Die ja!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:46 schreef Klaploper het volgende:
Die flesjes die altijd door dronken gasten meegenomen worden naar de wc en dan volgekwakt worden?
ik snap wel dat ts die lekker vindquote:Op donderdag 18 september 2014 13:46 schreef Klaploper het volgende:
Die flesjes die altijd door dronken gasten meegenomen worden naar de wc en dan volgekwakt worden?
Ik ken het ja, maar is niet exact hetzelfde toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:39 schreef robber57 het volgende:
Yildriz (schrijf je dat zo?) is zo'n merkje dat je tegenwoordig in de super vind, die heeft doner-knoflook en sambal saus in diverse formaten
Ik vind die van Yildriz nergens naar smaken.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik ken het ja, maar is niet exact hetzelfde toch?
Bedoelde de sambal, niet de knoflook. Maar alsnog dank voor je reactiequote:Op donderdag 18 september 2014 14:43 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ik vind die van Yildriz nergens naar smaken.
Bij ons maken ze het zelf..
Mayonaise, dan 3 knoflookjes pellen, in een bakje met zonnebloem olie. Dat mixen tot het 1 drap word. Vervolgens mikken we 't in een emmer, dan gaat het sap van één of anderhalf citroen in met wat specerijen. Soms wat room of melk er doorheen en blijven mixen tot het een fijn geheel word.
Haha overheen gelezen, dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Bedoelde de sambal, niet de knoflook. Maar alsnog dank voor je reactie
Heb ik ook vaak in huis! Geweldige saus, maar niet hetzelfdequote:Op donderdag 18 september 2014 14:49 schreef JackHerrer het volgende:
Sriracha lijkt er op.
[ afbeelding ]
Klopt, maar over het algemeen is het vaak wel hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:51 schreef robber57 het volgende:
Ik vind dat heel erg aardig er op lijken, bovendien; jouw doner boer is een andere als de mijne dus de saus scheelt ook van de een of de ander, er bestaat niet zoiets als "het recept", er zijn vele recepten.
Weet je wel zeker dat het mayonaise is en geen frietsaus of garneer saus?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:43 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ik vind die van Yildriz nergens naar smaken.
Bij ons maken ze het zelf..
5 bakken mayonaise (wij gebruiken calvé), dan 3 knoflookjes pellen, in een bakje met zonnebloem olie. Dat mixen tot het 1 drap word. Vervolgens mikken we 't in een emmer, dan gaat het sap van één of anderhalf citroen in met wat specerijen. Soms wat room of melk er doorheen en blijven mixen tot het een fijn geheel word.
Zeker wetenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:54 schreef robber57 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het mayonaise is en geen frietsaus of garneer saus?
Mayo is duur, erg vet,niet zoet maa eerder zout en veel mensen waarderen het niet omdat we hollandse zoetekauwen zijn, 9/10 nederlanders houden van frietsaus.
Ok, opmerkelijk, zeker als je weet dat in 99% van de snackbars GEEN mayonaise is te vinden, is allemaal frietsaus.quote:
Geen snackbar, pizza expressquote:Op donderdag 18 september 2014 14:58 schreef robber57 het volgende:
[..]
Ok, opmerkelijk, zeker als je weet dat in 99% van de snackbars GEEN mayonaise is te vinden, is allemaal frietsaus.
kudos daarvoor want frietsaus is vies
What?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:54 schreef robber57 het volgende:
[..]
net zoals de knoflooksaus bij de turk, die is zoet, de mijne gooit gewoon 3 flesjes AA drink op 1 emmer frietsaus, zo word ie dunner (gietbaar uit een spuitflesje) en zoet.
Had je het minder raar gevonden als ie een scheutje citroen extract met wat water en suiker erdoor had geroerd?quote:
Ja. Inderdaad. Precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:07 schreef robber57 het volgende:
[..]
Had je het minder raar gevonden als ie een scheutje citroen extract met wat water en suiker erdoor had geroerd?
Het spul moet dunner (water) zoeter(suiker) en frisser( citrus)
water+suiker+citrus= AA drank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |