan ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke deze durf ik nog wel aan. ga maar vast onder tafel zitten.
Punt 1 waarom ben ik niet standvastig
Punt 2 waarom wist je dat al.![]()
Werkt gewoon hierquote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je die link opent btw
[ afbeelding ]
EA
Tevens Joe Frazier![]()
![]()
Ja nu ook, niet dat het boeiend of nuttig is btw maar tochquote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Werkt gewoon hier
Tevens Joe FrazierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
A1 staat alweer 2-0 voor Timmy met een uitblinkende Nouri in de hoofdrol.
Elke dag![]()
ik was hier gister een half uur. vanmorgen 10 minuten en nu een kwartier. volgens mij is dat nog steeds minder. wat een halve dag er mee te maken heeft of iets standvastig is of niet is mij een raadsel. minder is minder.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je ging met heel veel drama weg en zou minder gaan posten en na een halve dag ben je alweer terug dat noem ik niet standvastig. Maakt ook niet uit hoor maar zeg het dan ook niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh die rabo scanner
Elke dag![]()
Als ie niet voor Marokko (of weet ik wat voor land) kiest wel miss jaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou er ook blij mee moeten zijn heb je nog een keer wat te juichen op een EK of WKDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom heeft Bilal eigelijk de turkse nationaliteit als hij tot nu toe in al zijn wedstrijden in Nederlandse jeugdelftallen heeft gespeelt? Die data reviewer zal wel een PVVer zijn
edit: laat maar http://www.elfvoetbal.nl/(...)u-kiest-voor-turkije![]()
Speelde recent nog voor Turkije onder 21quote:Op donderdag 18 september 2014 16:11 schreef Henrys het volgende:
Waarom heeft Bilal eigelijk de turkse nationaliteit als hij tot nu toe in al zijn wedstrijden in Nederlandse jeugdelftallen heeft gespeelt? Die data reviewer zal wel een PVVer zijn![]()
Wtf... Tom Egbers tafelheer bij DWDD vanavond
Moet hij niet PSV kijken dan
Elke dag![]()
Heb toch wel weer zin om te traden, als ik een beetje mn best doe hoop ik dit bij elkaar te handelen
http://www.futhead.com/15/squads/575529/
http://www.futhead.com/15/squads/674397/
Hoop dat t gaat lukken![]()
![]()
Hij lijkt me echt geweldig om in je team te hebben, zorgt tenminste voor sfeer en humor.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://instagram.com/p/tFxCDfuVdj/
Balo![]()
Hoewel het natuurlijk ook te veel kan afleiden![]()
Moet je hem wel digitaal kopenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Blijkbaar heb ik een Amerikaans Microsoft account.
[ afbeelding ]
Kan ik twee dagen eerder spelen![]()
Digitale versie zat bij mijn bundel, daarom staat er ook: Play it on 23/09/2014quote:
Anders staat er: Purchase for $$$![]()
Chill toch. Heb m'n Xbox ook gewoon op US ingesteld. Dollars i.p.v euro's en eerder kunnen gamen. Win-win situatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef rolls-reus het volgende:
Heb toch wel weer zin om te traden, als ik een beetje mn best doe hoop ik dit bij elkaar te handelen
http://www.futhead.com/15/squads/575529/
http://www.futhead.com/15/squads/674397/
Hoop dat t gaat lukken![]()
![]()
Altijd als ik een meme in het Nederlands zie,quote:
Denk ik dat hij/ zij te dom is om hem in het Engels te makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens mij 10+ jaar geleden mijn hotmail account omgezet omdat je dan gratis 250mb opslag kreeg. Ach, heb ik er nu echt nog eens wat aanquote:Op donderdag 18 september 2014 16:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Chill toch. Heb m'n Xbox ook gewoon op US ingesteld. Dollars i.p.v euro's en eerder kunnen gamen. Win-win situatie.Als ik Madden 15 wil kopen kost het me $99,95, omgerekend zo'n 77 euro. Dat is dan weer een stuk duurder...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:36 schreef Henrys het volgende:
Best wel erg dat Fifa op XBL en PSN 70 euro kost en in dollars 45 euro![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Altijd als ik een meme in het Nederlands zie,
Denk ik dat hij/ zij te dom is om hem in het Engels te maken![]()
![]()
Dan heb je denk ik de verkeerde versie.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij 10+ jaar geleden mijn hotmail account omgezet omdat je dan gratis 250mb opslag kreeg. Ach, heb ik er nu echt nog eens wat aan
[..]
Als ik Madden 15 wil kopen kost het me $99,95, omgerekend zo'n 77 euro. Dat is dan weer een stuk duurder...![]()
Destiny en NHL 15 zijn ook $99,95...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik de verkeerde versie.![]()
Ik kan hem ook al 23/9 spelen., heb mijn account ook op USA staanquote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heb je dan niet die versies met packs voor NHL en NFL? Ik heb iig geen 100 dollar betaald voor NFL 15.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Destiny en NHL 15 zijn ook $99,95...![]()
Hier niet hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Destiny en NHL 15 zijn ook $99,95...
http://www.microsoftstore(...)/productID.307410100
http://www.microsoftstore(...)/productID.307411500
http://www.microsoftstore(...)/productID.305422500
Zelfde prijzen als op m'n Xbox One zelf.![]()
Ja het kan ook niet kloppen. Komt misschien omdat ik bij het opzetten van mijn Xbox One heb gezegd dat ik in Nederland zit. Even kijken of ik dat kan aanpassen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
http://www.microsoftstore(...)/productID.307410100
http://www.microsoftstore(...)/productID.307411500
http://www.microsoftstore(...)/productID.305422500
Zelfde prijzen als op m'n Xbox One zelf.![]()
Wat zie je hier dan bijvoorbeeld als prijs staan als je ingelogd bent?
https://store.xbox.com/en(...)11-869d-cea1d4d72aea![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef Henrys het volgende:
Kan zijn dat de Xbox one een vorm van protectionisme heeftquote:Protectionisme is een stelsel van maatregelen van de overheid waarbij getracht wordt bescherming te bieden aan binnenlandse landbouw, producenten en industrieën.![]()
Wtf zeg jij nou weer.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef Henrys het volgende:
Kan zijn dat de Xbox one een vorm van protectionisme heeft![]()
Gewoon in euro's.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef Lastpost het volgende:
Wat zie je hier dan bijvoorbeeld als prijs staan als je ingelogd bent?
https://store.xbox.com/en(...)11-869d-cea1d4d72aea
Ben even gaan zoeken hoor en volgens mij ben ik erachter. Language = English & Location = Australia.... Haha ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Timezone staat wel gewoon op UTC+1.![]()
Haha Australische Dollars dus?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon in euro's.
Ben even gaan zoeken hoor en volgens mij ben ik erachter. Language = English & Location = Australia.... Haha ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Timezone staat wel gewoon op UTC+1.
Elke dag![]()
Of gewoon op de website linksonder on nederland drukken en dan naar United States zetten. Dan zie je wel dollards op de sitequote:Op donderdag 18 september 2014 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon in euro's.
Ben even gaan zoeken hoor en volgens mij ben ik erachter. Language = English & Location = Australia.... Haha ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Timezone staat wel gewoon op UTC+1.![]()
![]()
Ja, echt bizar. Als ik kijk bij een Australische game retailer dan kosten de spellen daar inderdaad $99,95.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha Australische Dollars dus?![]()
heb ook nog ergens een Australisch gehackt accountook maar eens op kijken
#FreeTrapz![]()
Whehe ja dan krijg je iets andere bedragen te zien ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon in euro's.
Gewoon bij de settings op de Xbox zelf even wijzigen dan maar.![]()
![]()
Die spelers die je kan lenen
LVL2 200FCC Killian Brennan 24 games
LVL5 400FCC Sam Winnall 24 games
LVL7 800FCC Luca Toni 15 games
LVL10 1000FCC Jonathan Soriano 14 games
LVL12 1200FCC Raheem Sterling 11 games
LVL15 1200FCC Aaron Ramsey 9 games
LVL18 1800FCC Blaise Matuidi 8 games
LVL21 2200FCC Wesley Sneijder 7 games
LVL23 2500FCC James Rodriguez 5 games
LVL25 3000FCC Arturo Vidal 5 games
LVL27 3500FCC Gareth Bale 4 games
LVL30 4000FCC Robert Lewandowski 4 gamesAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
BOOOOH BRENNAN ZOOOOOOquote:Op donderdag 18 september 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
LVL30 4000FCC Robert Lewandowski 4 games![]()
Heb hem nu naar Amerikaans gezet, nu kosten de spellen weer $59,99. Amerikaanse dollars dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Whehe ja dan krijg je iets andere bedragen te zien ja.![]()
Gewoon bij de settings op de Xbox zelf even wijzigen dan maar.![]()
begon iedereen nou opnieuw met levels, dacht dat ik dat gelezen had. anders doe ik nog wel even wat puntjes spenderen aan bale denk ikquote:Op donderdag 18 september 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
LVL30 4000FCC Robert Lewandowski 4 games
#FreeTrapz![]()
Volgens mij was het ook de bedoeling dat ze daar regelmatig spelers aan gingen toevoegen die dan maar een beperkte tijd (een week ofzo) in de catalogus staan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd wat voor glitches dit gaat opleveren![]()
![]()
Te weinig De Bruynequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mag je niet zeggen van Timmy.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
boooh Donny van Beek hattrickje tegen PSG A1. Talentje hoor!![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem nu naar Amerikaans gezet, nu kosten de spellen weer $59,99. Amerikaanse dollars dus.![]()
Heb hier ook dat EA Access, kosten ze (EA games logischerwijs) nog maar 54 dollar, nog geen 42 euro.![]()
Dat Titanfall ook even geprobeerd voor maar 28 euro, dan valt het nog eens uit te proberen.![]()
![]()
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
begon iedereen nou opnieuw met levels, dacht dat ik dat gelezen had. anders doe ik nog wel even wat puntjes spenderen aan bale denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht ik laatst hier gelezen te hebben, of wat dat alleen met die EAFCC punten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is hier vast al vaak gezegd, maar die stats van Ciftçi.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Met EA Access betaal je 5 dollar per maand? Je krijgt dan 10% korting op spellen en mag je EA spellen 5 dagen eerder (maar voor 6 uur) spelen? Lijkt me niet echt een goede deal...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Heb hier ook dat EA Access, kosten ze (EA games logischerwijs) nog maar 54 dollar, nog geen 42 euro.![]()
Dat Titanfall ook even geprobeerd voor maar 28 euro, dan valt het nog eens uit te proberen.
Of kan je dan ook oude spellen spelen zoals Madden 25 en BF4? Dat is me niet helemaal duidelijk.![]()
wat zijn dan je betaalmogelijkheden ? alleen creditcard?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Dat Titanfall ook even geprobeerd voor maar 28 euro, dan valt het nog eens uit te proberen.
anders misschien ook mijn nieuwe PS4 straks maar instellen op US. (ook voordeliger voor PS plus?)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt ook games als Battlefield 4 en een of andere Need for Speed spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met EA Access betaal je 5 dollar per maand? Je krijgt dan 10% korting op spellen en mag je EA spellen 5 dagen eerder (maar voor 6 uur) spelen? Lijkt me niet echt een goede deal...![]()
Dat kwam ik ook tegen. Die spellen kan je wel gewoon onbeperkt spelen? Dus downloaden en gaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook games als Battlefield 4 en een of andere Need for Speed spelen.![]()
Dat is One.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zijn dan je betaalmogelijkheden ? alleen creditcard?
anders misschien ook mijn nieuwe PS4 straks maar instellen op US. (ook voordeliger voor PS plus?)![]()
68 rated ofzo toch? Dat moet toch wel pure bagger zijn op 5* skills na.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef TBakkert het volgende:
![]()
[quote]Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef TBakkert het volgende:
[/quo
Alleen die strength had ik niet verwacht![]()
![]()
Ja, echt totaal geen reden om daar zo populair over te doenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
4 games ook maar![]()
Najah het is wel chill dat je Bale en Lewan even kan proberen voor je er veel coins in gaat investeren. Maar goed echt uitgebreid testen zit er ook weer niet in eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja, echt totaal geen reden om daar zo populair over te doen
4 games ook maar![]()
Kan niet op ps4, dan moet je een apart US account aanmaken!quote:Op donderdag 18 september 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zijn dan je betaalmogelijkheden ? alleen creditcard?
anders misschien ook mijn nieuwe PS4 straks maar instellen op US. (ook voordeliger voor PS plus?)![]()
Krijg je Sample86 op je dakquote:Op donderdag 18 september 2014 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Najah het is wel chill dat je Bale en Lewan even kan proberen voor je er veel coins in gaat investeren. Maar goed echt uitgebreid testen zit er ook weer niet in eigenlijk.![]()
Zolang je geabonneerd bent kun je die spellen spelen ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat kwam ik ook tegen. Die spellen kan je wel gewoon onbeperkt spelen? Dus downloaden en gaan?![]()
neem aan dat het maar eenmalig is hequote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja, echt totaal geen reden om daar zo populair over te doen
4 games ook maar![]()
![]()
Oneindig James giftenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neem aan dat het maar eenmalig is he![]()
Elke dag![]()
Yupquote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat kwam ik ook tegen. Die spellen kan je wel gewoon onbeperkt spelen? Dus downloaden en gaan?![]()
Jup, zolang je abonnement loopt. Heb voor 23 euro direct een jaar genomen en BF4 en Fifa 14 op disc direct verkocht.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haal sowieso praktisch al m'n games digitaal en met dollars is het sowieso al een tikkie goedkoper en dan ook nog 10% daar vanaf helpt ook lekker mee en dan ook nog bepaalde games wat eerder uitproberen, voor mij een prima optie.![]()
![]()
Ik ga hem sowieso niet kopen. Maar als ik dat EA Access neem kan ik wel de oude (Madden 25) gratis downloaden.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tobi als je Madden gaat halen moeten we binnenkort keer potje doenDus of 23 euro voor een jaar of 4 euro per maand (48 euro per jaar) betalen...quote:You can join EA Access for just $4.99 per month, or you can purchase an annual membership for $29.99 per year on Xbox LIVE®.![]()
![]()
Oh die heb ik ook maar niet meer geïnstalleerd volgens mijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso niet kopen. Maar als ik dat EA Access neem kan ik wel de oude (Madden 25) gratis downloaden.
[..]
Dus of 23 euro voor een jaar of 4 euro per maand (48 euro per jaar) betalen...![]()
en als ik nu een US account aan maak. kan ik de spellen die ik daar download ook op andere accounts spelen neem ik aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan niet op ps4, dan moet je een apart US account aanmaken!
eigenlijk zou het mooi zijn als ik een US account aan kan maken, en daarmee via Skrill of PayPal spellen kan kopenen dan op main account ook kan spelen.
#FreeTrapz![]()
Zoals je het zegt klopt het ook. Nieuw US account maken, random US adres invoeren en dat account ook instellen als master-account en dan lekker via offgamers.com o.i.d wat tegoedkaarten regelen en dan uit de US-store die games downloaden en je kunt direct spelen op je main account.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en als ik nu een US account aan maak. kan ik de spellen die ik daar download ook op andere accounts spelen neem ik aan.
eigenlijk zou het mooi zijn als ik een US account aan kan maken, en daarmee via Skrill of PayPal spellen kan kopenen dan op main account ook kan spelen.
![]()
Ja zolang je je die ps4 als primary PlayStation instelt op het US account kan dit. Paypal pakt ie waarschijnlijk niet omdat het aan een Nederlandse creditcard is gekoppeld. Je kan wel bijv 50 dollar Amerikaanse psn kaart kopen voor iets van 35 eu en op die manier kopenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en als ik nu een US account aan maak. kan ik de spellen die ik daar download ook op andere accounts spelen neem ik aan.
![]()
![]()
thnx boysquote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja zolang je je die ps4 als primary PlayStation instelt op het US account kan dit. Paypal pakt ie waarschijnlijk niet omdat het aan een Nederlandse creditcard is gekoppeld. Je kan wel bijv 50 dollar Amerikaanse psn kaart kopen voor iets van 35 eu en op die manier kopenmaar eens in verdiepen straks. games halen van je gokgeld kan altijd makkelijk zijn
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Handig dat je niet kan zoekenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Alle kits staan op Futhead.
http://www.futhead.com/15/items/kits/
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Handig dat je niet kan zoeken
Graag gedaan.
Ja ik ken ze al maar bedanktquote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:29 schreef Lastpost het volgende:
http://www.futhead.com/15/items/kits/256/
Dat wordt 'm natuurlijk wederom.
Lol wat een legend![]()
kan wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Handig dat je niet kan zoeken![]()
Hoe willen jullie die PS4 tegen One coins eigenlijk gaan ruilen? Behalve als je nu al een werkende webapp hebt voor beiden is dat niet mogelijk, omdat je vanaf volgende week woensdag als het spel uitkomt, niet meer op de webapp van je ouwe console kan toch?
Elke dag![]()
![]()
![]()
![]()
Emre Can vergetenquote:
Oh wacht..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schotten zijn wel FTD dit jaar hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
wat ga je aantrekken vanavond......quote:Op donderdag 18 september 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Schotten zijn wel FTD dit jaar hoor
[ afbeelding ]![]()
Is het al gelukt met Word?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
wat ga je aantrekken vanavond......GRAAG VERWIJDEREN![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar vind je die? Is er ook een Ajax classic kitquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Die futhead kits link die net werd gepost. En nee, geen NL classic en geen Ajax classicquote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar vind je die? Is er ook een Ajax classic kit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zag het. Beetje jammer. Zoals altijd staat de 'Nederland-ignoremodus' weer aan bij EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die futhead kits link die net werd gepost. En nee, geen NL classic en geen Ajax classichttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Maar als je erover nadenkt is het eigenlijk beter om gewoon helrmaal over te gaan op US account. Want PSN/Gold scheelt dan ook geld en als je bijvoorbeeld een kaart koopt van 50$ voor packs dan scheelt dat ook weer 15 euro als je een NLe kaart zou kopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zoals je het zegt klopt het ook. Nieuw US account maken, random US adres invoeren en dat account ook instellen als master-account en dan lekker via offgamers.com o.i.d wat tegoedkaarten regelen en dan uit de US-store die games downloaden en je kunt direct spelen op je main account.![]()
Hoi Kiid heb je gisteren nog genotenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar als je erover nadenkt is het eigenlijk beter om gewoon helrmaal over te gaan op US account. Want PSN/Gold scheelt dan ook geld en als je bijvoorbeeld een kaart koopt van 50$ voor packs dan scheelt dat ook weer 15 euro als je een NLe kaart zou kopen.![]()
Uitgezet na de 1-1quote:Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoi Kiid heb je gisteren nog genoten, toen was het niet meer leuk. Vanavond jullie beurt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En
Ah die doet het niet maar is die classic kit van UNAM
De rest van het jaar voor mij.
bohh![]()
Nee joh interesseert me echt helemaal niks wat Feyenoord doet vanavond. Hopelijk doen ze het goed is uiteindelijk ook beter voor het Nederlands voetbal en dus Ajax. Als ze maar niet gaan rellenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uitgezet na de 1-1, toen was het niet meer leuk. Vanavond jullie beurt
![]()
![]()
Sportieve gedachte. Ik verwacht er in ieder geval niks van. Nu spelen we ineens 4-4-2 zonder buitenspelers en buitenspelers als spitsen. Nu snap ik het idee er wel achter met twee snelle "spitsen" en 4 middenvelders, maar zo krijg je nooit routine erin en Sevilla uit is ook niet een wedstrijd waarin je normaliter zou experimenteren.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh interesseert me echt helemaal niks wat Feyenoord doet vanavond. Hopelijk doen ze het goed is uiteindelijk ook beter voor het Nederlands voetbal en dus Ajax. Als ze maar niet gaan rellen
Mja, Fretsj doet het dus we zien wel![]()
Snap niet wat mensen zo mooi aan die krengen vinden, met die lelijke tijger transformer eropquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen werd er meteen al gezegd dat ze de stats nog zouden aanpassen omdat hij nu automatisch de oude stats had ipv die van de UP die vorig jaar werd uitgebracht.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Werd er vorige week nog gepost dat Van Basten een downgrade heeft gehad heeft tie nu een dikke upgrade gehad, 94 shooting met 97 finishing ingame.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Locadia nou weer linksbuitenDoe gewoon normaal en zet de verlosser daar
Elke dag![]()
Is dat de enige?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen werd er meteen al gezegd dat ze de stats nog zouden aanpassen omdat hij nu automatisch de oude stats had ipv die van de UP die vorig jaar werd uitgebracht.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe bedoel je discriminatiequote:Burgemeesters Aboutaleb en Van der Laan hebben voor de zomervakantie nog een ultieme poging gedaan om bij de voetbalklassiekers tussen Ajax en Feyenoord uitpubliek mogelijk te maken. Tijdens gesprekken met clubs, supporters en voetbalbond KNVB kwamen de burgemeesters met het idee om moeders met kinderen in uitvakken toe te laten. Het voorstel werd direct afgewezen.
Burgemeester Aboutaleb zei vanochtend tijdens een raadsdebat hierover; "Mijn collega Van der Laan en ik hebben vlak voor de zomer gespeeld met de gedachte om de beider supportersfamilies voor te stellen om te beginnen moeders met kinderen toe te laten. Tot onze verbazing werd dat faliekant afgewezen. Ik kreeg te horen: de veiligheid van de kinderen kan niet worden gegarandeerd. Dat raakte bij mij echt een diepe snaar. Als je zegt dat je de veiligheid van de kinderen, over en weer, niet kan garanderen omdat dat een Feyenoord-Ajax-situatie is, waar hebben we het dan eigenlijk over. Dan heb ik de neiging te zeggen: voorlopig heb ik gegeten en gedronken, dat is een vertaling uit het Marokkaans.
Ik vertel dit om aan te geven hoe dat leeft binnen die groeperingen. Het is een fact of life dat Feyenoord-Ajax andere krachten oproept dan Feyenoord - Willem II."
De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam besloten deze week om het vijf jaar durende verbod op uit-supporters bij de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord voor onbepaalde tijd te verlengen. Vanwege de rellen van Ajax-supporters tijdens de Bekerfinale in de Kuip eerder dit jaar, is besloten het verbod voorlopig te handhaven.![]()
![]()
Waarom geef je een termijn als je die termijn toch niet durft aan te houden. Wat een symboolpolitiek weer. Ongelooflijk.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat gegeten en gedronken is toch gewoon een Nederlandse uitdrukking?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Lijkt EA welquote:Op donderdag 18 september 2014 18:18 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom geef je een termijn als je die termijn toch niet durft aan te houden. Wat een symboolpolitiek weer. Ongelooflijk.![]()
![]()
Ik denk dat het gedrag van een deel van de Ajax supporters bij de bekerfinale er niet echt aan geholpen heeftquote:Op donderdag 18 september 2014 18:18 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom geef je een termijn als je die termijn toch niet durft aan te houden. Wat een symboolpolitiek weer. Ongelooflijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Afhankelijk van hoeveel coins ik heb straks, maar dit lijkt me wel een leuke, hele cheape, starter squad
Evt met Sneijder en Eboue RCM en RB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die wedstrijd staat toch apart van dit verbod? Je kan het toch gewoon een keer proberen. Als het dan weer fout gaat dan weet je dat je het voor altijd kan afschaffen. Alsof er nou echt zoveel gebeurde in het jaar dat het verbod ingesteld werd.. Ik was erbij en kan je vertellen dat er precies niets gebeurde. De jaren daarvoor werden er wat stenen gegooid richting de trein met Feyenoorders maar de dingen worden vaak groter gemaakt dan dat ze zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat het gedrag van een deel van de Ajax supporters bij de bekerfinale er niet echt aan geholpen heefthttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Of als ik meer cash money heb een van deze opties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Depay gaat konkoduur wordenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin al een aantal jaar standaard met een silver nederlands team. Denk dat ik dit jaar toch meteen voor de golds ga.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
mwah, blijft een Eredivisiespeler met lage rating. In het begin wel wat hype, maar die blijft niet lang hangen. Ik ga er geen 15k ofzo voor betalen aan het begin in ieder geval..zakt vanzelf. Quaresma trouwens vergelijkbaar, maar die heeft nog een wat hogere rating en beter linkvoer bij Porto.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Depay gaat konkoduur wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat is dus pas als je fut een paar dagen hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]? Of neem je een early acces?
Elke dag![]()
Zal wel mee vallen. Alleen eerste paar weken misschien.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Depay gaat konkoduur wordenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
howw DEPAY hiervoor?!?!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Depay gaat konkoduur worden![]()
Nee, neem geen early access. Koop in het begin wel wat FIFA points ieder jaar en die inhoud kan meevallen of tegenvallen. En je hebt als het goed is weer die coinboosts waardoor je in het begin wel vrij snel wat kapitaal kan maken. Eerste week van het spel (dus na webapp only tijd) waren prijzen ook wel echt goed. Benteke, Eriksen, Fellaini 15k ongeveer, een non rare als Kone 3.5k etc. Paar keer handig cheap inkopen en met normale prijzen je packs verkopen en dan gaat het best hard altijd.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat is dus pas als je fut een paar dagen hebt? Of neem je een early acces?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okequote:Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, neem geen early access. Koop in het begin wel wat FIFA points ieder jaar en die inhoud kan meevallen of tegenvallen. En je hebt als het goed is weer die coinboosts waardoor je in het begin wel vrij snel wat kapitaal kan maken. Eerste week van het spel (dus na webapp only tijd) waren prijzen ook wel echt goed. Benteke, Eriksen, Fellaini 15k ongeveer, een non rare als Kone 3.5k etc. Paar keer handig cheap inkopen en met normale prijzen je packs verkopen en dan gaat het best hard altijd.
Ik ga het zonder fifa points proberen, kijken hoe snel ik wat op kan bouwen
Elke dag![]()
Ja, er zijn ook zo weinig Nederlandse legends.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zag het. Beetje jammer. Zoals altijd staat de 'Nederland-ignoremodus' weer aan bij EA.
O wacht.![]()
11 Nederlanders in de basis bij PSV. Dat is dan wel weer leukDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iemand die niets meer met z'n coins doet op FIFA 14 (xbox) of ze eventueel wilt uitlenen?
Zou wel eens met een legend willen spelen maar heb uiteindelijk al m'n coins verspeeld aan slecht handelen![]()
![]()
Waar komt die haat op Arias van Cocu plots vandaan ?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
11 Nederlanders in de basis bij PSV. Dat is dan wel weer leuk
En zit de nieuwe Jovetic op de bank?![]()
Aan slecht handelen?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand die niets meer met z'n coins doet op FIFA 14 (xbox) of ze eventueel wilt uitlenen?
Zou wel eens met een legend willen spelen maar heb uiteindelijk al m'n coins verspeeld aan slecht handelen
Elke dag![]()
Rustig aan met Arias na zijn blessure lijkt me?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar komt die haat op Arias van Cocu plots vandaan ?
En zit de nieuwe Jovetic op de bank?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt omdat alle 'echte' legends niet willen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook zo weinig Nederlandse legends.
O wacht.
Arias heeft tot nu toe echt alleen nog maar verdedigend super zwak gespeeld. Begrijpelijk want Brenet maakt een minder slechte indrukquote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar komt die haat op Arias van Cocu plots vandaan ?
En zit de nieuwe Jovetic op de bank?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Reconstructie ploxquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lijkt me dat wanneer ze die zooi definitief online gooien ze dat wel in officieel bericht aankondigen, ruim van te voren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog 15 minuten en dan nog een dag of 5
Ik verwacht niks om 7 uur.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wilde destijds stoppen met FUT en probeerde nog wat coins binnen te harken door in één speler te handelen, pakte alleen niet helemaal goed uit.quote:![]()
jaquote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
heb je fifa 15 nodig om gebruik te kunnen maken van de webapp?![]()
Taiwo?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Wilde destijds stoppen met FUT en probeerde nog wat coins binnen te harken door in één speler te handelen, pakte alleen niet helemaal goed uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bird bird bird bird is da wordquote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Wilde destijds stoppen met FUT en probeerde nog wat coins binnen te harken door in één speler te handelen, pakte alleen niet helemaal goed uit.![]()
Dudeweiser heeft eerst dibsquote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef Jongentje. het volgende:
Zou wel eens met een legend willen spelen maar heb uiteindelijk al m'n coins verspeeld aan slecht handelen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
stel dan niet zulke domme vragenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan kan niemand dus zometeen de webapp gebruiken.![]()
je bent zelf domquote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
stel dan niet zulke domme vragen![]()
Zou wel chil zijn!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb niet veel bijzonders maar je mag het wel hebben van mij als je wil.![]()
Een post op het EA forum:
Lets be honest. The chances of the news at 6 being that we'll have the web app within the next 6 hours is about the same chances as opening your front door and finding a supermodel wearing a bikini made out of £50 notes and needing a place to stay and she'll do anything to let her stay at yours.![]()
![]()
Heb TIF Benzema, Neymar,SIF Rakitic en MOTM Navas.quote:
Stuur maar friendrequest naar StefAFCA dan doen we tradeoffer.![]()
Maar welk model dan? Kate Upton niet. Die hebben we allemaal al gezienquote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een post op het EA forum:
Lets be honest. The chances of the news at 6 being that we'll have the web app within the next 6 hours is about the same chances as opening your front door and finding a supermodel wearing a bikini made out of £50 notes and needing a place to stay and she'll do anything to let her stay at yours.![]()
STORIELAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar welk model dan? Kate Upton niet. Die hebben we allemaal al gezien![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 18:59:04Progress on the #FUT Web App is on track for a release this evening. We'll update you again at 8pm UK. #FIFA15 reageer retweet
Fikse update.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
WHAHAHAHAHHAHAA![]()
![]()
Elke dag![]()
Echt ongelooflijk ditDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Reemi het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 18:59:04Progress on the #FUT Web App is on track for a release this evening. We'll update you again at 8pm UK. #FIFA15 reageer retweet
Fikse update.
![]()
![]()
epic troll is epic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
"@EASPORTSFIFA: Progress on the #FUT Web App is on track for a release this evening. We'll update you again at 8pm UK. #FIFA15"![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Reemi het volgende:
Fikse update.
Bizar bedrijf.
![]()
Wat zeg jij nouquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Maver24 het volgende:
http://instagram.com/p/tGCNfNOVXi/
Legend Pack Kans![]()
![]()
![]()
Die zit bij iedere xbox fifa bundle johquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Maver24 het volgende:
http://instagram.com/p/tGCNfNOVXi/
Legend Pack Kans![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn geen 17500 man int stadion
Elke dag![]()
Inclusief spelers, staf, commentators en grassprietjes?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat zijn geen 17500 man int stadion
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dit is positiever dan ik had verwacht hoor... Ze hebben niks gesloopt en zijn nog op de 'goede' weg...![]()
Ja wan baasquote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Zagen jullie die trick van Jetro. bohDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jetro LB, Vandenborre RB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA · 9 min
@abdallah2129 We'll have an update out in the next dew minutes, stay tuned.
EA doin' the Dew![]()
![]()
Die zit sinds die tweet in een papieren zakje adem te halen jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV wat je met me doet, trots ben ik in voor en tegenstpoed ohoho
Geen engelen en geen hand in hand, eindhoven de gekste vant land![]()
![]()
Elke dag![]()
Toch nog even Ajax en Feyenoord in een liedje betrekken ik vind het schitterendquote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV wat je met me doet, trots ben ik in voor en tegenstpoed ohoho
Geen engelen en geen hand in hand, eindhoven de gekste vant land![]()
![]()
![]()
ja ach doen we allemaal toch in amsterdam hoor ik altijd alle boeren zijn homo is ook schitterend hihahoxdquote:Op donderdag 18 september 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch nog even Ajax en Feyenoord in een liedje betrekken ik vind het schitterendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien tijdens Ajax- PSV maar niet tijdens een random wedstrijdquote:Op donderdag 18 september 2014 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ja ach doen we allemaal toch in amsterdam hoor ik altijd alle boeren zijn homo is ook schitterend hihahoxd![]()
![]()
yestwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 19:04:24EA Access Trial on Xbox One is now available reageer retweet
![]()
Dat vind ik echt apartquote:Op donderdag 18 september 2014 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
yestwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 19:04:24EA Access Trial on Xbox One is now available reageer retweet
Elke dag![]()
YES 6 uur spelen tijdens Feyenoordquote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef Maver24 het volgende:
Yes Early access is uitGelijk de download aangezet
Elke dag![]()
Die van Sssstrooril gooien elke keer verkeerd in
Elke dag![]()
Aan de ene kant is het ook wel sneu dat ze geen werkend product af kunnen geven en nu al die prutsers gaan spelen op hun gekochte EA Access![]()
![]()
Zouden er mensen zijn die hun 6 uur gaan gebruiken om carriere te spelen?
Elke dag![]()
PSV speelt vooralsnog best prima
Elke dag![]()
Vind het wel leuk dat die early bs uit is. Beetje streams kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maver gooi de stream aan zoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maver laat je tieten zienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt warmlopen doen ze daar in Eindhoven niet voor de Europa League, kaartjes waren toch behoorlijk goedkoop.![]()
Om 19.00 zit iedereen hier nog aan tafel vandaarquote:Op donderdag 18 september 2014 19:10 schreef Matedeor het volgende:
Echt warmlopen doen ze daar in Eindhoven niet voor de Europa League, kaartjes waren toch behoorlijk goedkoop.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hoe kom je daaraan dan? en wat kun je ermeequote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef Maver24 het volgende:
Yes Early access is uitGelijk de download aangezet
![]()
6 uur fifa spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan dan? en wat kun je ermeeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Magath ontslagen
Elke dag![]()
Als je daarvoor een Europese wedstrijd moet missenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om 19.00 zit iedereen hier nog aan tafel vandaarBeter geven ze die tickets aan clubs die wel willen...
![]()
www.zetjetvoprtl7.nlquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja al die clubs vliegen er al in de voorronde uit. Zit je dan met je volle stadionquote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je daarvoor een Europese wedstrijd moet missenBeter geven ze die tickets aan clubs die wel willen...
Elke dag![]()
Breneteketet
Elke dag![]()
Heul niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja al die clubs vliegen er al in de voorronde uit. Zit je dan met je volle stadion![]()
Ik wist helemaal niet dat Wakaso nu bij Celtic zat johAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen gaan instant zoveel packs openenDenk echt dat het gros van de spelers weer fucking snel cheap is
![]()
![]()
Wan idioot? Wat is dat 800 euro?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.twitch.tv/gulwell86
Die heeft aardig wat pointsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Holy fuck watquote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.twitch.tv/gulwell86
Die heeft aardig wat points![]()
Op die EA Access zooi welquote:Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Je kunt toch nog geen points kopen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Je kunt toch nog geen points kopen?![]()
![]()
Geen rare consumables they said
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: