quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef torbornon2 het volgende:
Ik vind Shauiqwa anders ook wel vrij debiel klinken.
Ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef torbornon2 het volgende:
Nee, niet uit de gettho. Mijn ex is half Surinaams en half Colombiaansquote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef Infection het volgende:
Shanuiqwa.![]()
TS komt uit de ghetto.
Ex, half om half, rare naam. Weet je het zeker TS?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, niet uit de gettho. Mijn ex is half Surinaams en half Colombiaans. Tropische naa dus
De naam was geen spelfaut dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:10 schreef beverton het volgende:
Er zit trouwens een spelfout in de TT, zie ik nu pas. Moet ''kindren'' zijn in plaats van ''kunderen'',
Dat is de trollquote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef torbornon2 het volgende:
Nee, gewoon Shanuiqwa. Bijnaam: Sjaantjequote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De naam was geen spelfaut dan?
Met bijnaam sjaantje kan er ook flink gepest worden btw.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, gewoon Shanuiqwa. Bijnaam: Sjaantje
Zou ik eerder doen met een Shaquisha. Das ook meer een naam die je bij MMORPG geeft dunkt mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:23 schreef beverton het volgende:
[..]
stop hem dan maar meteen in de shredder
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef Infection het volgende:
Shanuiqwa.![]()
TS komt uit de ghetto.
Echt verschrikkelijke namen inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Manke het volgende:
2 nichtjes van mij heten isis en vlinder
Idd. Net als Shaquishaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijke namen inderdaad
Klopt:quote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Origineel topic wel.
Totaal niet goedkoop scoren ook.
Goedkoper kan niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, niet uit de gettho. Mijn ex is half Surinaams en half Colombiaans. Tropische naa dus
Dit moet een grap zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef beverton het volgende:
Je kent het wel; quasi-creatieve ouders die lekker gek en lekker apart zijn. Niets mis mee, tot aan rood haar
. Dezelfde ouders willen deze lifestyle terug laten komen in de namen van hun kinderen, zodat heel de wereld kan genieten van het feit dat sommige ouders achterlijk zijn
.
Namen zoals: Willem-Freek-Gregory bijvoorbeeld. Of Kanye West die zijn zoon North noemt.
Ik vind het ook leuk om een minder voorkomende naam te gebruiken voor mijn kinders. Mijn dochtertje heet bijvoorbeeld Shanuiqwa. Mooie, exotische naam
. Echter ik stoor mij mateloos aan ouders die hun kinderen namen geven als: Ubuntoe, SonicX9, Paris, Apple, etc. etc.
Klacht: debiele ouders die hun kinderen debiele namen geven. Erg egoistisch en zielig voor het kind ook. De kinderen gaan hier gepest mee worden
En hij antwoorden met wolfgeluiden!quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister kwam ik weer zo'n bakfietsmoeder tegen die haar zoon riepWOLF!!!! Kom eens bij mama
_!
Een wolvenshirt maakt het af.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister kwam ik weer zo'n bakfietsmoeder tegen die haar zoon riepWOLF!!!! Kom eens bij mama
_!
Ik vind Jas Verstoppen anders ook een behoorlijke schaamnaam.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef JasVerstoppen het volgende:
Wat te denken van Bikkel, Goud, Brooklyn, Vlinder of Sterre. Ik zou m'n ouders een proces aan doen als ze me zo'n naam hadden geven.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef JasVerstoppen het volgende:
Wat te denken van Bikkel, Goud, Brooklyn, Vlinder of Sterre. Ik zou m'n ouders een proces aan doen als ze me zo'n naam hadden geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |