Sorry. Dat was niet m'n bedoeling, maar mannen die over vrouwen praten dat het allemaal hoeren zijn verdienen ook niet beter.quote:
Ik wou gewoon even stoer lijkenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sorry. Dat was niet m'n bedoeling, maar mannen die over vrouwen praten dat het allemaal hoeren zijn verdienen ook niet beter.
Sloeg je de plank mee mis. Ik vind het respectloos om vrouwen wijven of hoeren te noemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even stoer lijken
Een "lekker wijf" vind ik niet respectloos.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sloeg je de plank mee mis. Ik vind het respectloos om vrouwen wijven of hoeren te noemen.
Ik zal een vrouw ook nooit in 'r gezicht spuiten. Ik vind dat vernederend.
Ik ben vaak bij de meisjes van plezier geweest, maar ik noem ze nog altijd prostituee en geen hoer.
Daar moet ik je gelijk in geven. Uitzondering op de regel zegmaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een "lekker wijf" vind ik niet respectloos.
Tuurlijk wel. Volgens mij kan ik dat zelfs stellen met cijfers erbij.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan je niet zomaar stellen, Erik.
Normaal in de stadaard, maar jij insunieert dat deze mensen niet 100 zijn. (Niet normaal) Wat je dus niet kan stellen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Volgens mij kan ik dat zelfs stellen met cijfers erbij.
Tenzij je in Christelijke kringen kijkt (en zelfs daar, maar dat zal stiekemer gaan) zal je echt een uitzondering zijn als je na je 20e nog steeds maagd bent.
Eerste keer dat ik dat hoor, wel apartquote:Op donderdag 18 september 2014 17:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sloeg je de plank mee mis. Ik vind het respectloos om vrouwen wijven of hoeren te noemen.
Ik ben vaak bij de meisjes van plezier geweest, maar ik noem ze nog altijd prostituees en geen hoeren.
Nee, ook niet. Ik ben vrij conservatief met sex.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dat hoor, wel apart.
Spuit je wel in hun mond dan?, of is dat ook uit den boze voor jou?.
Pfff je weet niet wat je mist!, er zijn trouwens vrouwen die dat wel kunnen waarderen en lekker vinden hequote:Op vrijdag 19 september 2014 03:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik ben vrij conservatief met sex.
Ik laat me wel pijpen hoor en beffen ben ik ook niet vies van als ze een zoete smaak hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Pfff je weet niet wat je mist!, er zijn trouwens vrouwen die dat wel kunnen waarderen en lekker vinden he.
Ik zeg doe eens gek en probeer het eensje zal me dankbaar zijn
.
Dat zijn het toch ookquote:Op donderdag 18 september 2014 09:05 schreef JimmyDean het volgende:
Je kent ze wel, de hele tijd kankeren over vrouwen die dan hoeren of sletten zijn.
Woehaaaaaquote:Op donderdag 18 september 2014 17:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben vaak bij de meisjes van plezier geweest, maar ik noem ze nog altijd prostituees en geen hoeren.
Sommige vrouwen vinden dat juist fijn. Die willen het in hun mond of hun gezicht. Ik ga een vrouw niet daartoe dwingen maar als zij het in haar gezicht of over haar borsten wil vind ik dat wel geil.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Missionaris met licht uit en bh aan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik ben vrij conservatief met sex.
Ik ken daadwerkelijk indiërs die hun vrouw nog nooit naakt hebben gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Missionaris met licht uit en bh aan?
quote:Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zie het verband niet. Vrouwen zijn gewoon hoeren, maakt niet uit op wil je loopt te fappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |