Waar de fuck slaat dan nu weer op?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:42 schreef Kiid het volgende:
If you ain't a virgin, you ain't much
Als mijn anaconda op jouw moeders rugquote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar de fuck slaat dan nu weer op?
Val nu maar dood.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als mijn anaconda op jouw moeders rug
dat dit kan op FOK!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gemacht voor het doodwensen van een Kiid in functie
Doen alsof jij geen maagd meer bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef erik013 het volgende:
Terechte klacht.
Mensen van boven de 16 die nog maagd zijn
Er is volgens mij geen enkele situatie (behalve misschien berichten over een definitief einde) waarin Patty Brard leuker is... dan wat dan ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:19 schreef VarkensHart het volgende:
Topic mislukt, patty brard was leuker geweest
Ik noem er nu toch een?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele situatie (behalve misschien berichten over een definitief einde) waarin Patty Brard leuker is... dan wat dan ook.
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doen alsof jij geen maagd meer bent.
Celine Dion? We moeten tot een oplossing komen in deze kwestiequote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar zelfs in deze situatie is patty brard niet leuker
Die wilde ik eerst doen, uiteindelijk toch Sharon Stone gedaan. Heb nu achteraf wat twijfels of dat de goede beslissing was, gezien de kant dat dit topique op is gegaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:32 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Celine Dion? We moeten tot een oplossing komen in deze kwestie
Verzonnen reactie.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef erik013 het volgende:
[..]![]()
Niet 'doen alsof', ik ben het niet meer. Net als elk normaal persoon van 23.
Ik vind het best. Beter dan Brard.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:32 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Celine Dion? We moeten tot een oplossing komen in deze kwestie
Dat kan je niet zomaar stellen, Erik.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef erik013 het volgende:
[..]![]()
Niet 'doen alsof', ik ben het niet meer. Net als elk normaal persoon van 23.
Fijn om tot een gulden middenweg te komenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind het best. Beter dan Brard.
Mannen idemdito. En meestal ook vrij goedkoop.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zie het verband niet. Vrouwen zijn gewoon hoeren, maakt niet uit op wil je loopt te fappen.
Nee, waarom zou ik?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel je je nu superieur t.o.v. de maagden?
Je kwetst mequote:Op donderdag 18 september 2014 17:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mannen idemdito. En meestal ook vrij goedkoop.
Thanks, man. Eindelijk waardering.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, daarom. Prima knul ben je eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |