Natuurlijk. De keys komen uit (oude) bundles van Groupees.com en Bundlestars.com. Meestal koop ik een bundel voor één game of een muziekalbum en het is zonde om de andere keys niet te gebruiken.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:41 schreef henkkeumus het volgende:
Spy Chameleon - RGB Agent is aan het installeren, mag ik vragen hoe je aan al deze keys komt?
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:49 schreef Syntos het volgende:
Eschalon: Book III zou gaaf zijn.
En bedankt.![]()
Alstu!quote:
En verstuurd.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kill Fun Yeah?Sure voor de naam alleen al
Mooi zo!quote:
Je hebt een DM.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:44 schreef Junglebeast het volgende:
FATE: Undiscovered Realms alstublieft
Top! Als Fok! een punten systeem zou hebben kreeg je direct een 10quote:
Dat kan ik in mijn zak steken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:16 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Top! Als Fok! een punten systeem zou hebben kreeg je direct een 10
Ik zie dat Dawn of Fantasy een vreemd geval is. Het schijnt dat de game in september (vandaag of morgen dus?) F2P gaat en ik heb een key voor deze perks:quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
Toffe actie, mag ik Dawn of Fantasy: Kingdom Wars?
Ik schat dat je deze key in-game moet verzilveren (nadat het F2P is geworden) in plaats van via Steam. Nog altijd interesse of liever een andere game?quote:Start as elite in the new F2P game world and carry over all town progress.
Unlock micro-transaction content worth over $20.
A premium account, so that you can earn crowns from combat and quests twice as fast.
Key is verstuurd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:41 schreef nilssanders het volgende:
CastleMiner Z zou Ik graag willen hebben.![]()
Als je die nog hebt houd ik mij wel aanbevolen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hallo!
Ik heb weer een paar games. First-come, first-served, maar graag eerste de mensen die nog geen game hebben ontvangen.![]()
Steam:
Solar Flux
Je hebt DM.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als je die nog hebt houd ik mij wel aanbevolen.
Alstu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Third Eye Crime ziet er echt gaaf uit, heb je die key nog? Zou zeer gewaardeerd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |