Zonde, vorig jaar echt nauwelijks gebeurd. Alleen echt tegen Zwolle, maar toen stond die ook opeens rechtsquote:
Als je als alternatief PSV noemt, ga ik hard huilen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ajax gaat geen kampioen worden dit jaar.
ja omdat Denswilquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Zonde, vorig jaar echt nauwelijks gebeurd. Alleen echt tegen Zwolle, maar toen stond die ook opeens rechts
PSV wordt nooit meer kampioenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je als alternatief PSV noemt, ga ik hard huilen.
Ik weet niet welke club t alternatief is, maar met dit droeftoetervoetbal kun je gewoon geen kampioen worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet eens zozeer, maar een ster zijn heeft ook nog enorm veel te maken met uitstraling. Vandaar dat Balotelli ook nog steeds een grotere ster is dan veel van zijn collega's.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
1 gemiste kans en de uitspraak is meteen niet waar?
PECquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als Boilesen die ging klagen bij arbitragequote:Op woensdag 17 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja en dan wordt hij nog boos ook
malle piet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
In judo was dit een Ippon.quote:
Ik hou niet van zulke spelers. Die moeten lekker een praatgroepje oprichten met Jeroen Zoet. Die kan dat ook heel goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als Boilesen die ging klagen bij arbitrageerken je fout gewoon
Hij is over een weekje terug.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Over PSV gesproken. Kunnen jullie JR niet vergeven? Ik mis die bekkenstoter
Die zal zo wel antwoorden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je eens aan Syntix vragen wat hij van hem vindt.
Klopt, maar lucas is ook nog een jonkie. Komt nog wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog niet eens zozeer, maar een ster zijn heeft ook nog enorm veel te maken met uitstraling. Vandaar dat Balotelli ook nog steeds een grotere ster is dan veel van zijn collega's.
En wat betreft uitstraling zijn er weinigen die aan Zlatan kunnen tippen.
Boilesen heeft nog nooit een kut gezien, dus lijkt me niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gekut begint weer bij Boilesen.
Boilesen kan niet voetballen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gekut begint weer bij Boilesen.
Zijn laatste doelpunt op Europees niveau was tegen BATE Borisovquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef IMVHI het volgende:
Dit podium is natuurlijk ook te klein voor Sigi.
*verraadtquote:Op woensdag 17 september 2014 22:04 schreef KillemWieft het volgende:
Het gebrek aan scherpte verraad dat PSG deze tegenstander niet zo heel serieus neemt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Keukendrol het volgende:
Kappen met die namen stelletje dwazen.
quote:
Ja, nu wel leuk geweest inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Keukendrol het volgende:
Kappen met die namen stelletje dwazen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef alors het volgende:
Ik stel voor om over te gaan op gifjes
Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef alors het volgende:
Doe maar...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef alors het volgende:
Welke wedstrijdquote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
jullie missen de wedstrijd met al die bullshit
ik mis j albaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef alors het volgende:
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie speelt er eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vergeef het je. De drang om goedkoop te scoren is wel vaker aanwezig op het internet.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
Veltman is in ieder geval niet bang voor Zlatan.
Sorry GGMM, voor mijn ongenuanceerde oneliner. Het spijt me.
Jij bent scherper dan de selecties van PSG en Ajax samen.quote:
ggmm is dan ook een spellingswonderquote:Op woensdag 17 september 2014 22:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent scherper dan de selecties van PSG en Ajax samen.
Om eerlijk te zeggen was dat niet eens de intentie - ik vond het eigenlijk wel echt een leuke opmerking van Joel.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. De drang om goedkoop te scoren is wel vaker aanwezig op het internet.
Doet me aan vorige jaren denkenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
Scheidsrechter zet zichzelf volkomen voor lul.
met die broek sowiesoquote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
Komt ook mede door zijn outfit.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genieten dit! Nu weten jullie eens hoe het is om genaaid te worden. Altijd maar geholpen worden door de knvb en nu genaaid door de uefa
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef leolinedance het volgende:
Wat een jankballen zeg. Die scheids fluit prima.
hahaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef Lastpost het volgende:
Ligt allemaal weer aan de scheids haha.
Iemand moet de schuld krijgen toch..quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef Lastpost het volgende:
De kindsoldaatjes bedoel jequote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die tienerhoertjes maken zich veel te druk om de scheidsrechter.
ja he hahaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Iemand moet de schuld krijgen toch...
Ja lekker makkelijkquote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef Lastpost het volgende:
Oh ja, over een fout van de scheidsrechter met absoluut niks gezegd worden, want dan wordt daar de hele wedstrijd zogenaamd door bepaald.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef Lastpost het volgende:
Haagse frustratie, maar dat kan ook niet anders als je in zo'n grafstad woont.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genieten dit! Nu weten jullie eens hoe het is om genaaid te worden. Altijd maar geholpen worden door de knvb en nu genaaid door de uefa
''Fout''? Zimling maakte ook een overtreding op die andere speler.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, over een fout van de scheidsrechter met absoluut niks gezegd worden, want dan wordt daar de hele wedstrijd zogenaamd door bepaald.
Hou je bekquote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Haagse frustratie, maar dat kan ook niet anders als je in zo'n grafstad woont.
Is goed Stijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Fout''? Zimling maakte ook een overtreding op die andere speler.
Kusje eropquote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Hij heeft ajax keihard gematst toen net, ghazi moest donkerrood krijgenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het wel meevallen met de scheids hoor. Was de goal niet schuld, en heeft verder ook niet echt iets fout gedaan wat daadwerkelijk gevolgen had/kon hebben
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Fout''? Zimling maakte ook een overtreding op die andere speler.
Mooiste stad vanquote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Probeer het eens op het VIVA forum.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik het jammer vind dat sanasoufi hier niet mee mag posten
Jup, snap het gejank ook niet. Ze zouden beter eens wat beter gaan spelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het wel meevallen met de scheids hoor. Was de goal niet schuld, en heeft verder ook niet echt iets fout gedaan wat daadwerkelijk gevolgen had/kon hebben
Libanese zijn altijd de lul.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik het jammer vind dat sanasoufi hier niet mee mag posten
Hij kon El Ghazi ook rood geven net. You win some, you lose some. Niet janken dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, over een fout van de scheidsrechter met absoluut niks gezegd worden, want dan wordt daar de hele wedstrijd zogenaamd door bepaald.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen :Squote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jup, snap het gejank ook niet. Ze zouden beter eens wat beter gaan spelen.
Ik jank niet, ik zeg dat zijn stelling nergens op slaat.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij kon El Ghazi ook rood geven net. You win some, you lose some. Niet janken dus.
Niet erg verkeerd, alleen lijkt het me sterk dat Serero een imponerende indruk maakte op de scheidsquote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat ook nog. Goed, dat heft dan de evt. nadelige beslissing op. Nu ook gewoon weer correct.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij heeft ajax keihard gematst toen net, ghazi moest donkerrood krijgen
Door negers in beeld te brengen krijgt de NOS subsidie.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaat Moisander erbij staan en ook Serero?
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 17 september 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door negers in beeld te brengen krijgt de NOS subsidie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |