quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee Dimens, zo werkt het niet. De beschuldigende partij moet het bewijs neerleggen. De verdedigende partij kan eventueel helpen door een tegenbewijs te geven, maar hoeft dit niet.
Jij beschuldigd iphone van het niet hebben van een vervangbare batterij, dus leg het bewijs maar neer danquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bewijslast ligt bij de aanklagende partij"Innocent until proven guilty"
Gezien jouw pohi is het juist in de lijn der verwachting dat het geen garp was, maar wederom een kortzichtig kritiekpunt op Apple.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het klopt wel. Alleen dat van de fappening was voor de leuk, omdat dat recentelijk gebeurd is. Als je werkelijk denkt dat mensen dat als argument gebruiken dan schat ik je mensenkennis onder het vriespunt.
Kijk. Misschien zit er een fout in onze gedachtengang die niet overeenkomt. Wat ik bedoel is "Kan je gewoon de achterkant losklikken (zonder geforceerd geweld) om de batterij eruit te halen. ZONDER gereedschap?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:11 schreef very het volgende:
[..]
Jij beschuldigd iphone van het niet hebben van een vervangbare batterij, dus leg het bewijs maar neer dan
Nee, dat kan niet nee. Maar ik zie ook niet in waarom een gemiddelde gebruiker dat zou willen. En dat beginnen steeds meer producten zich af te vragen. En als dat in jouw ogen een nadeel is, dan kan dat natuurlijk. Maar Apple is niet de enige met dat "nadeel".quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk. Misschien zit er een fout in onze gedachtengang die niet overeenkomt. Wat ik bedoel is "Kan je gewoon de achterkant losklikken (zonder geforceerd geweld) om de batterij eruit te halen. ZONDER gereedschap?
Omdat niets zo heerlijk is als de frustratie van zo'n batterijklep die er de godganse tijd afvalt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:16 schreef very het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet nee. Maar ik zie ook niet in waarom een gemiddelde gebruiker dat zou willen.
Dat heb ik nou letterlijk nooit meegemaakt. Lijkt me ook vrij sterk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat niets zo heerlijk is als de frustratie van zo'n batterijklep die er de godganse tijd afvalt.
Nee gebeurt echt nooit idd. Hoe vaak ik niet mensen hun telefoon in elkaar heb zien zetten nadat hij op de grond viel of weet ik het.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou letterlijk nooit meegemaakt. Lijkt me ook vrij sterk.
Al meer dan 4 jaar samsung en nog nooit is het batterijklepje afgevallen. Point = disproven. Dat zit zeer goed vastgeklikt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat niets zo heerlijk is als de frustratie van zo'n batterijklep die er de godganse tijd afvalt.
Op de grond vallen is nogal een bijzondere situatie, de iPhone 6 schijnt er al helemaal niet goed tegen te kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee gebeurt echt nooit idd. Hoe vaak ik niet mensen hun telefoon in elkaar heb zien zetten nadat hij op de grond viel of weet ik het.
Dus eerst ontkent je dat het zo is, als ik mijn punt "bewijs", ga je de reden afvragen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:16 schreef very het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet nee. Maar ik zie ook niet in waarom een gemiddelde gebruiker dat zou willen. En dat beginnen steeds meer producten zich af te vragen. En als dat in jouw ogen een nadeel is, dan kan dat natuurlijk. Maar Apple is niet de enige met dat "nadeel".
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op de grond vallen is nogal een bijzondere situatie, de iPhone 6 schijnt er al helemaal niet goed tegen te kunnen.
Op de grond vallen een bijzondere situatie jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op de grond vallen is nogal een bijzondere situatie, de iPhone 6 schijnt er al helemaal niet goed tegen te kunnen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op de grond vallen een bijzondere situatie ja? Maak dat een ander wijs.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel goed argument als jij de enige bent bij wie dat nog nooit is gebeurd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Al meer dan 4 jaar samsung en nog nooit is het batterijklepje afgevallen. Point = disproven. Dat zit zeer goed vastgeklikt.
Geef mij eens wat foto's of video's bij mensen waar het klepje eraf valt zonder dat ze het forceren?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel goed argument als jij de enige bent bij wie dat nog nooit is gebeurd.
Jij zegt nu pas dat je het zo bedoeld. En stiekem wisten wij dit ook wel, alleen wachten we tot je zelf door hebt dat je verwoording niet klopt en daarom je uitspraak niet waar is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus eerst ontkent je dat het zo is, als ik mijn punt "bewijs", ga je de reden afvragen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef GhpH het volgende:
Gooi jezelf weg man, hier heb ik dus geen tijd voor.
Ik zou me echt totaal een biet zijn als mijn achterkantje los zou raken bij een val. Dan heb ik maar 1 zorg: is mijn scherm nog heel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op de grond vallen een bijzondere situatie ja? Maak dat een ander wijs.
Ja want iedereen loopt z'n telefoon te filmen of fotograferen op het moment dat hij op de grond valt. Logisch.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geef mij eens wat foto's of video's bij mensen waar het klepje eraf valt zonder dat ze het forceren?
Juist... ik dacht het al.
Ik denk dat het probleem van 'replaceable battery' wat al jaren een punt is in de apple discussies nu toch wel duidelijk moge zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Jij zegt nu pas dat je het zo bedoeld. Dit neemt niet weg dat de batterij wel gewoon vervangbaar is. Dus als die kapot is, kan er gewoon een nieuwe in. En dat lijkt me het essentiële feit in deze discussie, niet?
[..]
Dus ik kan je claim gewoon bestemepelen als een leugen zoals Dimens dit zo graag doet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja want iedereen loopt z'n telefoon te filmen of fotograferen op het moment dat hij op de grond valt. Logisch.
Als jij daar gelukkig van wordt mag je dat zeker doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus ik kan je claim gewoon bestemepelen als een leugen zoals Dimens dit zo graag doet?
Kom dan ook niet met dat punt aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt mag je dat zeker doen.
Dat ben jij en jij legt geen bewijs neer. Dus word ik in mijn gelijke gesteld en ben je dus een leugenaar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee Dimens, zo werkt het niet. De beschuldigende partij moet het bewijs neerleggen.
Aha dus de batterij van de iPhone kan wel vervangen worden. Ik krijg dus weer gelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk. Misschien zit er een fout in onze gedachtengang die niet overeenkomt. Wat ik bedoel is "Kan je gewoon de achterkant losklikken (zonder geforceerd geweld) om de batterij eruit te halen. ZONDER gereedschap?
[ afbeelding ]
Pic ter illustratie.
Blijken dat jij het helemaal niet zo bedoelde.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja als je dat ding gaat openhameren. Jij bent echt een domme idiootsorry dat ik het zeg.
Er is geen "probleem"quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem van 'replaceable battery' wat al jaren een punt is in de apple discussies nu toch wel duidelijk moge zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |