Watquote:Op donderdag 18 september 2014 06:46 schreef GoCanucksGo het volgende:
Onterechte klacht; het is cacti, niet cactussen
cac·tus (de; m; meervoud: cactussen)quote:Op donderdag 18 september 2014 06:46 schreef GoCanucksGo het volgende:
Grapje denk ik. In het latijn heb je namelijk bij zelfstandige naamwoorden, tweede verbuiging, eerste naamval de uitgangen -us (enkelvoud) en -i (meervoud).quote:Op donderdag 18 september 2014 06:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Klopt ook niet. Het meervoud van cactus is geen cacti
Wat kom je hooggeleid doen gquote:Op donderdag 18 september 2014 07:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grapje denk ik. In het latijn heb je namelijk bij zelfstandige naamwoorden, tweede verbuiging, eerste naamval de uitgangen -us (enkelvoud) en -i (meervoud).
Hoewel je -us en -us als uitgangen hebt, ik dacht de 4e verbuiging.
Net koffie op.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat kom je hooggeleid doen g
Rolt er dan ook zo'n stroballetje door je huis?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:12 schreef nofxtbr het volgende:
Ik heb drie cactussen
beetje die western-theme op mn kamer jwz
Ik heb wel deze woestijnplant:quote:Op donderdag 18 september 2014 08:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Rolt er dan ook zo'n stroballetje door je huis?
Reverse cowgirl?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:12 schreef nofxtbr het volgende:
Ik heb drie cactussen
quote:Op donderdag 18 september 2014 08:54 schreef Bapple het volgende:
stop die cactus in je anus. dan heb je een canus.
Het is kak-tussen.quote:Op donderdag 18 september 2014 06:46 schreef GoCanucksGo het volgende:
Die komma hoort daar niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 06:25 schreef Spongeboss het volgende:
Sinds korte tijd, heeft het FOK! forum me zo beïnvloed dat ik een gruwelijke hekel heb aan cactussen.
peyote zeker hippiequote:Op donderdag 18 september 2014 08:12 schreef nofxtbr het volgende:
Ik heb drie cactussen
Is dit een verkapte klacht over Beverton?quote:Op donderdag 18 september 2014 06:25 schreef Spongeboss het volgende:
Sinds korte tijd, heeft het FOK! forum me zo beïnvloed dat ik een gruwelijke hekel heb aan cactussen.
Plusje voor Frank!quote:Op donderdag 18 september 2014 07:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grapje denk ik. In het latijn heb je namelijk bij zelfstandige naamwoorden, tweede verbuiging, eerste naamval de uitgangen -us (enkelvoud) en -i (meervoud).
Hoewel je -us en -us als uitgangen hebt, ik dacht de 4e verbuiging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |