Thanks Geoffquote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Overigens zit er in 100ml cola of red bull ondanks al die suiker minder calorieën dan in 100ml halfvolle melk
/nuttelozefeitjes
Maar in melk zit dan weer calcium, wat goed is voor je bottenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Overigens zit er in 100ml cola of red bull ondanks al die suiker minder calorieën dan in 100ml halfvolle melk
/nuttelozefeitjes
Ja maar van veel melk drinken krijg je geen gangreen of een uitgezakte hartkamer.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
/nuttelozefeitjes
Ik drink alleen cola light, daar zit kanker in, dat is goed tegen de vergrijzing.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar in melk zit dan weer calcium, wat goed is voor je botten
Ik drink ook cola hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik drink alleen cola light, daar zit kanker in, dat is goed tegen de vergrijzing.
Oh ik drink kraanwater, daar krijg je volgens BNW ook kanker vanquote:Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik drink alleen cola light, daar zit kanker in, dat is goed tegen de vergrijzing.
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker dan sta je opt station rijdt er geen een trein meer naar tilburg
Dit ja. Koffie (ook van kraanwaterquote:Op donderdag 18 september 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ik drink kraanwater, daar krijg je volgens BNW ook kanker van
Woon je niet meer in Tilburg?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik blij dat ik vrij ben vandaag
Sinds augustus niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Woon je niet meer in Tilburg?
Heb ik niet meegekregen. Waarom niet meer Tilburg?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds augustus niet meer
Waarom denk je dat ik bijna een studio boven TT had
De Bruynequote:Op donderdag 18 september 2014 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook maar even een redelijk goedkoop Bundesliga teampje gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?
In Boedapest had je Nestea Ananas-Mango. Dat was me een partij lekker.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik blij dat ik vrij ben vandaag
Lipton Peach natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook maar even een redelijk goedkoop Bundesliga teampje gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?
Rotterdam. Reis is niet zo erg, rustig genieten van muziek en rusten tot Tilburgquote:Op donderdag 18 september 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe bevalt Tilburg? Ga je op en neer van Breda of Rotterdam?
Welke studie doe je nou? En begonnen in het eerste of 2de?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rotterdam. Reis is niet zo erg, rustig genieten van muziek en rusten tot TilburgIk krijg behoorlijk wat vrijstellingen dus hoef ik ook niet zo vaak naar de Uni. Ik moet wel zeggen dat ik het chiller vind in Tilburg dan hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |