Bespaar je moeite want het voegt helemaal niets toe. Als Huawei zo,n OS zou hebben gemaakt dan zou heel dit OS met de grond gelijk worden gemaakt maar omdat toevallig de leden van die kapot gebeten appel dit gemaakt hebben, wordt het op diverse internetfora's en site's(iCulture en ONM) de hemel in geprezen als beste OS ooitquote:Op donderdag 18 september 2014 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed verhaal. Ik ben het aan het op dit moment aan het installeren op de iPad van mijn werk.
Het downloaden is al klaar en hij is nu de update aan het voorbereiden. Nu stoppen lijkt me niet zo handig.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Bespaar je moeite want het voegt helemaal niets toe. Als Huawei zo,n OS zou hebben gemaakt dan zou heel dit OS met de grond gelijk worden gemaakt maar omdat toevallig de leden van die kapot gebeten appel dit gemaakt hebben, wordt het op diverse internetfora's en site's(iCulture en ONM) de hemel in geprezen als beste OS ooit![]()
De vraag is dus: waarom heb je een Apple-apparaat?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Bespaar je moeite want het voegt helemaal niets toe. Als Huawei zo,n OS zou hebben gemaakt dan zou heel dit OS met de grond gelijk worden gemaakt maar omdat toevallig de leden van die kapot gebeten appel dit gemaakt hebben, wordt het op diverse internetfora's en site's(iCulture en ONM) de hemel in geprezen als beste OS ooit![]()
Interface is nog hetzelfde. Ik zie geen verschil in ieder geval. Of ik heb slechte ogen.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Is het mooi? Iemand fotootje van de interface?
Nu de eerste heftige primaire emoties van de TS wat gezakt zijn is hij ook al een stuk milder gestemd over iOS8.quote:
http://9to5mac.com/2014/0(...)store-due-to-issues/quote:Apple confirms HealthKit "bug", will fix in software update to "have HealthKit apps available by the end of the month", a spokesperson says
—
Tim Bradshaw (@tim) September 17, 2014
Wat een stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nu de eerste heftige primaire emoties van de TS wat gezakt zijn is hij ook al een stuk milder gestemd over iOS8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |