Zal binnenkort even kijken, voorlopig wel even klaar met het spel!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die stonecutters-meuk kom ik wel eens tegen in andere dorpen, en dat lijken dan in ieder geval nog een beetje originele leuke gebouwen enzo te zijn.
Met deze event dus een stel rode nietszeggende gebouwen, en de al eerder genoemde dingen zoals een vrij basic boerderij en woonboot.
Die opera is dan trouwens wel weer een aardige unlock btw. En ik zag dat je die eventueel ook op de pier kunt plaatsen, wat ook wel fijn is.
Ik ook, vond het hele Monsanto-verhaal gewoon irritant en ging ook op vakantie waardoor ik 3 weken niet ben ingelogd. En eigenlijk mis ik het geen secondequote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef R-Tech het volgende:
Misschien binnenkort weer eens inloggen, ben er alweer een tijdje mee gestopt
Inderdaad, ik ben ergens vlak na halloween gestopt maar mis het eigenlijk ook niet.. En mijn vrouw zeker nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook, vond het hele Monsanto-verhaal gewoon irritant en ging ook op vakantie waardoor ik 3 weken niet ben ingelogd. En eigenlijk mis ik het geen seconde
Yeah, ballen waren eerst 500 football-dollars/tickets, nu nog maar 40. Gelukkig hebben ze dat snel naar beneden gezet, wat 500 is gewoon echt veels te veel, en dat geld gebruik je dan toch liever om je spelers te upgraden...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef OMG het volgende:
Ik kreeg gisteren ook voor de 2e keer die 10 donuts uit de community challenge.
Ben toevallig vandaag m'n tablet vergeten, dus kan niet spelen op werk, maar hoop dat ze die 2e community challenge (en de rest) naar beneden bijstellen. In eerste instantie was het doel van de eerste challenge 110 miljoen ballen, en nu is dat 't bij de 2e challenge. Dat eerste doel is toen naar 3.2 miljoen of iets veranderd. Ook met goedkopere ballen zie ik 110.000.000 voor 't eind van 't event niet gehaald worden.
Er waren een groot aantal spelers waarbij de initiele 10 donuts opeens verdwenen waren. EA heeft toen besloten om iedereen opnieuw 10 donuts te geven omdat uitzoekwerk welke spelers allemaal geraakt werden door die bugs waarschijnlijk te tijdrovend/duur zou zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren wat mazzel, voor de 2de x 10 donuts gekregen voor die community challenge (want eergisteren ook al 10 donuts gekregen daarvoor... beetje vreemd)
Ah ic ic... dus dat was even mooi mazzel hebben. Mijn vriendin had die eerste donuts trouwens idd niet gehad, en ze had ook die van 4 Juli gemist want toen kwam ze later dan 12 uur online, dus ze baalde al... en ze speelt ook maar 1x per dag ongeveer... dus het gaat bij haar sowieso minder snel dan bij mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Er waren een groot aantal spelers waarbij de initiele 10 donuts opeens verdwenen waren. EA heeft toen besloten om iedereen opnieuw 10 donuts te geven omdat uitzoekwerk welke spelers allemaal geraakt werden door die bugs waarschijnlijk te tijdrovend/duur zou zijn.
Andere communityprijzen worden lastig, maar het gaat nog flink versnellen. Ballen die je in je eigen stad ziet hebben nu 2/3 kans om in je eigen voorraad te komen indie je ze tapt, en er komen daily prizes aan met ballen, en mensen gaan steeds minder upgraden, etc...
Ik wilde Otto al een poosje, maar ik geef vrijwel nooit donuts uit, maar maandje geleden ofzo was er zo'n 'refund' deal dat als je hem dan kocht, je 30 donuts terug kreeg ofzo, dus daar toen gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij is leuk inderdaad! Nu wil ik Otto, maar hij is wel erg veel donuts.
Klein foutje: de ø zit niet in het deense alfabet
In het Zweedse alfabet bedoel je? Wel in het Deense. Tenminste..ik was vroeger fan van een Deense voetballer genaamd Grønkjær.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij is leuk inderdaad! Nu wil ik Otto, maar hij is wel erg veel donuts.
Klein foutje: de ø zit niet in het deense alfabet
Dit is geen event, maar gewoon een normale updatequote:Op donderdag 23 juli 2015 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:
tering de events volgen elkaar dit jaar echt in een record tempo op.
ik loop zwaar achter met city design, heb er gewoon geen tijd voor na al dat getap.
Moest wel erg lachen om de dialogen de laatste tijd.
En toen dit kwam had ik net werkelijk iedereen op 24 uur missie gestuurd, morgen maar eens gaan bouwen Over the Hills and Far Away...
Idd. Maar ze hebben geen Kvik neergezet denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het Zweedse alfabet bedoel je? Wel in het Deense. Tenminste..ik was vroeger fan van een Deense voetballer genaamd Grønkjær.
Inderdaad heel relaxt, daar zat ik al tijden op te wachten met 50+ karakters. Het monorail-event was ook erg tof, leuk dat je nu ook gewoon donuts kunt verdienen door je wekelijkse targets te halen.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
ERG goede update vandaag, namelijk dat je nu via de Unemployment Office gewoon hele groepen tegelijkertijd een opdracht kunt geven, oftewel niet meer 50+ characters allemaal 1-voor-1 een opdracht voor 1 uur of 4 uur geven, maar gewoon in 1 klik.![]()
![]()
![]()
Mensen die trouwens de laatste Monorail-event hebben afgerond kunnen nu gewoon doorgaan met rails bouwen voor je Monorail, en 5 donuts per week daarmee verdienen. Dus ook dat is weer een prima toevoeging.
Ik heb nu gewoon die monorail met 3 stations redelijk rondom/door heel het originele gebied (dus niet door Heights), en dan spaar ik gewoon de rest van de komende maanden steeds door (uiteraard ook vanwege de donuts), en zodra ik dan genoeg heb, dan maak ik wel eens een uitgebreider rondje, of een compleet nieuwe in Heights, en ik verwacht dat ze ooit nog wel eens met nieuwe stations komen, en hopelijk ook met een monorail-tunnel om de beide gebieden te verbinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heights was in het begin wel veel ruimte voor weinig moeite, handig als je wil organiseren.
De monorail geeft me bijna alleen bochtjes en dat wil ik niet
Ja, super irritant, ik heb voor mn huidige traject alleen rechte stukken nodig maar die krijg je bijna niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heights was in het begin wel veel ruimte voor weinig moeite, handig als je wil organiseren.
De monorail geeft me bijna alleen bochtjes en dat wil ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |