ok, je hebt gelijk, ik wil nu i.i.g. niet meer zonder. Ik vind het juist heel erg fijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
Michielos, je argumenten houden geen steek.
Custom ROMs == kutten.
quote:Op donderdag 18 september 2014 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
En ik ga hier niet meer op in,
op jou ga ik vanaf nu niet meer in
quote:
Hou je aan je woord en reageer niet meer op hem.quote:
Op sommige telefoons wel ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
Michielos, je argumenten houden geen steek.
Custom ROMs == kutten.
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
Jawel, zoals een ieder weet is gister iOS 8 beschikbaar gekomen voor iedereen op deze planeet. om 19:00 was het aan en om 23:30(4,5 uur doen om je telefoon te updaten) had ik het OS eindelijk binnengeharkt.
Mening. Niet mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
Beter gezegd: Ik had het beter niet kunnen doen en gewoon bij het vertrouwde iOS 7 kunnen blijven want man, wat is iOS 8 lelijk
Is me nog niet opgevallen, maar lijkt me verder geen probleem.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
Het OS is duidelijk gemaakt voor grotere iPhones(iPhone 6 en 6+) want de appafbeeldingen zijn een stuk groter.
Mening. Deels mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
Daarnaast is het bedieningspaneel voor wekker, wifi, bluetooth, vliegtuigmodus enorm lelijk geworden.
Terechte klacht. Al vind ik die extra handeling nou niet bepaald tijdrovend.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
Je widgets krijg je niet op je toegangscherm maar op je fucking notificatiescherm te zien. Je moet dus eerst naar dat scherm toe voordat je een klein stukje info kan zien over een bepaalde app![]()
![]()
DUH!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
Batterijpercentage per app krijg je niet bij het icoontje van je app te zien(zoals je wel zou vermoeden), nee.. je moet gewoon je instellingenscherm in om te kijken hoeveel percentage aan batterij bijvoorbeeld whatsapp in neemt.
Goh. Misschien omdat de ontwikkelaars er nog mee aan de slag moeten?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef JenHermes het volgende:
En zo kan ik nog wel uren doorgaan. van de 100 nieuwe functies zijn er op dit moment nog niet eens 25% functioneel
Netjes verwoord.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef very het volgende:
[..]Lekker tegelijkertijd met miljoenen mensen tegelijk per se a la minute het nieuwste OS willen hebben en dan klagen over dat het lang duurt. Stupid much?
[..]
Mening. Niet mee eens.
[..]
Is me nog niet opgevallen, maar lijkt me verder geen probleem.
[..]
Mening. Deels mee eens.
[..]
Terechte klacht. Al vind ik die extra handeling nou niet bepaald tijdrovend.
[..]
DUH!!!_______________!!!
Wat dacht je, dat ze je hele interface gingen verneuken voor die enkeling die graag wil weten hoeveel % batterij een bepaalde app verbruikt? Ik wil het ook best weten van sommige apps, maar wel maar eenmalig. Daarna weet ik het wel.
[..]
Goh. Misschien omdat de ontwikkelaars er nog mee aan de slag moeten?
Aangezien de discussie van gisteren is er bij apple weinig logica te bespeuren. I rest my case.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[..]
M'n twee favoriete anti-Apple-boys zijn gelukkig weer aanwezig.
quote:Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef roodborst het volgende:
Windows Phone baast Android en iOS eruit.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aangezien de discussie van gisteren is er bij apple weinig logica te bespeuren. I rest my case.
Van deze zin klopt natuurlijk geen flikker. Net als de rest wat je typt.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aangezien de discussie van gisteren is er bij apple weinig logica te bespeuren. I rest my case.
Wat wil je dan dat Apple doet? Dat er kaboutertjes even wat meer opslag komen toveren in je toestel?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef Chilliewillie88 het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin, wil ik die befaamde Ios 8 even op mijn iphone knallen heeft die 4,6 GB aan ruimte nodig????
waar slaat dit nu weer op
ik ben geeneens anti apple ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[..]
M'n twee favoriete anti-Apple-boys zijn gelukkig weer aanwezig.
Beetje veel is het wel. Ik had 5,7GB vrije ruimte nodig. Daar sta je dan, met je gloednieuwe 8GB iPhone 5c*quote:Op donderdag 18 september 2014 15:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat Apple doet? Dat er kaboutertjes even wat meer opslag komen toveren in je toestel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Tja, ruimte is er nou eenmaal nodig. Voor bepaalde toestellen meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef very het volgende:
[..]
Beetje veel is het wel. Ik had 5,7GB vrije ruimte nodig. Daar sta je dan, met je gloednieuwe 8GB iPhone 5c*
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben geeneens anti apple ofzo
da's waarquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja, ruimte is er nou eenmaal nodig. Voor bepaalde toestellen meer.
Anders kun je altijd nog iTunes gebruiken.
Oh ja, weer typisch apple, onvervangbare batterij en geen extra geheugen. Slim hoor!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja, ruimte is er nou eenmaal nodig. Voor bepaalde toestellen meer.
Anders kun je altijd nog iTunes gebruiken.
Weer zo'n typische anti-apple reactiequote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, weer typisch apple, onvervangbare batterij en geen extra geheugen. Slim hoor!
Inderdaad typisch dat Apple het eerst deed en veel Android fabrikanten nu ook onvervangbare batterijen hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, weer typisch apple, onvervangbare batterij en geen extra geheugen. Slim hoor!
net zoals apple ook veel dingen van andere fabrikanten gejat heeft. Care? Wanneer apple steelt is het : een bestaand idee uitbreiden en populair maken, wanneer Android ofzo het doet is het jatwerk. Mij boeit het persoonlijk geen ene ruk.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Inderdaad typisch dat Apple het eerst deed en veel Android fabrikanten nu ook onvervangbare batterijen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |