abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 1 november 2014 @ 19:44:17 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_146193383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Niet als hij zou invallen. Zou best lang een gelijke stand kunnen blijven waarmee die iets wil forceren. Manu is meer van de actie, niet het scoren. Het proberen waard.
Volgens mij moet een speler in de basis beginnen hoor. Weet het niet zeker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 1 november 2014 @ 19:52:23 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_146193640
Manu op de tribune. Beetje research kan geen kwaad :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_146195189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Niet als hij zou invallen. Zou best lang een gelijke stand kunnen blijven waarmee die iets wil forceren. Manu is meer van de actie, niet het scoren. Het proberen waard.
Bij welke bookmaker?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146208087
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:42 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Vind je dat echt hoog? Verliezen uit van West Ham, met een redelijk team 0-2 van Newcastle en ook behoorlijk kansloos nog.
Ik vond het geen redelijk team tegen Newcastle. Bovendien is dat een ploeg die in topvorm is en er meer uithaalt dan er in leek te zitten.
Vooraf had ik bedacht welke odd City zou kunnen krijgen en bij meer dan 0.2 verschil zet ik er dan op in. Ik gokte op 1.7, maar het was 1.98. Vandaar mijn bet.
Ik speel hem 5/10.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_146340972
Ik speel vanavond Porto @2.74

Altetic Bilbao heeft nog geen wedstrijd gewonnen in de CL, zijn wel sterk bezig afgelopen weken in de competitie. Ik heb het idee dat ze die hogere prioriteit geven dan de CL en een derde plek ook niet zo ambiėren, indien wel dan zouden ze het onderonsje met Bate Borisov wel kunnen winnen. Porto is daarnaast sterk bezig in de CL, verder vind ik het een leuke ploeg om naar te kijken en speel ik deze bet ook een beetje omdat ik supporter ben.

5/10.
pi_146341482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:15 schreef HulkHeld het volgende:
Ik speel vanavond Porto @2.74

Altetic Bilbao heeft nog geen wedstrijd gewonnen in de CL, zijn wel sterk bezig afgelopen weken in de competitie. Ik heb het idee dat ze die hogere prioriteit geven dan de CL en een derde plek ook niet zo ambiėren, indien wel dan zouden ze het onderonsje met Bate Borisov wel kunnen winnen. Porto is daarnaast sterk bezig in de CL, verder vind ik het een leuke ploeg om naar te kijken en speel ik deze bet ook een beetje omdat ik supporter ben.

5/10.
_O_
pi_146341602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:27 schreef Mercurial het volgende:

[..]

_O_
Gemeend of sarcastisch?
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 19:59:43 #83
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_146343086
Mijn bet voor vanavond :
  donderdag 6 november 2014 @ 21:55:08 #84
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146384118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:59 schreef Momo... het volgende:
Mijn bet voor vanavond :
[ afbeelding ]
En?
pi_146392774
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]

En?
Allemaal gefaald :P
pi_146418989
APK <3.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:12:56 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_146420643
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef De_kromme het volgende:

APK <3.
Hey Krommert ^O^

Hier mot je zijn: UVT / Wedclub #582: Ik ben hooggeleid G
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_146656303
Hoi

Ik kreeg bij betsson de mogelijkheid om als bestaande klant voor 20 euro risicoloos te wedden, echter vind ik geen bericht of aankondiging hiervan of enige uitleg.

Weet iemand hoe dat zit?
pi_146656346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:16 schreef y8987 het volgende:
Hoi

Ik kreeg bij betsson de mogelijkheid om als bestaande klant voor 20 euro risicoloos te wedden, echter vind ik geen bericht of aankondiging hiervan of enige uitleg.

Weet iemand hoe dat zit?
Waarschijnlijk even naar het kopje 'Bonus' gaan, daar zal je hem kunnen activeren.
pi_146656480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarschijnlijk even naar het kopje 'Bonus' gaan, daar zal je hem kunnen activeren.
Nee bij bonus staat niks, daar kan ik alleen een code invullen.

Nee onder de weddeschap kwam een blauwe balk met erop risicoloos wedden voor 20 euro, die heb ik aangeklikt en vervolgens veranderde het bedrag in 20 euro en dat heb ik betaald.

echter vind ik niks terug over deze actie.
pi_146656517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:20 schreef y8987 het volgende:

[..]

Nee bij bonus staat niks, daar kan ik alleen een code invullen.

Nee onder de weddeschap kwam een blauwe balk met erop risicoloos wedden voor 20 euro, die heb ik aangeklikt en vervolgens veranderde het bedrag in 20 euro en dat heb ik betaald.

echter vind ik niks terug over deze actie.
Dan neem ik aan, dat als je verliest, je geld gewoon weer terugkrijgt als saldo.
pi_146656571
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dan neem ik aan, dat als je verliest, je geld gewoon weer terugkrijgt als saldo.
Ja dat denk ik ook maar blijft het vreemd vinden dat er voor de rest niks over te vinden is.
pi_146705467
In het kader van akkefietjes met bookies.. gisteren weer eens een klein (live)betje geplaatst bij Unibet op 3 kwalificatiewedstrijden.. stake 5 euro, return iets van 43.. denk je na afloop te hebben gewonnen, staat die 5 euro gewoon weer op mijn acount.. 'bet rejected'
Navraag gedaan bij klantenservice en ik had het vinkje 'accepteer odds changes' moeten aanvinken kennelijk.. Dat doe ik anders nooit en heb ook niet eerder dit gezeur gehad.
Ze weigeren uit te betalen. Het gaat me niet echt om die 43 euro want die ben je toch zo weer kwijt, maar voel me genaaid. Vroeg me af of anderen zoiets wel eens hebben gehad. Ik zei tegen die medewerker dat het voor Unibet voordeliger was geweest om die bet gewoon uit te betalen, omdat ik hen als klant meer oplever dan die 43 euro. Nu speel ik er niet meer. Rare houding van die lui..
  zondag 16 november 2014 @ 11:35:49 #94
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_146705997
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
In het kader van akkefietjes met bookies.. gisteren weer eens een klein (live)betje geplaatst bij Unibet op 3 kwalificatiewedstrijden.. stake 5 euro, return iets van 43.. denk je na afloop te hebben gewonnen, staat die 5 euro gewoon weer op mijn acount.. 'bet rejected'
Navraag gedaan bij klantenservice en ik had het vinkje 'accepteer odds changes' moeten aanvinken kennelijk.. Dat doe ik anders nooit en heb ook niet eerder dit gezeur gehad.
Ze weigeren uit te betalen. Het gaat me niet echt om die 43 euro want die ben je toch zo weer kwijt, maar voel me genaaid. Vroeg me af of anderen zoiets wel eens hebben gehad. Ik zei tegen die medewerker dat het voor Unibet voordeliger was geweest om die bet gewoon uit te betalen, omdat ik hen als klant meer oplever dan die 43 euro. Nu speel ik er niet meer. Rare houding van die lui..
Ik neem aan dat je controleert of je bet geaccepteerd is... :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_146706331
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je controleert of je bet geaccepteerd is... :')
Ik ga niet iedere keer mijn account doorspitten om dat te controleren nee, dat heb ik in 3 jaar nooit gedaan en heb dit ook niet eerder gehad. Je hoort toch altijd meteen te zien of een bet is geaccepteerd?
  zondag 16 november 2014 @ 11:57:33 #96
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_146706378
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ga niet iedere keer mijn account doorspitten om dat te controleren nee, dat heb ik in 3 jaar nooit gedaan en heb dit ook niet eerder gehad. Je hoort toch altijd meteen te zien of een bet is geaccepteerd?
Je spreekt je zelf een beetje tegen.

Je hoort inderdaad meteen te zien of een bet geaccepteerd is ja of nee.. Als je inzet invult en klikt op bet plaatsten, dan staat er binnen een paar seconden of hij geaccepteerd is of niet... Maar daar wacht jij dus niet op?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_146706393
quote:
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.

Ik wil ten eerste aangeven dat ik begrip heb voor uw standpunt. Het is natuurlijk erg vervelend als een weddenschap niet geplaatst wordt die u mogelijk zou hebben gewonnen.

Echter zoals aangegeven in eerder contact met onze klantenservice werd uw weddenschap geweigerd wegens een verandering in de noteringen in uw weddenschap, als u niet aanvinkt dat een weddenschap geplaatst mag worden door u ongeacht enige verandering in notering zal uw weddenschap ook niet worden geplaatst.

We hebben hierover contact opgenomen met de betreffende afdeling en wij hebben doorgekregen dat wij u op dit punt geen compensatie hiervoor kunnen aanbiedden. Deze optie valt onder uw verantwoordelijkheid om aan te vinken of niet en het standpunt van de betreffende afdeling is dat een compensatie in hun ogen een onterechte handeling is.

Ik kan goed begrijpen dat u dit anders ziet, iedereen maakt fouten natuurlijk. Dit wordt gepoogd te voorkomen met de waarschuwing die u krijgt op het moment dat u de weddenschap plaatst om uw betting history na te kijken. Hierin geloven wij niet dat wij tekort zijn geschoten De boodschap is zeer uitgebreid en informatief.

Ik wil u vriendelijk adviseren om in het vervolg de boodschappen op de website goed na te lezen. Wij communiceren in het mom van efficientie en gebruiksvriendelijkheid de hoog nodige boodschappen naar u toe en de informatie is zeker het lezen waard.

Ik wil u ondanks de vervelende boodschap nog een fijn weekend verderwensen.
Pleurislijers met hun vinkje.. ik vink nooit iets aan bij Unibet. Formeel gezien zullen ze wel gelijk hebben.. enige waar ik blij om ben is dat het om een klein bedrag gaat
pi_146706416
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Je spreekt je zelf een beetje tegen.

Je hoort inderdaad meteen te zien of een bet geaccepteerd is ja of nee.. Als je inzet invult en klikt op bet plaatsten, dan staat er binnen een paar seconden of hij geaccepteerd is of niet... Maar daar wacht jij dus niet op?
Jawel hoor.. alleen krijg je tegenwoordig standaard een tekst te zien dat door een technische fout de bet mogelijk niet is geplaatst en dat je het moet controleren. Dat deed ik een paar keer maar het ging altijd goed dus heb het verder maar zo gelaten. Heb niet eerder een rejected bet gehad
pi_146706424
Unibet :')
  zondag 16 november 2014 @ 12:02:23 #100
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_146706443
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jawel hoor.. alleen krijg je tegenwoordig standaard een tekst te zien dat door een technische fout de bet mogelijk niet is geplaatst en dat je het moet controleren. Dat deed ik een paar keer maar het ging altijd goed dus heb het verder maar zo gelaten. Heb niet eerder een rejected bet gehad
Ah op die manier. Ja het is balen natuurlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_146706663
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:02 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ah op die manier. Ja het is balen natuurlijk.
Ach het ging om 43 euro en die ben je zo weer kwijt. Ik speel soms bij Unibet voor de lol met 5 euro, bij anderen moet je altijd minimaal 10 storten. Wilde eerlijk gezegd eerst bij een andere bookie 100 inzetten op die bet omdat ik er wel vertrouwen in had. Was van gedachten veranderd en maakte er toch maar een klein betje van bij Unibet. Ik was dus al niet echt blij en toen ik zag dat die bet was afgewezen had ik helemaal de pest in. Ach ja, hoort er allemaal bij.. soms heb je geluk, soms heb je pech
  zondag 16 november 2014 @ 12:30:05 #102
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146706880
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:00 schreef Weissman het volgende:
Unibet :')
Waarom?
pi_146720895
Taylor is in topvorm, 16-3 en 16-9 laatste 2 wedstrijden tegen Smith en King.
King schat ik hoger in dan Chisnall die veel dubbels miste in de QF en SF.

Daarom bet ik Taylor -5.5 tegen Chisnall nu :) Quote 1.74

[ Bericht 1% gewijzigd door FortunaHome op 16-11-2014 20:17:30 ]
pi_146723972
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef FortunaHome het volgende:
Taylor is in topvorm, 16-3 en 16-9 laatste 2 wedstrijden tegen Smith en King.
King schat ik hoger in dan Chisnall die veel dubbels miste in de QF en SF.

Daarom bet ik Taylor -5.5 tegen Chisnall nu :) Quote 1.74
5-0 voorsprong weggegeven door Taylor, weg bet :)
pi_146750730
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
In het kader van akkefietjes met bookies.. gisteren weer eens een klein (live)betje geplaatst bij Unibet op 3 kwalificatiewedstrijden.. stake 5 euro, return iets van 43.. denk je na afloop te hebben gewonnen, staat die 5 euro gewoon weer op mijn acount.. 'bet rejected'
Navraag gedaan bij klantenservice en ik had het vinkje 'accepteer odds changes' moeten aanvinken kennelijk.. Dat doe ik anders nooit en heb ook niet eerder dit gezeur gehad.
Ze weigeren uit te betalen. Het gaat me niet echt om die 43 euro want die ben je toch zo weer kwijt, maar voel me genaaid. Vroeg me af of anderen zoiets wel eens hebben gehad. Ik zei tegen die medewerker dat het voor Unibet voordeliger was geweest om die bet gewoon uit te betalen, omdat ik hen als klant meer oplever dan die 43 euro. Nu speel ik er niet meer. Rare houding van die lui..
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je controleert of je bet geaccepteerd is... :')
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ga niet iedere keer mijn account doorspitten om dat te controleren nee, dat heb ik in 3 jaar nooit gedaan en heb dit ook niet eerder gehad. Je hoort toch altijd meteen te zien of een bet is geaccepteerd?
Je hoeft echt alleen 'Betting History' aan te klikken of hij hem geaccepteerd heeft, verder staat hij dan gewoon rechts aangegeven in je scherm. Naief gedacht dus.
pi_146750773
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Pleurislijers met hun vinkje.. ik vink nooit iets aan bij Unibet. Formeel gezien zullen ze wel gelijk hebben.. enige waar ik blij om ben is dat het om een klein bedrag gaat
Je bent het geld niet eens kwijt, dus wat zit je nou te moeilijk te doen? :')
pi_146750843
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jawel hoor.. alleen krijg je tegenwoordig standaard een tekst te zien dat door een technische fout de bet mogelijk niet is geplaatst en dat je het moet controleren. Dat deed ik een paar keer maar het ging altijd goed dus heb het verder maar zo gelaten. Heb niet eerder een rejected bet gehad
Dit is alleen het geval als je ( bijv. door veel switchen van tabbladen) te ver met het beeld achter komt te lopen dan met de live beelden en standen ).
pi_146752769
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je bent het geld niet eens kwijt, dus wat zit je nou te moeilijk te doen? :')
Als je denkt iets te hebben gewonnen ben je het voor je gevoel kwijt ja. Heb het 1x eerder gehad dat ik dacht een bet te hebben gewonnen maar dat er iets verkeerd was gegaan. Toen bleek het wel duidelijk mijn eigen fout, had per ongeluk iets anders aangeklikt dan waar ik op wilde inzetten

[ Bericht 13% gewijzigd door Pleun2011 op 17-11-2014 20:04:41 ]
pi_146752844
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:10 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je hoeft echt alleen 'Betting History' aan te klikken of hij hem geaccepteerd heeft, verder staat hij dan gewoon rechts aangegeven in je scherm. Naief gedacht dus.
Niet naļef gedacht omdat ik tegenwoordig juist steeds de tekst in beeld krijg dat ik mijn betting history moet controleren om te zien of de bet is geplaatst. Dat was vroeger niet.. Heeft kennelijk te maken met hokje dat je moet aanvinken dat je odds changes accepteert. Vroeger was het inderdaad altijd zo dat het meteen aangegeven stond in je scherm
  maandag 17 november 2014 @ 20:46:27 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_146754593
Waarom zou je anyway blind een andere -meestal lagere?- odd accepteren door iets aan te vinken?
Het lijkt mij dat ze dat duidelijk aan moeten geven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_146761247
Van APK mag ik geen TVP plaatsen, dus dan maar eentje voor achter het karretje vanavond:

Rockets @ Grizzlies: Under 188.5 @1.87 5/10
Zowel Houston als Memphis allebei sterk begonnen dit seizoen. Houston (88) en Grizzlies (91) vooral defensief sterk. Under voor mij, medium stakes.
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_146777055
quote:
16s.gif Op maandag 17 november 2014 23:19 schreef Guus_Geluk het volgende:
Van APK mag ik geen TVP plaatsen, dus dan maar eentje voor achter het karretje vanavond:

Rockets @ Grizzlies: Under 188.5 @1.87 5/10
Zowel Houston als Memphis allebei sterk begonnen dit seizoen. Houston (88) en Grizzlies (91) vooral defensief sterk. Under voor mij, medium stakes.
Misschien een hele domme vraag, maar TVP? Waar staat die afkorting voor?
pi_146840625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Misschien een hele domme vraag, maar TVP? Waar staat die afkorting voor?
Klik: http://wiki.fok.nl/index.php/Tvp
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_147675913
En heren? Nog tips?
Ik neig naar AZ... mooie odd!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_147678308
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef -J-D- het volgende:
En heren? Nog tips?
Ik neig naar AZ... mooie odd!
Feyenoord Clean Sheet: No @1.15

Steady kleine winstjes pakken.
Rossoneri siamo noi.
pi_147678407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Feyenoord Clean Sheet: No @1.15

Steady kleine winstjes pakken.
Groningen - Volendam

Groningen door naar de volgende ronde @1.2
Rossoneri siamo noi.
pi_147703568
Laat ik hier ook maar eens starten met wat tips te posten, lekker rustig subforum :D

Begin vanavond met pre-match bets op Betfair:
Cagliari - Juventus: Awaywin @ 1.40 + u3.5 goals @ 1.47.
Cagliari heeft al minimaal vier competitieronden op rij niet weten te winnen en komt moeilijk tot scoren toe. Juventus is niet in vorm, maar is wel al vijf wedstrijden op rij ongeslagen, met vijf wedstrijden achtereen u3.5 total goals. Daarnaast kan Juventus (koploper Serie A) met deze overwinning tegen de nummer 18 van de ranglijst de titel van winterkampioen in Italiė vaststellen.

Ajax - Vitesse: Homewin @ 1.40 + btts @ 1.57.
Ajax verkeert in goede vorm en is met name thuis een sterke ploeg. Vitesse daarentegen is zwaar uit vorm en zal opzoek gaan naar haar eerste zege sinds lange tijd. Echter, Ajax in de Arena is haast onverslaanbaar en daarom denk ik dat Ajax vanavond het bekerduel gaat winnen. Wel hebben beide teams een sterke aanval en zwakke verdediging en weten beide teams makkelijk te scoren, vandaar de btts.

Ik speel zelf beide bets als een gemixte combi, dus Juventus awaywin met Ajax btts en Ajax homewin met Juve u3.5 total goals.
derpaderpt
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 23:36:53 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_148030910
Hoi.

Ik ben nieuw hier. Dus brandt me vooral af als ik iets niet goed doe.

Mijn tips voor morgen zijn :

Tottenham - Manchester Utd mét handicap
Unibet geeft hier bij een 1-0 een odd van 4. Tottenham bakt er momenteel niet zoveel van. Tegen Leicester (de nummer laatst) op boxingday ging het maar nét goed. Ze wonnen met veel mazzel. Leicester had 12 schoten op doel vs maar 4 van Tottenham. Ik verwacht dat de mannen van Louis het goed af gaan sluiten. Zeker nu Falcao ook weer terug is.

Southampton - Chelsea met handicap

In combinatie met de wedstrijd hierboven en een handicap van 2-0, kan je hier een mooie odd scoren. Namelijk 6.40. Southampton is de verrassing van dit seizoen. Onder Koeman doen ze het goed. Maar alle topwedstrijden gingen verloren. Chelsea daarentegen, koploper en in het bezit van de dodelijkste spits van de Premier League, Diego Costa. Ik verwacht zomaar een 0-4 of 0-5 morgen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_148031088
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.

Ik ben nieuw hier. Dus brandt me vooral af als ik iets niet goed doe.

Mijn tips voor morgen zijn :

Tottenham - Manchester Utd mét handicap
Unibet geeft hier bij een 1-0 een odd van 4. Tottenham bakt er momenteel niet zoveel van. Tegen Leicester (de nummer laatst) op boxingday ging het maar nét goed. Ze wonnen met veel mazzel. Leicester had 12 schoten op doel vs maar 4 van Tottenham. Ik verwacht dat de mannen van Louis het goed af gaan sluiten. Zeker nu Falcao ook weer terug is.

Southampton - Chelsea met handicap

In combinatie met de wedstrijd hierboven en een handicap van 2-0, kan je hier een mooie odd scoren. Namelijk 6.40. Southampton is de verrassing van dit seizoen. Onder Koeman doen ze het goed. Maar alle topwedstrijden gingen verloren. Chelsea daarentegen, koploper en in het bezit van de dodelijkste spits van de Premier League, Diego Costa. Ik verwacht zomaar een 0-4 of 0-5 morgen.
Ik pak deze wss. In combo maar dan zonder hcp. Dat levert ook nog een aardige odd op. Het zijn wel 2 uitwedstrijden.
  zondag 28 december 2014 @ 00:59:24 #120
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_148034573
Ik heb 'm ook in combo.. :)
  donderdag 1 januari 2015 @ 23:44:46 #121
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_148232697
Iemand op de Premier League ingezet vandaag?

Man man :D

Gelukkig speel ik met kleine stakes..
pi_148464517
Iemand ervaring met Australian wallet (betfair)...Ik zie dat ze wat extra gegevens/documenten willen om optimaal gebruik te kunnen maken van die wallet...ervaringen en heeft iemand het idee voordat alles verwerkt is?

Alvast bedankt!
pi_148464768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef Pulu het volgende:
Iemand ervaring met Australian wallet (betfair)...Ik zie dat ze wat extra gegevens/documenten willen om optimaal gebruik te kunnen maken van die wallet...ervaringen en heeft iemand het idee voordat alles verwerkt is?

Alvast bedankt!
Je moet een handtekening hebben van iemand uit ' the community'. Dus al is het de buschauffeur, gewoon opsturen.
U MAD?
pi_148464948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je moet een handtekening hebben van iemand uit ' the community'. Dus al is het de buschauffeur, gewoon opsturen.
Heb jij er ervaring mee of ken je iemand die het heeft gedaan? Ik vind het maar een vage vereiste...pietje of jantje die mijn identiteit 'bevestigd'?

Bedankt voor je snelle reactie...
pi_148465042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Pulu het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee of ken je iemand die het heeft gedaan? Ik vind het maar een vage vereiste...pietje of jantje die mijn identiteit 'bevestigd'?

Bedankt voor je snelle reactie...
Ik heb het 10 jaar geleden eens moeten doen ja.
Volgens mij had ik toen de schoolmeester ofzoiets, maar durf het je niet meer exact te zeggen hoe het werkt. Wellicht dat APK je kan helpen?
U MAD?
pi_148465181
Nogmaals bedankt voor je reactie...
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:38:12 #127
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_148467678
Bij Betfair bijv moet je je id/paspoort uploaden om gewonnen geld terug te storten
pi_148478265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Pulu het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee of ken je iemand die het heeft gedaan? Ik vind het maar een vage vereiste...pietje of jantje die mijn identiteit 'bevestigd'?

Bedankt voor je snelle reactie...
Ja, ik ken heel veel mensen die dit gedaan hebben. De regelgeving kennen we niet helemaal en waarom het precies moet. Maar ik gebruik die Wallet al 10 jaar en het werkt gewoon goed. Snel te regelen door een handtekening te faken van een burgemeester of zo. Ze kijken nergens naar en controleren dat ook niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_148484530
Bedankt voor jullie reacties!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:49:10 #130
6941 APK
Factual, I think.
pi_148491421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef Pulu het volgende:

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb het ooit laten tekenen door de eigenaar van een gebouw waar ik een ruimte huurde.
Geen idee meer waarom, belangrijk voor de community oid...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_148622144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb het ooit laten tekenen door de eigenaar van een gebouw waar ik een ruimte huurde.
Geen idee meer waarom, belangrijk voor de community oid...
Eigenlijk is het een schijnvertoning, maar ik zal morgen mijn documenten laten "ondertekenen" door mijn "dokter".

Kan iemand nog herinneren hoe snel ze deze "ondertekende" documenten verwerken? M.a.w. als ik het morgenochtend naar ze opstuur hoe snel kan ik volledig gebruik maken van mijn Australian wallet?

Thnx voor je reactie APK!
  maandag 12 januari 2015 @ 22:11:25 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_148623429
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef Pulu het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een schijnvertoning, maar ik zal morgen mijn documenten laten "ondertekenen" door mijn "dokter".

Kan iemand nog herinneren hoe snel ze deze "ondertekende" documenten verwerken? M.a.w. als ik het morgenochtend naar ze opstuur hoe snel kan ik volledig gebruik maken van mijn Australian wallet?

Thnx voor je reactie APK!
Was volgens mij destijds binnen een dag geregeld.
Heb je grote plannen voor de A.O.? :9
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_148626503
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef APK het volgende:

[..]

Was volgens mij destijds binnen een dag geregeld.
Heb je grote plannen voor de A.O.? :9
:) Mwoah grote plannen...Asian Cup ziet er aantrekkelijk uit en daarnaast kan ik zolang Japan en Zuid-Korea nog niet aan de competitie begonnen zijn ook eens een keertje die Aussies meepakken..
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 januari 2015 @ 23:23:31 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_148626791
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ja, ik ken heel veel mensen die dit gedaan hebben. De regelgeving kennen we niet helemaal en waarom het precies moet. Maar ik gebruik die Wallet al 10 jaar en het werkt gewoon goed. Snel te regelen door een handtekening te faken van een burgemeester of zo. Ze kijken nergens naar en controleren dat ook niet.
Ik ben ervoor naar de plaatselijke notaris gegaan _O- :'(

Gelukkig wel gratis _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 januari 2015 @ 23:24:33 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_148626846
Overigens is het sowieso altijd handig om die wallet gewoon vrij te hebben en er wat geld op te houden voor als er eens iets in Australiė is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_148626872
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het sowieso altijd handig om die wallet gewoon vrij te hebben en er wat geld op te houden voor als er eens iets in Australiė is.
Waarom is er eigenlijk een Australische wallet? Zag het voorbij komen op betfair maar leek me nou niet echt boeiend.
Rossoneri siamo noi.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 januari 2015 @ 23:36:20 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_148627434
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Waarom is er eigenlijk een Australische wallet? Zag het voorbij komen op betfair maar leek me nou niet echt boeiend.
Heeft met de Australische regelgeving te maken. Je kunt op Betfair alleen inzetten met geld uit je wallet op elk evenement wat in Australiė plaatsvindt (A-League, Australian Open, Asia Cup nu etc)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_148627774
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Heeft met de Australische regelgeving te maken. Je kunt op Betfair alleen inzetten met geld uit je wallet op elk evenement wat in Australiė plaatsvindt (A-League, Australian Open, Asia Cup nu etc)
Lelijk.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:14:06 #139
438861 XylotoNL
Scuderia Ferrari
pi_148636711
Jammer dat ik dit topic nu pas zie.
Vorige week

Barcelona - Elche ¤ 1,10
Barēa lijkt achteraf weer in vorm te zijn maar bij de wedstrijd tegen Elche was Barēa nog niet zo super in vorm maar goed Elche staat laatste dit kon Barēa echt niet gaan verliezen.

Granada - Sevilla ¤ 1,90
Sevilla is de laatste tijd lekker bezig stond 5e dacht ik, ondanks het vertrek van Rakitic doen ze toch lekker mee in de competitie en Granada won wellisvaar de laatste wedstrijd overtuigend maar staat 19e en het is gewoon geen goede hechte ploeg daarom leek mij dit ook wel een zekerheidje!


meer mensen die deze hebben gedaan?
Leken mij wel 2 zekerheidjes had er ¤ 150 opgegooit en gewonnen.
Meer mensen gedaan?
Bon Dia.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:16:12 #140
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_148636794
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef XylotoNL het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas zie.
Vorige week

Barcelona - Elche ¤ 1,10
Barēa lijkt achteraf weer in vorm te zijn maar bij de wedstrijd tegen Elche was Barēa nog niet zo super in vorm maar goed Elche staat laatste dit kon Barēa echt niet gaan verliezen.

Granada - Sevilla ¤ 1,90
Sevilla is de laatste tijd lekker bezig stond 5e dacht ik, ondanks het vertrek van Rakitic doen ze toch lekker mee in de competitie en Granada won wellisvaar de laatste wedstrijd overtuigend maar staat 19e en het is gewoon geen goede hechte ploeg daarom leek mij dit ook wel een zekerheidje!


meer mensen die deze hebben gedaan?
Leken mij wel 2 zekerheidjes had er ¤ 150 opgegooit en gewonnen.
Meer mensen gedaan?
ik ben blij dat je er bij bent. Beter laat dan nooit! Graag van te voren deze 1,1 weddenschappen plaatsen, dan kan iedereen mee-profiteren.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:30:20 #141
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_148637262
Ik heb deze toevallig ook gespeeld :Y

25 euro op gezet
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:32:05 #142
438861 XylotoNL
Scuderia Ferrari
pi_148637317
Ja ik zag dit topic nu pas ;(

Maar nu weet ik het dus ik zal deze even met jullie gunnen :

Aankomend weekend :

Leichester City - Stoke City Away ¤ 2,80

Stoke speelt een lekker seizoen, staan 11e en moeten op BEZOEK bij Leichester.
Leichester een solide ploeg die het de topploegen toch lastig maken maar wel laatste staan.
Leicester is bezig met een goede reeks ( 1-0 Tegen Villa,1-0 Tegen Newcastle FA CUP) en stoke heb vorig weekend natuurlijk 3-0 op hun klote gehad, toch denk ik dat Stoke gaat winnen.
Er staat 2.80 op Stoke dus deze lijkt mij wel de moeite waard!


Swansea - Chelsea Away ¤ 1,55

Lijkt me duidelijk, Swansea zonder Bony en Chelsea op volle sterkte die gaat dit winnen want Chelsea mogen geen missers maken.
¤ 1,55 niet super veel maar combineer deze met de ¤ 1,55 van Man United tegen QPR en je heb toch samen ¤ 3,10 ik weet denk zeker dat Man United zich gaat herpakken tegen QPR.

Empoli - Inter Away ¤ 2,10

Inter heeft Shaqiri binnengehaald en is weer lekker bezig de laatste tijd!
Dit gaat Inter gewoon winnen!

Lazio ¤2,50 - Napoli ¤2,80

Ja deze is lastig, Lazio die heel gemakkelijk een zege weggeeft bij Roma en Napoli die gewoon slechter was dan Juventus.
Nummer 3 en 4 tegen elkaar.
Ik ga denk toch voor Lazio puur omdat ik al zoveel away bets heb en dan toch voor de thuisploeg ga!

Wellicht vinden jullie sommige teveel risico maar er zitten zeker een paar goede quoteringen tussen vind ik!
Met deze 5 bets pak je 34,86 per euro.
Ik heb er 5 euro voor ingezet en kan ¤ 174 winnen.
Dit is op Unibet!
Bon Dia.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:32:20 #143
438861 XylotoNL
Scuderia Ferrari
pi_148637324
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:30 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb deze toevallig ook gespeeld :Y

25 euro op gezet
Goede keuze :).
Bon Dia.
pi_148637741
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:32 schreef XylotoNL het volgende:
Ik ga denk toch voor Lazio puur omdat ik al zoveel away bets heb en dan toch voor de thuisploeg ga!

Dit lijkt me wat minder logisch :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:14:58 #145
438861 XylotoNL
Scuderia Ferrari
pi_148638498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit lijkt me wat minder logisch :P
Tja, je ziet vaak dat de thuisploeg toch beter is, daarom dus.
Ik snap eigenlijk niet waarom de thuisploeg vaker thuis wint het moet eigenlijk geen verschil maken vind ik. Ze krijgen genoeg betaald.
Oke de supporters maar het mag geen verschil maken vind ik.
Bon Dia.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:59:49 #146
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_148639749
is dit allemaal serieus?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:51:15 #147
438861 XylotoNL
Scuderia Ferrari
pi_148641193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:59 schreef BeamofLight het volgende:
is dit allemaal serieus?
En daarmee doel je op?
Bon Dia.
pi_148642664
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben ervoor naar de plaatselijke notaris gegaan _O- :'(

Gelukkig wel gratis _O_
:D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_148642868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:51 schreef XylotoNL het volgende:

[..]

En daarmee doel je op?
Nouja de onderbouwing is redelijk krom moet ik zeggen, bij de eerste vertel je dat leicester goed in vorm is en toch denk je dat stoke (uit) gaat winnen? Naar mijn mening zit er dan geen value in en speel je gewoon puur op gevoel.

Verder vind je dat thuisvoordeel geen verschil moet maken omdat ze genoeg betaald krijgen? Dit is vrijwel altijd een mentale kwestie.Elke voetballer voelt zichzelf beter in eigen stadion,eigen kleedkamers en eigen omgeving. Het belangrijkste voordeel zijn overigens wel de fans die achter je team staan. In ieder geval speelt thuisvoordeel wel degelijk mee. Durf eigenlijk wel te zeggen dat een team 10% meer kans maakt tegen een net zo goede club.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 16:14:02 #150
438861 XylotoNL
Scuderia Ferrari
pi_148644026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:41 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Nouja de onderbouwing is redelijk krom moet ik zeggen, bij de eerste vertel je dat leicester goed in vorm is en toch denk je dat stoke (uit) gaat winnen? Naar mijn mening zit er dan geen value in en speel je gewoon puur op gevoel.

Verder vind je dat thuisvoordeel geen verschil moet maken omdat ze genoeg betaald krijgen? Dit is vrijwel altijd een mentale kwestie.Elke voetballer voelt zichzelf beter in eigen stadion,eigen kleedkamers en eigen omgeving. Het belangrijkste voordeel zijn overigens wel de fans die achter je team staan. In ieder geval speelt thuisvoordeel wel degelijk mee. Durf eigenlijk wel te zeggen dat een team 10% meer kans maakt tegen een net zo goede club.
Ja oke ik snap het.
Bij Leicester is het ook zo dat ze in vorm zijn.
Maar ik ben er overtuigd van dat Stoke sterker is en dit gaat winnen en dan is 2,80 een mooie quotering.
Bon Dia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')