twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 11:35:55#FIFA15 EA Access trial (exclusive to Xbox One) will roll out to members later today (18 September). Follow @EAAccess for the latest news. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Toch niemand die Xbone heeft hier.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 11:35:55#FIFA15 EA Access trial (exclusive to Xbox One) will roll out to members later today (18 September). Follow @EAAccess for the latest news. reageer retweet
Die kunnen er dus sowieso morgenavond pas opquote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
KNJB![]()
![]()
Dan gaat die wedstrijd in de Arena gespeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens Dew geprobeerd vanwege South Park, maar smaakt net als 7-up?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je Mountain Dew drinkt heet dat 'do the Dew' dus vandaar.
Yup maar dan met extra veel teringmeuk erinquote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel eens Dew geprobeerd vanwege South Park, maar smaakt net als 7-up?
Ik vind het naar Ginger Ale waar 36 klontjes suiker zijn toegevoegd.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel eens Dew geprobeerd vanwege South Park, maar smaakt net als 7-up?
Een gesneden appel heeft minder suiker dan een normale appel?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het naar Ginger Ale waar 36 klontjes suiker zijn toegevoegd.
[ afbeelding ]
Zit er zoveel (fruit)suiker in een appel?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het naar Ginger Ale waar 36 klontjes suiker zijn toegevoegd.
[ afbeelding ]
Ja, de meeste suiker zit in het klokhuis.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een gesneden appel heeft minder suiker dan een normale appel?
Deze man weet.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, de meeste suiker zit in het klokhuis.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit er zoveel (fruit)suiker in een appel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Jupquote:Op donderdag 18 september 2014 11:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
web app online? geen oog dicht gedaan
'dit jaar ga ik een keer niet voor een serie a team'quote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben uit verveling nog maar even aan mijn start teampje gaan knutselen.
[ afbeelding ]
Haha, ja wilde een goedkoop team met Martinez om te beginnen. Zodra ik coins heb ik ga een Bundesliga teampje beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
'dit jaar ga ik een keer niet voor een serie a team'Maar ziet er prima uit
M'Vila lijkt me wel baasquote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben uit verveling nog maar even aan mijn start teampje gaan knutselen.
[ afbeelding ]
Dit is echt een DS2 post hahaquote:Op donderdag 18 september 2014 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Ligt er aan wat voor appel.
Royal Gala's zijn het zoetst (die AH heeft tenminste) met de Fuji's, maar ook het lekkerst
(op die kartonnen sixpacks staat op de onderkant een diagrammetje van appelsoorten gerangschikt op hoe zoet ze zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |