abonnement Unibet Coolblue
pi_145646425
Het is niet dat ik geen orgaanvlees wil eten, het is een van de weinige dingen die ik gewoon niet lekker vind. Met uitzondering van ganzenlever en leverworst. :P

Blauwe kazen en sinaasappels mot ik ook niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 19:16:26 ]
pi_145647515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef LXIV het volgende:
In een mailtje aangaande een hypotheek van 480.000 euro.

"Hoi Lodewijk,

blabal"

En dan ben ik nog wel weledelzeergestreng.

Gebrek aan overwicht waarschijnlijk.
Ach, bij mijn mail aangaande mijn hypotheek voor mijn echte heuse woonhuis ontving ik deze reactie van een notaris:

"Beste mevrouw Achternaam,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox!"

Maar als ik eraan denk zal ik je af en toe juist betitelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_145650338
pi_145650527
'Weledelzeergestreng' bestaat trouwens niet.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:24:47 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145651141
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:09 schreef k_man het volgende:
'Weledelzeergestreng' bestaat trouwens niet.
Oh nee, het is hoogedelgestrenge. Ik heb welgeteld één keer een brief gehad waarin dat stond, dus logisch dat ik het niet meer wist.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_145654455
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef LXIV het volgende:
Dat is ook erg. 'relatief succesvol' genoemd worden. Net zoals je vrouw 'relatief aantrekkelijk' noemen. Als je succesvol zo belangrijk vindt, neem dan een succesvolle man (of wordt er een). Als je niet verder dan de status 'relatief succesvol' kunt komen, geef dan op om succesvolte zijn.
Hij is relatief succesvol t.o.v. zijn beroepsgebied en leeftijd. Succesvol plaatste ik tussen aanhalingstekens omdat ik niet dezelfde normen deel t.o.v. die term maar ik meen mij goed te herinneren wat zij daar, met nog een paar miljoen andere Nederlanders, onder verstaat.
pi_145654649
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Al die negativiteit, LK. Naast jou lijk zelfs ik een vrolijk en optimistisch mens.
Volgens mij valt het reuze mee met die negativiteit. En laat je niet voor de gek houden, een groot deel van wat als negatief doorschemert is vaak een uiting van waarin ik bijzonder goed was; pessimistisch doen i.t.t negatief zijn.
pi_145655233
Griezelige ervaring overigens, Claud'x.
pi_145660462
Als ik ook nog een duit in het medische zakje mag doen; mijn vader heeft gisteren (de vrijdag) een openhartoperatie ondergaan. Dat is goed afgelopen, wat wil zeggen dat hij nu met een reeks slangen in zijn donder onder de morfine op de IC ligt (te doen gebruikelijk na een dergelijke ingreep). Mijn moeder is al bij hem langs geweest, en toen ze in zijn handje kneep werd hij even wakker en glimlachte hij. Prachtig. Wat is die man toch verschrikkelijk lief, mooi, knap, en etc. Jongen mannen vrezen weleens net als hun vader te worden; ik daarentegen hoop dat het me ooit vergund zal zijn. Pappa, O+.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145660465
Die theatervoorstelling viel me ook alleszins mee, trouwens. Sterker nog; ik heb er zelfs van genoten. Het was improtheatersporttheater, dus ik had stukken minder verwacht. Dat viel dus alleszins mee. Sterker nog, ik heb er zelfs van genoten.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145660948
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 06:09 schreef PeteSampras het volgende:
Als ik ook nog een duit in het medische zakje mag doen; mijn vader heeft gisteren (de vrijdag) een openhartoperatie ondergaan. Dat is goed afgelopen, wat wil zeggen dat hij nu met een reeks slangen in zijn donder onder de morfine op de IC ligt (te doen gebruikelijk na een dergelijke ingreep). Mijn moeder is al bij hem langs geweest, en toen ze in zijn handje kneep werd hij even wakker en glimlachte hij. Prachtig. Wat is die man toch verschrikkelijk lief, mooi, knap, en etc. Jongen mannen vrezen weleens net als hun vader te worden; ik daarentegen hoop dat het me ooit vergund zal zijn. Pappa, O+.
Ik hoop dat zijn herstel voorspoedig zal zijn PS
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_145662686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 06:12 schreef PeteSampras het volgende:
Die theatervoorstelling viel me ook alleszins mee, trouwens. Sterker nog; ik heb er zelfs van genoten. Het was improtheatersporttheater, dus ik had stukken minder verwacht. Dat viel dus alleszins mee. Sterker nog, ik heb er zelfs van genoten.
De vraag is: was er iemand met een leuk jurkje?

En dat je vader maar snel weer mag herstellen van de operatie. :)
pi_145722787
Opeens is het koud en eenzaam in huis.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145722808
Volgens mij heb ik exact diezelfde zin ook eens getypt. Een jaar of 7 geleden, op FOK!, na de dood van m'n eerste 'relatie'.
pi_145722811
Vele jaren terug zag ik een film met daarin een dikkige man die zwaar ademde met een vrouw die ondanks zijn lijvigheid viel van hem hield. Sinds het zien van die film heb ik mij ervoor ingezet ook lijvig en slecht van bronchiën te worden in de hoop dat mijn vrouw dan net zoveel van mij zou houden als de vrouw in die film van die man. Ik rookte, ik zoop, ik vrat en zette mijn beste beentje voor net zo'n homp te worden, maar slaagde niet. Dik werd ik niet, en mijn longen wilden er ook maar niet op achteruit gaan.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145722820
Hoe ging dat? Die dood?
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145722830
Een van mijn vriendinnetjes heeft eens zelfmoord gepleegd. Daar had ik best iets aan kunnen doen, meende ik jaren, want ze sprak er vaak over, maar dat nam ik nooit zo serieus. Opeens sprong ze uit het raam en later zeiden anderen tegen me: 'Je hebt haar vermoord.' Daar heb ik zeer veel verdriet van. Van haar sterven ook, maar van die aantijgingen nog veel meer.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145722852
Dat was 27 of 28 november. Welk jaar weet ik niet meer zo goed. Waarschijnlijk 2009.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145722918
Jezus Christus, wat heb ik toch eigenlijk een kankerleven. Precies wat ik gewenst had.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_145723587
Dat is dan mooi, PS.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:42:03 #296
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_145775597
Ik had vanmorgen een capaciteitentest. Voorafgaand had ik al ruim 300 vragen over mijn persoonlijkheid ingevuld. De consulente die de uitslagen met mij doorsprak gaf aan dat het met de capaciteiten wel goed zat, maar dat ik vooral zo snel mogelijk weg moest bij de gemeente om een creatief beroep te zoeken omdat ik nu op het punt stond om heel ongelukkig te worden. Daar ben je dan mooi klaar mee.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:42:31 #297
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_145775622
Het stelt natuurlijk niks voor vergeleken met het Grote Leed dat JAM en Claudia doorstaan, maar iedereen draagt naar vermogen he.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_145776774
PS, elke keer als ik je naam afgekort zie, denk ik aan Amsterdam.



En kan je niet beter liefdesbrieven schrijven?
Aldus.
pi_145778243
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had vanmorgen een capaciteitentest. Voorafgaand had ik al ruim 300 vragen over mijn persoonlijkheid ingevuld. De consulente die de uitslagen met mij doorsprak gaf aan dat het met de capaciteiten wel goed zat, maar dat ik vooral zo snel mogelijk weg moest bij de gemeente om een creatief beroep te zoeken omdat ik nu op het punt stond om heel ongelukkig te worden. Daar ben je dan mooi klaar mee.
Parttime werken, vier dagen weekend. Er rust wel een stigma op, maar eigenlijk is iedereen jaloers.
pi_145778573
Gelukkig is er ook goed nieuws. Vaderlief mag morgen alweer naar huis!
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')