De 6 heeft 128 GB, zie jij dat maar eens vol te krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef roodborst het volgende:
Het ontbreken van een geheugenslot vind ik wel een nadeel voor een telefoon.
En hoe duur is dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
De 6 heeft 128 GB, zie jij dat maar eens vol te krijgen.
Wel mooi om te zien dat iedereen door begint te krijgen wat voor kansloze dingen hij allemaal zegt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
misschien moet je zijn post nog eens lezen en dan reageren
Als "jij" dat wel nodig hebt, dan moet je vooral geen iPhone nemen. Maar dat jij geen baat hebt bij een iPhone en de "beperkingen" die deze telefoon met zich meedraagt afkeurt maakt het nog niet iets negatiefs. En wat retorbrapi al zei; dat is niet meer typisch Apple.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ten eerste bepaal ik zelf wat ik met mijn batterij en mobiel doe. Ze zijn van mij. Maar dat is weer een slecht tegenargument wat ik hier krijg. "jij hebt dat niet nodig". Ik heb dat wel nodig.
En op icloud & dropbox kan je altijd apps opslaan? Zijn altijd beschikbaar ook als je geen internet hebt? Neen. En na the fappening is iCloud al direct een drogreden.
Wat is lees is 3x "nietes!quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu ben je alweer aan het liegen.
[..]
Ook weer leugens.
[..]
Laatst vond je het nog een prima idee als je lichaam van de staat was. Maar van je mobieltje vind je dat weer niet, die is echt van jou en wat jij wil, dat moeten wij maar respecteren.
Vreemd als je mobieltje en hetgeen wat je ermee doet je meer waard is dan je eigen of andermans lichaam.
[..]![]()
Je hebt echt geen idee. Logisch waar al die leugens vandaan komen.
Inderdaad. Meer is niet nodig want het is niet waar wat je zegt. Je liegt gewoon alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat is lees is 3x "nietes!" & 1x totaal irrelevante en misplaatste vergelijking.
Moeilijk discussiėren met een leugenaar. In een normale discussie is de eiser de bewijzer. Jij liegt gewoon iets en vervolgens zou een ander het tegendeel moeten bewijzen. Dat kan ook en doen genoeg mensen hier en dat zijn gewoon feiten waar jij vervolgens weer tegenin gaat met leugens.quote:En jij zegt dat met mij niet te discussiėren valt? Typisch apple fanboy.
Als je beweert dat ik lieg dan moet je dat ook aantonen met een tegenbewijs. Ik kan ook vanaf nu op alles wat je zegt "leugen" zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad. Meer is niet nodig want het is niet waar wat je zegt. Je liegt gewoon alles bij elkaar.
Gewoon niet meer doen. Als je niet zonder liegen kunt posten, post dan gewoon niet.
[..]
Moeilijk discussiėren met een leugenaar. In een normale discussie is de eiser de bewijzer. Jij liegt gewoon iets en vervolgens zou een ander het tegendeel moeten bewijzen. Dat kan ook en doen genoeg mensen hier en dat zijn gewoon feiten waar jij vervolgens weer tegenin gaat met leugens.
Tja, dan valt er niets te discussiėren. Zien anderen ondertussen ook wel in. Die doen er ook niet veel moeite meer voor.
Waarom niet bij mij?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:44 schreef Bassen het volgende:
Beste van IOS 8 zijn de weeknummers die nu in de agenda worden weergegeven.
Dat kwam niet door iCloud.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef GhpH het volgende:
En na the fappening is iCloud al direct een drogreden.
Het was ook maar een garp. Maar dat iedereen zo debiel is om specifiek op dat argument in te gaan laat maar weer zien dat de apple bisschoppen op dit forum weinig te zeggen hebben..quote:
Done. Thanks.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:47 schreef Bassen het volgende:
[..]
Bij instelling kun je dat selecteren.
Bewijslast ligt bij degene die iets stelt. "Ik zeg dit en bewijs jij maar dat het niet zo is" is het omkeren van bewijslast en dat kan niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je beweert dat ik lieg dan moet je dat ook aantonen met een tegenbewijs. Ik kan ook vanaf nu op alles wat je zegt "leugen" zeggen.
Maargoed, discussiėren kan jij niet, want jij meent jezelf op een hogere positie te begeven.
Zolang jij niet kunt bewijzen dat hetgeen wat jij beweert waar is, zijn het leugens en heb ik mijn bewijs dat je een leugenaar bent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je beweert dat ik lieg dan moet je dat ook aantonen met een tegenbewijs.
Bedankt dat je even bevestigt dat je dus gewoon zit te liegen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het was ook maar een garp. Maar dat iedereen zo debiel is om specifiek op dat argument in te gaan laat maar weer zien dat de apple bisschoppen op dit forum weinig te zeggen hebben..
Oh, nu was het opeens een garp en is iedereen die ingaat op die garp een debielquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het was ook maar een garp. Maar dat iedereen zo debiel is om specifiek op dat argument in te gaan laat maar weer zien dat de apple bisschoppen op dit forum weinig te zeggen hebben..
Dit laat wel weer zien hoe slecht je om kunt gaan met een discussie. Zodra je doorhebt dat het niet waar is zeggen dat het een "garp" is om vervolgens de mensen die gelijk hebben debiel te noemen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:51 schreef GhpH het volgende:
Maar dat iedereen zo debiel is om specifiek op dat argument in te gaan laat maar weer zien dat de apple bisschoppen op dit forum weinig te zeggen hebben..
Nee Dimens, zo werkt het niet. De beschuldigende partij moet het bewijs neerleggen. De verdedigende partij kan eventueel helpen door een tegenbewijs te geven, maar hoeft dit niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang jij niet kunt bewijzen dat hetgeen wat jij beweert waar is, zijn het leugens en heb ik mijn bewijs dat je een leugenaar bent.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef very het volgende:
[..]
Oh, nu was het opeens een garp en is iedereen die ingaat op die garp een debiel
man man man, wat een simpele ben je ook
Hoe obvious moet iets zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit laat wel weer zien hoe slecht je om kunt gaan met een discussie. Zodra je doorhebt dat het niet waar is zeggen dat het een "garp" is om vervolgens de mensen die gelijk hebben debiel te noemen.
Wat ben jij een slechte verliezer zeg. Een slechte verliezer en leugenaar. Twee hele slechte eigenschappen.
Het klopt wel. Alleen dat van de fappening was voor de leuk, omdat dat recentelijk gebeurd is. Als je werkelijk denkt dat mensen dat als argument gebruiken dan schat ik je mensenkennis onder het vriespunt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef retorbrapi het volgende:
Misschien is alles wat hij zegt wel een "garp". Dat zou verklaren waarom er niks van klopt.
Bewijslast ligt bij de aanklagende partijquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Bewijslast ligt bij degene die iets stelt. "Ik zeg dit en bewijs jij maar dat het niet zo is" is het omkeren van bewijslast en dat kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |