Jij, want je wist HEEL goed waar het over ging maar je ging het typisch letterlijk nemen om zo tot een drogreden te komen. Kom nu niet aan met een zwakke "neuh ik wist heul niet dat het daarover ging"quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben jij en jij legt geen bewijs neer. Dus word ik in mijn gelijke gesteld en ben je dus een leugenaar.
[..]
Aha dus de batterij van de iPhone kan wel vervangen worden. Ik krijg dus weer gelijk.
Wel matig dat je jezelf dan ineens terugtrekt omdat je het anders bedoelde. Dat zou dus betekenen dat je het zelf verkeerd verwoord. Dan ligt de fout dus bij jou.
Echter laat deze reactie:
[..]
Blijken dat jij het helemaal niet zo bedoelde.
Wie is hier dus de domme idioot?
Yeah precies.ff een klepje vastklikken whoeheoeeo dat is ook echt je grootste zorg als je telefoon tegen de vlakte gaatquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou me echt totaal een biet zijn als mijn achterkantje los zou raken bij een val. Dan heb ik maar 1 zorg: is mijn scherm nog heel.
Ik geef enkel iets aan wat ik regelmatig bij anderen zie gebeuren, waar ik zelf ook regelmatig last van heb gehad met mijn BB bijvoorbeeld. Dan kun jij dat geloven of niet, dat is verder mijn probleem toch ook niet? Het is niet alsof dit een serieuze discussie is waar ik je wil overtuigen van iets waar ik ontzettend veel waarde aan hecht, het is een fucking batterijklepje. Harde bewijzen geef ik je wel bij dingen die er toe doen.quote:
Oftewel, je gaat nu redenen zoeken waarom ik de batterij eruit zou willen halen, terwijl het mij daar niet om gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef very het volgende:
[..]
Er is geen "probleem"
Wat ik zeg: als die kapot is, kan er gewoon een nieuwe in. Als die niet kapot is, waarom zou ik de batterij er dan in godsnaam zelf zonder gereedschap uit willen halen?
Bij samsung zul je het niet zien gebeuren, dat zit namelijk zodanig vast dat het niet los zal gaan zonder forcering. (Noot: ik noem op de grond laten flikkeren ook forcering).quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik geef enkel iets aan wat ik regelmatig bij anderen zie gebeuren, waar ik zelf ook regelmatig last van heb gehad met mijn BB bijvoorbeeld. Dan kun jij dat geloven of niet, dat is verder mijn probleem toch ook niet? Het is niet alsof dit een serieuze discussie is waar ik je wil overtuigen van iets waar ik ontzettend veel waarde aan hecht, het is een fucking batterijklepje. Harde bewijzen geef ik je wel bij dingen die er toe doen.
WTFquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, je gaat nu redenen zoeken waarom ik de batterij eruit zou willen halen, terwijl het mij daar niet om gaat.
In een discussie de zin van iets afvragen om zo het onderwerp te vermijden is ook een drogreden.
En vergeet niet dat het dus niet meer typisch apple is...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, weer typisch apple, onvervangbare batterij. Slim hoor!
Blijkbaar niet heh, anders zou je het wel goed verwoord hebben en niet later ook nog eens aankomen zetten met "de hamer".quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij, want je wist HEEL goed waar het over ging
Om aan te duiden dat het iets niet heeft wat vanzelfsprekend hoort te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef very het volgende:
[..]
WTF
Waarom kom je dan met deze opmerking
[..]
En vergeet niet dat het dus niet meer typisch apple is...
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bij samsung zul je het niet zien gebeuren, dat zit namelijk zodanig vast dat het niet los zal gaan zonder forcering.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef GhpH het volgende:
Wat ik bedoel is "Kan je gewoon de achterkant losklikken (zonder geforceerd geweld) om de batterij eruit te halen.
En dat hoort vanzelfsprekend te zijn omdat....?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Om aan te duiden dat het iets niet heeft wat vanzelfsprekend hoort te zijn.
Mijn woordkeuze is goed, dat jij alles woord voor woord letterlijk neemt is niet mijn schuld. Ik ben verantwoordelijk voor wat ik bedoel, niet voor wat jij opvat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heh, anders zou je het wel goed verwoord hebben en niet later ook nog eens aankomen zetten met "de hamer".
Leer trouwens eerst de betekenis van dure woorden kennen voordat je ze gebruikt in een discussie. Momenteel loopt het je namelijk niet zo goed af met je woordkeuze.
Het lijkt mij wel handig als de kritiekpunten die je opnoemt ook echt zin hebben, anders is het nogal loos kritiek, nietwaar?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, je gaat nu redenen zoeken waarom ik de batterij eruit zou willen halen, terwijl het mij daar niet om gaat.
In een discussie de zin van iets afvragen om zo het onderwerp te vermijden is ook een drogreden.
Blijkbaar is je woordkeuze niet zo goed als je daarmee niet duidelijk kunt zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mijn woordkeuze is goed, dat jij alles woord voor woord letterlijk neemt is niet mijn schuld. Ik ben verantwoordelijk voor wat ik bedoel, niet voor wat jij opvat.
Wat voor mij zin kan hebben hoeft niet per sé voor jou te gelden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:40 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel handig als de kritiekpunten die je opnoemt ook echt zin hebben, anders is het nogal loos kritiek, nietwaar?
Knulletje toch.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef GhpH het volgende:
Daarbij als ik nog een zo'n drogreden lees dan ben ik hier weg.
Ten eerste, het probleem was duidelijk genoeg. Iets als common sense heet dat. Als je dat niet bezit ben je niet discussiewaardig. Maar toch ging ik door om je toch nog een kansje te gunnen, liev he?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Blijkbaar is je woordkeuze niet zo goed als je daarmee niet duidelijk kunt zijn.
Nu schuif je weer de schuld naar een ander toe terwijl het probleem toch echt bij jezelf ligt. Verwijt het eens jezelf in plaats van een ander. Net zoals met je "drogredenen".
Meer dan aan je vragen waarom dat voor jou zin zou hebben is dan weer het onderwerp vermijden volgens jouquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat voor mij zin kan hebben hoeft niet per sé voor jou te gelden.
Verkapte "exit-strategy"quote:Daarbij als ik nog een zo'n drogreden lees dan ben ik hier weg.
Is misschien wel handig als je een simkaart erin wil steken, een nieuw geheugenkaartje, of als je je geheugenkaartje regelmatig moet vervangen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef very het volgende:
[..]
Meer dan aan je vragen waarom dat voor jou zin zou hebben is dan weer het onderwerp vermijden volgens jouVolgens mij schreef je gewoon iets doms, besef je dit nu ook en weigert dit toe te geven en lult je gaandeweg compleet vast.
[..]
Verkapte "exit-strategy"
En we zijn weer 3 pagina's terug hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is misschien wel handig als je een simkaart erin wil steken, een nieuw geheugenkaartje, of als je je geheugenkaartje regelmatig moet vervangen.
Oh wacht eens! Daarom zien jullie het nut er niet van in! Want jullie kunnen niet eens een geheugenkaartje erin frotten
Wat een opheldering
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef very het volgende:Ik heb volgens mij nu zo'n 400 apps geinstalleerd staan op mijn 32gb toestel en toch heb ik nog nooit zoiets gehad van jammer dat er geen extern geheugen in kan. Als ik ruimte te kort kom, dan is het vanwege films voornamelijk, en die gaan gewoon direct naar dropbox/icloud wanneer er wifi verbinding is.
Je wil een vervangbare batterij omdat je een simkaart erin wil steken en je je geheugenkaart regelmatig moet vervangen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is misschien wel handig als je een simkaart erin wil steken, een nieuw geheugenkaartje, of als je je geheugenkaartje regelmatig moet vervangen.
Oh wacht eens! Daarom zien jullie het nut er niet van in! Want jullie kunnen niet eens een geheugenkaartje erin frotten
Wat een opheldering
Niemand gebruikt dat anyway ...quote:
Prachtig hoe deze gooz de ene faalpost na de andere plaatstquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je wil een vervangbare batterij omdat je een simkaart erin wil steken en je je geheugenkaart regelmatig moet vervangen.
Alle logica gaat nu overboord kennelijk.
Ja, was het probleem duidelijk genoeg? Was het probleem zo duidelijk dat je jezelf moest corrigeren door te zeggen dat het niet hetgeen was wat je bedoelde? Dat al die mensen die hier zitten jou niet begrepen? Zo duidelijk was het?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ten eerste, het probleem was duidelijk genoeg. Iets als common sense heet dat. Als je dat niet bezit ben je niet discussiewaardig. Maar toch ging ik door om je toch nog een kansje te gunnen, liev he?
Maar er is geen probleem. Dat geef je zelf ook toe met de zin; "Oftewel, je gaat nu redenen zoeken waarom ik de batterij eruit zou willen halen, terwijl het mij daar niet om gaat."quote:Maar dan nog, ipv het probleem toe te geven ga je ook nog eens onzinnig verder graven.
Volgens mij weet je niet zo goed wat een drogredenering is. Juist jij bent degene die met drogreden een discussie start. Ik noem een iCloud hack.quote:Daarbij duid ik een drogreden aan wanneer ik deze tegenkom. Normaal is dat juist handig voor de tegenpartij zodat ze weten dat ze de volgende keer niet meer eenzelfde fout maken.
Dat zijn geen faalposts, dat zijn "garps".quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:59 schreef very het volgende:
[..]
Prachtig hoe deze gooz de ene faalpost na de andere plaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |