Oh nee, da's het probleem niet. Ik heb mezelf altijd al gehaten. Kan me niet herinneren dat ik mezelf ooit leuk vond. Ik ben het zo gewend en zou het ook niet anders willen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef Scuidward het volgende:
Je haat jezelf wel als ik het zo lees, daar zou ik me meer zorgen om maken. Al was je hetero.
Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat ik een halfding ben. Geen man en geen vrouw. Niets.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:03 schreef cowboycat het volgende:
Ik denk dat een belangrijke vraag hierin is... waarom haat je jezelf omdat je homo bent?
... Wat?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:07 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat ik een halfding ben. Geen man en geen vrouw. Niets.
Ik wil niet van mezelf houden.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:07 schreef imikethat het volgende:
Je haat het beeld dat je van jezelf hebt, dus je moet meer van jezelf gaan houden. Minder negatief denken en meer tijd buiten zijn (zon werkt positief)
Je haat jezelf en dus denk je dit soort dingen over jezelf. Je probeert jezelf nog meer te haten door jezelf als homohater af te schilderen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:07 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat ik een halfding ben. Geen man en geen vrouw. Niets.
Dus het maakt je niet ongelukkig om jezelf te haten ... ? Raar.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Cinghiale het volgende:
Ik ben het zo gewend en zou het ook niet anders willen.
Eigenlijk zie ik hem inderdaad ook gewoon als persoon ja. Maar dat iets in me zo sterk anti homo is geeft me het gevoel dat dit hem dan dus ook betreft. Terwijl ik doe alsof ik vind dat het moet kunnen en het niet slecht is. Maar in feiten lieg ik dus tegen hem. Want als ik écht oprecht niets had tegen homoseksualiteit zou ik mezelf er immers ook niet om verafschuwen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus het maakt je niet ongelukkig om jezelf te haten ... ? Raar.
Verder vind je die vriend niet onaardig omdat hij homoseksueel is, maar omdat jij dit van jezelf niet echt lijkt te accepteren begin je te denken dat je het dus eigenlijk van hem ook niet hoort te accepteren, gezien je situatie? Kan je die vriend niet gewoon als persoon zien i.p.v. 'homo'? Je zegt zelf dat hij in jouw ogen niet minderwaardig is, dus waarom zou je dan contact verbreken. Ga eerst maar eens na of je het misschien gewoon niet allemaal sterk overdrijft.
Heb je nog meer homoseksuele vrienden?
Als je hetero was, zou je jezelf ook haten. Dan verbreek je toch ook geen vriendschappen omdat je zogezegd onoprecht zou zijn?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik hem inderdaad ook gewoon als persoon ja. Maar dat iets in me zo sterk anti homo is geeft me het gevoel dat dit hem dan dus ook betreft. Terwijl ik doe alsof ik vind dat het moet kunnen en het niet slecht is. Maar in feiten lieg ik dus tegen hem. Want als ik écht oprecht niets had tegen homoseksualiteit zou ik mezelf er immers ook niet om verafschuwen.
Nee. Wel een jongen waarmee ik vaker schrijf via het internet. Die heb ik ook ooit een keer IRL ontmoet. Maar is niet iemand die ik echt zie in het dagelijks leven.
Oh nee, dat is het echt niet!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je hetero was, zou je jezelf ook haten. Dan verbreek je toch ook geen vriendschappen omdat je zogezegd onoprecht zou zijn?
Volgens mij speelt hier meer. Wil je hem of wil hij jou?
En hoe lang zijn jullie bevriend?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:26 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het echt niet!
Ik vind het een hele aardige jongen, maar ik voel me totaal niet tot hem aangetrokken. En ik denk, hij zich ook totaal niet tot mij. Het is wel echt een puur platonische vriendschap. Dus daar ligt geen enkel probleem.
1 jaartje ongeveer denk ik. Maar binnen die tijd zijn we niet heel veel met elkaar opgetrokken. Meer zo nu en dan. En de laatste tijd gaan we iets vaker met elkaar om.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En hoe lang zijn jullie bevriend?
Hoewel ik niet echt concrete tips voor je heb hoe je het beste jezelf kan accepteren lijkt mij wel dat hierin de sleutel tot de oplossing zit. Zodra je zelf accepteert dat je nu eenmaal homoseksueel bent en dat dit helemaal niet erg is zouden de gerelateerde problemen zoals het contact met deze vriend ook opgelost zijn denk ik ... enig idee hoe de haat ineens gegroeid kan zijn?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik hem inderdaad ook gewoon als persoon ja. Maar dat iets in me zo sterk anti homo is geeft me het gevoel dat dit hem dan dus ook betreft. Terwijl ik doe alsof ik vind dat het moet kunnen en het niet slecht is. Maar in feiten lieg ik dus tegen hem. Want als ik écht oprecht niets had tegen homoseksualiteit zou ik mezelf er immers ook niet om verafschuwen.
Nee. Wel een jongen waarmee ik vaker schrijf via het internet. Die heb ik ook ooit een keer IRL ontmoet. Maar is niet iemand die ik echt zie in het dagelijks leven.
De haat is niet gegroeid. Ik heb de haat alleen maar onderdrukt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoewel ik niet echt concrete tips voor je heb hoe je het beste jezelf kan accepteren lijkt mij wel dat hierin de sleutel tot de oplossing zit. Zodra je zelf accepteert dat je nu eenmaal homoseksueel bent en dat dit helemaal niet erg is zouden de gerelateerde problemen zoals het contact met deze vriend ook opgelost zijn denk ik ... enig idee hoe de haat ineens gegroeid kan zijn?
Dus allicht heb je de shock uit je pubertijd (?) nooit verwerkt?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:30 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
De haat is niet gegroeid. Ik heb de haat alleen maar onderdrukt.
Dus het komt allemaal wat dichterbij... Je bent gewoon bang. Wat zegt je psych hiervan.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:28 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
1 jaartje ongeveer denk ik. Maar binnen die tijd zijn we niet heel veel met elkaar opgetrokken. Meer zo nu en dan. En de laatste tijd gaan we iets vaker met elkaar om.
Nee niet echt. Ik heb het altijd verschrikkelijk gevonden dat ik homo ben. En ik zou nog steeds willen dat ik mezelf kon veranderen. Terwijl ik nu zo vaak tegen mezelf heb gezegd dat ik het toch niet kan veranderen en het nu eenmaal zo is. Maar ik ben er gewoon echt echt echt niet blij mee!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus allicht heb je de shock uit je pubertijd (?) nooit verwerkt?
Ik heb dit niet op deze manier besproken. Ik heb ook niet echt een psych, maar ik ben wel in gesprek met iemand die me goed aanvoelt. Volgens hem zou ik het beste uit de kast kunnen komen en open en eerlijk uitkomen voor ''wie ik ben''.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus het komt allemaal wat dichterbij... Je bent gewoon bang. Wat zegt je psych hiervan.
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef Scuidward het volgende:
Je haat jezelf wel als ik het zo lees, daar zou ik me meer zorgen om maken. Al was je hetero.
Een combinatie van beiden.quote:Op donderdag 18 september 2014 06:35 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Logisch, ik zou me ook kut voelen als ik deze 'afwijking' had! Ben zelf hetero, hoewel ik door mijn matige sociale vaardigheden bij meiden ook wel eens heb gedacht dat ik een nicht zo kunnen zijn, ik werd in die tijd echt gek... Maar weet gelukkig intussen wel beter!
Hoe oud ben je trouwens en wat zijn zoal je interesses? 'hetero' dingen of 'homo' dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |